Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tehdä mitään?

Vierailija
01.09.2020 |

Olemme eronneet mieheni kanssa muutamia kuukausia sitten, mies on jäänyt siinä vaiheessa eläkkeelle täysin palvelleen atyöstään. Samalla halusi minusta eroon, otti vanhemman naisen lennosta itselleen. Olimme nuoresta pitäen yhdessä eli n 25 vuotta.
Minulle kaikki tuli puskista, ennen kaikkea myös se että otti samantien uuden, itse asiassa joku lapsuuden kaveri.
Mies ei halua olla missään puheväleissä. Anoppini tekee kuolemaa ja tiedän että se on miehelle hirveä paikka ja myös minä haluaisin tietää missä mennään, onhan kyse ex anopistani. Yritin olla yhteydessä, lyötiin luuri heti korvaan kun näki minun soittavan. Olen vain kerran saanut häneen yhteyden jossa hän mainitsi ettei jaksanut enää ja nyt menee todella hyvin tämän uuden kanssa.
Se on kuulkaa nykyään helppo lopettaa pitkäkin suhde, tarvi muuta kun todeta tuollainen lyhyt lause. Samalla sydämeni halkesi, en voi ymmärtää miten yhtäkkiä kaikki on pois pyyhkäisty ja missä ihmeen välissä mies hommaksi tuon toisen. Tuntuu todella kummalta että hän ei halua yhtäkkiä olla missään tekemisissä kanssani, en ole kitisemässä häntä takaisin mutta halusin tietää anopistani tietenkin ja yleensä hän on minulle aina merkittävä ihminen enkä ymmärrä miksi ei voi olla asiallisista puheväleissä, emme todella ole enää teinejä vaan toinen jo eläkkeellä ja minäkin joidenkin aikojen päästä. On monet asiat koettu yhdessä vuosikymmenien ajan joten tuntuu todella oudolta ettei halua olla missään tekemisissä. Ero ei ollut riitaisa koska menin niin kipsiin kun mies vaan lähti nasevasti etten shokkitappio oikein mitään osannut reklamoida, ajattelin ensin että mies on sairas eihän kukaan täysjärkinen eläkeläispappa lähde noin vain mutta vissiin tämä on nykyaikaa?
Olen myös miettinyt että onko se tämä uusi nainen joka on mielenterveysalalla antanut miehelle ohjeet että täytyy lyödä luuri korvaan eikä saa puhua kanssani ollenkaan. Yhteydenottoja ei puoleltani ole ollut kuin pari näiden kuukausien aikana, mies ei ole kertaakaan ottanut yhteyttä. Että helppoa se on ollut lähteä, ei tarvinnut edes heippa sanoa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään, jatka omaa elämääsi. 

Aika moni tarvii eron jälkeen täydellisen irtirepäisyn, jotta ero yleensä onnistuu. Siihen vanhaan suhteeseen ja siihen ihmiseen liittyy vielä liian monia tunteita, olisi suuri riski jopa päätyä niiden vallassa takaisin suhteeseen vaikka ei pohjimmiltaan todella halua, jos alkaisi kaveeraamaan exän kanssa liian aikaisin.

Vierailija
2/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5. Otsikko kaipaa hiomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta tuo vanhan miehen käytös. Ja erikoinen on uusi eukko kun ottaa tuommosen....sen nyt arvaa että jos lennossa vanhana vaihtaa ei siitä Tule yhtään mitään. Ja jos noin epävarma on ettei uskalla entisen vaimon kanssa puhua mitään niin jopa on löysin perustein yleensä lähtenytkään ja uusi suhde ei tule mitenkään toimimaan.

Vierailija
4/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä näitä eläkepaappoja vaivaa..???uusi nuoruus pamahti?

Vierailija
5/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi jäi juuri eläkkelle ja olette olleet yhdessä nuoresta saakka eli 25-vuotta? Yleensä eläkeikä on noin 65 vuotta joten olette tavanneet noin 40-vuotiaina.

Anopillesi voit myös soittaa ihan suoraan jos hänen vointinsa kiinnostaa. Sitä ei tarvitse hoitaa ex-miehesi kautta.

Vierailija
6/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soita anopillesi itse? Ei se ole mitään läheisyyttä, jos toisen kautta pitää urkkia kuulumisia, eli anna anopin olla. Mies siis meni yksiin, jonkun vanhan tutun kanssa? Olisiko tämän naisen mies kuollut/ero tullut ja nyt sitten oli tälle lemmelle tilaisuus? Et voi oikein muuta tehdä kuin mennä eteenpäin.

Vierailija
7/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin ammateissa pääsee siis edelleen aika nuorena eläkkeelle kuten tässä tapauksessa, Eli huomattavasti ennen kuin 65 v. ja minä olen aika paljon nuorempi kuin mies. Anopille ei voi soittaa, ei ole puhekunnossa. Sairaala ei anna tietoja koska en ole merkitty papereihin lähiomaiseksi. Luonnollisesti olisin halunnut tietää missä mennään.

Olette siis oikeasti sitä kieltä että minun pitäsi ajatella että ihan ok kun mies näin ghostasi..? Tuo nainen on ollut sinkkun ajo vuosikymmeniä, hän on aika vanha, minua vanhempi.

Minä van välitän vieläkin anopistani, sekin lienee väärin.

Oletteko kommentoijat itse nuorempaa väkeä vai tällaista ikäloppu sakkia, teillä on niin varmat mielipiteet?

Minulle asiat ei olekaan näköjään yksinkertaisia. On eri asia jäädä yksin nuorena kuin vanhana.sen tulette joskus huomaamaan.

Vierailija
8/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama kokemus. Tosin osoittautui että mieheni oli psyykkisesti sairas, tai oli ollut jo aiemminkin ja se näkyi järkyttävänä riitelyä siis ihan jo kaikkien kanssa. Sitten riiteli minun kanssa, otti kanssa jonkun mummon itselleen joka paapoi ja ylisti....huonostihan siinä lopulta kävi. Vei kauan ennenkuin suostuin uskomaan että mieheni oli persoonallisuushäiriöinen ja mahtui hällä nuoruuteen pari suljettua osastoa. Hänestä tuli kanssa vanhana mahdoton ja sitten samalla lailla ghostasi. Uusi nainen ei kuitenkaan katsonut kauaa ja mies jäi sitten viimein yksin.

Vierailija
9/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh tälle palstalle kuin kirjoittaa niin aina saat lokaa niskaan. Täällä ne on elämän parhaat asiantuntijat neuvoja antamassa. Tyyliin et voi tehdä mitään, jatka elämääsi....aina samaa tyyliin älä välitä mistään mitään, et voi tehdä mitään, unohda koko asia.

Täälä ei kyllä apua saa, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi