Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En käytä maskia enkä todellakaan vilkkua? Mitä meinaat tehä lammas?
01.09.2020 |
?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Suomi vois ottaa saman käytännön kuin Iso-Britannia. :) 100 sakko, jos et käytä maskia julkisissa tai kaupassa.
En ymmärrä miksi maskin käytöstä pitää tehdä niin iso ongelma.