isot huulet..
Olen nuori ja tällä hetkellä ei ole poikaystävä. Yhden pojan kanssa muutama kertaa jäätiin yksin. Olisin voinut saada mutta minua hävetti kun minun huulet alapäässä on tosi isoja..Edellisen poikaystävän kanssa harrastin seksiä tosi harvoin ja vain pimeässä. Ei ole varaa leikkaukseen :( Olen tosi masentunut tän takia..
Onko kellään muulla sama ongelma?
Kommentit (45)
Moiks, en usko että huulesi on rumia, jokaisessa on omat herkulliset piirteensä. Mistä tiedät, vaikka meidän miesten mielestä huulesi ovat herkullisen kauniita... / vilivallaton
Me miehet jumaloidaan pimppejä. Ne on ihania just siksi, kun jokainen pimpero on persoonallinen. Tälläkin hetkellä useampi tuhat poikaa unelmoi pimpistä ja, jos olisivat nähneet tussusi, unelmoisivat takuulla siitä.
Isot häppärit on Paaaljon kiihottavammat kuin viiva pillu.
m39
Googlaa large labia project, niin huomaat ettei mitaan havettavaa ole.
Ja sita paitsi me miehet tykataan erilaisuudesta. Jos alapaasi ei jollekin miehelle kelpaa, se on hanen hapeansa.
Isommat on paremmat häpyhuulien kohdalla.
Mitä te oikein höpötätte.. Mistä lähtien isot häpyhuulet ovat kiihottavampia..! Ne haisevat, aiheuttavat kipua seksin aikana ja ne on todella epämukavia kun juoksee tai ajaa polkupyörää. Niiden kanssa ei pysty käyttää mitä tahansa alushousuja... Joudut pitää niitä aina kuivana... Eikä miehetkää tykkää siitä. Miehille isot huulet tarkoittaa liikaa seksia harrastanut nainen (Olen saanut palautteita. ) Eli lyhyesti sanottuna ei niistä ole mitään apua, yritä päästä eroon heti kun on mahdollista.
Oletko ihan tosissasi? Isot huulet on houkuttelevat, mutta minulla ei ole käytännön kokemusta niistä arkioloissa, koska olen mies. :( vilivallaton
Isot huulet ovat aivan ihanat! Exällä oli viivapillu ja sen 9vuoden avoliiton aikana, eikä kyllä kiihoittanut viiva :( Nykyisellä vaimollani on todella isot huulet, niitä on ihana imeä ja rakastellessa venyvät kalun vartta pitkin upeasti.
Kun oikein reenaa, niin isoilla lärpäkehuulilla saa hamuttua kullin sisään vähän samaan tapaan kuin hevonen ottaa huulillaan kädestä sokerinpalan.
Voi ku vois sanoa sinulle isohuulinen, että lähde kahville, mut euhän se taida onnistua tällä saitilla ja sitäpaitsi enhän tiedä edes missä päin olet.. / vilivallaton
Miks ette sit mene sinne kahville?
Öh, ehkä menisin kahville (ilman isompia takaajatuksia),isot häppärit omaava nainen on Nainen. Ensin molemmin puolen pitäisi päästä asia sopimaan ;) / vilivallaton
Mul on aika isot alahuulet, mut uskallanko tavata vierasta miestä?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:15"]
Mul on aika isot alahuulet, mut uskallanko tavata vierasta miestä?
[/quote]Miksi et uskaltaisi? / vilivallaton
Onko isoja alahuulia hyvä suudella?
Voi, tykkään ku mun alahuulia suukotellaan
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 09:59"]
[/quote]
Tykkäätkö myös kun imetään..? Tyttöystäväni nauttii kun imen niitä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 09:59"]
[/quote]
Mä tykkään syödä naisia. Liian vähällä ruualla vaan joutuu tulemaan toimeen.
Mielenkiintoista ;) Minäkin olen oikeasti kiinnostunut isoista huulista, mut (heh) isohuuliset ujostelee.../ vilivallaton
Älä häpeä niitä! Kaikki pimpit ovat kauniita, oli niissä sitten isoja tai pieniä huulia tai siltä väliltä.
NSFW
http://www.sexylabia.com
http://www.lippypussy.com
http://sexylabialips.tumblr.com