Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isot huulet..

Vierailija
02.10.2013 |

Olen nuori ja tällä hetkellä ei ole poikaystävä. Yhden pojan kanssa muutama kertaa jäätiin yksin. Olisin voinut saada mutta minua hävetti kun minun huulet alapäässä on tosi isoja..Edellisen poikaystävän kanssa harrastin seksiä tosi harvoin ja vain pimeässä. Ei ole varaa leikkaukseen :(  Olen tosi masentunut tän takia..

Onko kellään muulla sama ongelma? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, miksi et ole harrastanut seksiä, ethän kulta häpeä omia häppäreitä? / vilivallaton

Vierailija
42/45 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 17:37"]

Mulla on isot häpärit ja en oo harrastanut kertaakaan seksiä! Joten, ei pidä paikkaansa. Ja oon 16 v

[/quote]Hei isohuulinen, Vallaton on oikeassa, ei isot huulet saa olla este seksille. Moni mies rakastaa isoja huulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 17:37"]

Mulla on isot häpärit ja en oo harrastanut kertaakaan seksiä! Joten, ei pidä paikkaansa. Ja oon 16 v

[/quote]

oli huulet N16 sitten minkä kokoiset tahansa..pääasia on että ovat kosteat.-......;)

M43nääsville

Vierailija
44/45 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

McFaddenin tutkimusten mukaan vasen sisempi häpyhuuli on keskimäärin 2,1 senttiä leveä, mutta vaihtelua oli aina 0,4 sentistä 6,4 senttiin.

Oikea sisempi häpyhuuli oli keskimäärin 1,9 senttinen (vaihteluväli 0,3 sentistä seitsemään senttiin).

Vierailija
45/45 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisinpä naisen jolla on kunnon velhonhiha... En tiedä parempaa, kuin sellaisen nuoleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi