isot huulet..
Olen nuori ja tällä hetkellä ei ole poikaystävä. Yhden pojan kanssa muutama kertaa jäätiin yksin. Olisin voinut saada mutta minua hävetti kun minun huulet alapäässä on tosi isoja..Edellisen poikaystävän kanssa harrastin seksiä tosi harvoin ja vain pimeässä. Ei ole varaa leikkaukseen :( Olen tosi masentunut tän takia..
Onko kellään muulla sama ongelma?
Kommentit (45)
Kyl sun poikaystävä etsii kunnes löytää, eihän hän muuten saa sitä "palkintoa", mitä hakee.
Voi kuule. Minä kans jumaloin isoja häpyhuulia. Ne vaan ovat niin kiihottavia.
Isot ja tummat on parhaat. Olminvaalea viivapillu kuuluu barbinukelle tai pikkutytölle. Ja aikuisen naisen pillussa kuuluu olla karvoja. Ei välttämättä ihan luomu muttei missään nimessä posliinikaan. Posliini ja sillinhajuinen pillu on molemmat yhtä turn-off.
Onko muilla miehillä joskus sellainen tunne, että oikeasti pitäisi päästä suukottamaan ja sormettamaan isoja huulia? Minä ainakin olisin siihen halukas ;)
t.vilivallaton
Slurps. Minä pidän isoista häppäreistä, niitä on nautinnollista imeä ja venytellä. Jos poikaystäväsi on kädetön niin ymmärrän. Mutta idea on se, että levität hieman jalkojasi niin hän pääsee sormilla (aukaisemaan) huulesi, silloin hän pääsee nuolemaan pilluasi ja klitorista. Pöljä on jos ei tajua, isot häppärit on in.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 09:59"]
Voi, tykkään ku mun alahuulia suukotellaan
[/quote]
Tykkäätkö myös kun imetään..? Tyttöystäväni nauttii kun imen niitä.
[/quote]Niin minunkin vaimo, ja itseäni kiihottaa myös. Vähän kun nuolee ja imee välillä klitorista niin hän saa jo orgasmin. Eli älä häpeile.
On se hyvä, etten ole ainoa, joka tykkää yös isoista alahuulista ;) / vilivallaton
On se hyvä, etten ole ainoa, joka tykkää yös isoista alahuulista ;) / vilivallaton
Voi rakas, minäkin häpesin pitkään isoja huuliani. Nykyinen poikaystäväni kuitenkin pitää pilluani kauniina ja katselee ja koskettelee ja nuolee sitä mielellään. Onneksi en mennyt korjausleikkaukseen. Vähitellen olen alkanut hyväksyä itseni ja nykyään uimahallissakaan ulkopuolelle tursottavat häppärini eivät hävetä, vaikka en karvoilla niitä peitäkään.
Kumpa löytäisin jostakin sellaisen mukavan naisen jolla on isot, sellaista ei voi nähdä (tai kysyä) päältäpäin. Täytyy myöntää että olen monesti pettynyt, kun naisella onkin pelkkä viiva. Viivaankin voi tyytyä, kun siellä korvien välissä on asiat kunnossa.
Siispä, enemän se on kiinni sieltä yläpäästä, lerpakkeet alhaalla olisivat plussaa ns. "suola".
Ihan sama minkä kokoiset on.Riippuu ihan täysin persoonasta. Pienet tai isot, ihania kaikki.
Siitä vaan niitä käyttämään!
Yksi hyvän seksin pointti on että nainen itse tykkää itsestää sellaisena kuin on ja jopa kiihottuu itse itsestään kun on niin ihana ;)
Itse olen oppinut "rakastamaan" itseäni sellaisena kuin olen ja jos nyt häppäreistä puhutaan niin minulla on toinen häppäri pienempi kuin toinen mutta mitä väliä!
Tuntuu ihanalta kun mies koskettelee ja venyttelee häppäreitä...en kyllä vaihtaisi viivaan...
Oikein hyvä kyllä, panisin. Miksihän nuo japsit huutaa, kun niitä panee?
Isot häppärit naisella on kätevät. Mies voi ottaa kunnon otteella molemmista häppäreistä ja ikäänkuin avata oven selkosen selälleen salaiseen puutarhaan. Niitä on myös ihan kiva venytellä ja paukutella aina välillä suuseksin lomassa ja samalla rentouttaa vähäsen puutuvaa niskaa ja kieltä.
Suukkoja "sinne" isohuulisille ;)
Isot huulet ja herkkunappulu on ihania sormettaa ;)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 11:12"]
Onko muilla miehillä joskus sellainen tunne, että oikeasti pitäisi päästä suukottamaan ja sormettamaan isoja huulia? Minä ainakin olisin siihen halukas ;)
t.vilivallaton
[/quote]
Vili ..veit huulet suustani..eikun miten se meni..
Ihania huulia on kiva suukottaa nuolla ja imeä
M43nääsville
Toisaalta noi isot huulet näkyy kireiden trikoiden läpi. Puhutaan ns. kamelinvarvasefektistä. Yleensä toiset naiset paheksuu sitä ja monet miehet puolestaan tykkäävät. Olen kyllä nähnyt joskus melkoisen roisinnäköisen ilmestyksen. Hänellä oli todella tiukat trikoohousut ja erittäin isot häppärit tai sit ne oli niin kiihottuneet.
Mulla on isot häpärit ja en oo harrastanut kertaakaan seksiä! Joten, ei pidä paikkaansa. Ja oon 16 v
Mä luulen, et mun poikaystävä ei anna mulle suuseksiä, kun mulla on niin isot häppärit. Eikä se tahdo löytää sieltä klitoristakaan, hapuilee vain kuin sokea. Miehillä on kaikki niin paljon helpompaa. Kullin nyt kaikki naiset löytää ja sen koko ei sillä tavalla haittaa kuin naisten isot alahuulet.