Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavilkulla on miljoona latausta – kuukauden tavoite täyttyi alle vuorokaudessa

Vierailija
01.09.2020 |

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin latasin, mut ei siitä varmaan paljon hyötyä ole, kun ei oo juuri ikinä bluetooth tai edes mobiilidata päällä. No onpahan ladattu ja tehty thl onnelliseksi. Kai tästä joku virkamies palkankorotuksen saa?

Minä ajattelin, että laitan bluetoothin sitten tarkoituksella päälle kun menen ihmisten ilmoille.

Vierailija
62/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä kommentteja..."jymymenestys", "edistyksellistä kansaa". Joo koko muu maailma näkee jälleen mitä lammaskansaa suomalaiset ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä palstaa lukee, niin olen kyllä huolissani siitä mitä nämä ladanneetkin uskovat sovelluksen tekevän. Toivon että palstalla on trolleja joukoittain...

Itse en kuitenkaan lataa, kun en voi.

Toinen juttu taas on se etten pidä puhelinta muutenkaan mukanani, sitä pitäisi sitten miettiä jos sattuisin hommaamaan niin uuden puhelimen että sen saisi.

Ei nyt kuitenkaan puhelimen ostaminen ole ensimmäisenä listallani näin köyhänä.

Vierailija
64/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lähellä on lähellä? Viereisessä kämpässä?

Vierailija
65/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen osa sitä 80 prosenttia joka ei tätä vakoiluohjelmaa lataa

Et ole. Latauksia on yli miljoona.

Vierailija
66/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa että Facebookissa hehkutetaan ettei lataa äppiä.

Tolloja Facebookin käyttäjiä kun on julkinen profiili.

Vierailija
67/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä kommentteja..."jymymenestys", "edistyksellistä kansaa". Joo koko muu maailma näkee jälleen mitä lammaskansaa suomalaiset ovat

Koronasovellus on käytössä useissa maissa maailmalla, ollut jo aikaisemmin kuin Suomessa.

Vierailija
68/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronasovellus on käytössä useissa maissa maailmalla, ollut jo aikaisemmin kuin Suomessa.

Oikeassa olet!

"Saksa otti käyttöön kiistellyn koronavirus-sovelluksen, Norja päätti tuhota kaikki oman sovelluksensa keräämät tiedot ja keskeyttää hankkeen"

https://yle.fi/uutiset/3-11404068

"Tämä koronasovellus ei anna armoa: lähettelee ilmoituksia keskellä yötä ja sakottaa kuuliaisia moskovalaisia"

https://www.tivi.fi/uutiset/tama-koronasovellus-ei-anna-armoa-lahettele…

Vierailija
69/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin latasin, mut ei siitä varmaan paljon hyötyä ole, kun ei oo juuri ikinä bluetooth tai edes mobiilidata päällä. No onpahan ladattu ja tehty thl onnelliseksi. Kai tästä joku virkamies palkankorotuksen saa?

Minä ajattelin, että laitan bluetoothin sitten tarkoituksella päälle kun menen ihmisten ilmoille.

Niin mäkin, mut arvaa muistanko ikinä. Hyvä että kännykän muistan. Tai avaimet. Tai lapsen.

Vierailija
70/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on sekaisin. Tai ainakin viidesosa on.

Vierailija
71/71 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on aika outoa, että jotkut ei oikein jaksa edes lukea kahden virkkeen selostusta siitä, mitä tämä appi tekee ja mitä ei. Foliohattu vain silmille ja omaa harhaansa levittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä