Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ostoseksiä

Vierailija
01.10.2013 |

Sain sattumalta tietää kuukausi sitten että mieheni on käynyt 10 vuotta huorissa,Meillä on kaksi aikuista lasta,avioliittoa takana 37-vuotta.  minulla ei ollut aavistustakaan,kävi paljon kokouksissa ja työmatkoilla.  Rahaa on pannut uskomattomat määrät palamaa "harrastukseensa". Kävi jopa päivällä työaikana,tuli sitten työpäivän jälkeen hakemaan minua työpaikaltani kotiin,koska minulla ei ole autoa ja työmatka on pitkä.Eipä äijästä huomannut mitään vaikka oli noussut puolituntia aikaisemmin pukilta. Nyt tämä seksiraketti vannoo uskollisuutta ja vakuuttelee että hommat on loppu. Olen aina rakastanut miestäni mutta nyt on koetuksella. Seksiä meillä harrastettiin kerran viikossa,eikö se ole ihan tarpeeksi yli viisikymppisille??Mitä minä teen, olen aivan rikki huudan ja raivoan, mies sitä ihmettelee että kuinka kauan raivoni oikein kestää.Anteeksi pitäisi antaa,mutta enpä taida pystyä.Mielenterveys tässä jo horjuu..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on arvon trolli joka yrität puolustella huorissa käyntiä, jos oma vaimosi kävisi jakamassa tavaraansa säännöllisesti kymmenelle naapurinukolle ja sadoille sinkuille adoniksille kuntosalilta. Ahhahh hahahhhaaaa :=)

Vierailija
22/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, heitä todellakin miehes vaihtoon.. On ne miehet aika harvassa jotka huorissa joutuvat käymään. Kyllä suomalaisissa suurin osa on kunnollisia. ;=) Eikä se kortsu taudeilta suojaa tiedoksi sulle joka tautipesiin tökit.:=D :=DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:48"]

Hei ap, heitä todellakin miehes vaihtoon.. On ne miehet aika harvassa jotka huorissa joutuvat käymään. Kyllä suomalaisissa suurin osa on kunnollisia. ;=) Eikä se kortsu taudeilta suojaa tiedoksi sulle joka tautipesiin tökit.:=D :=DD

[/quote]

Mutta kun siinä huorissa käynnissä ei ole mitään joutumista. Huorat on kivoja.

Ja kyllä niitä niin paljon on Suomenkin kokoisessa pienessä maassa, että pakko täällä on olla asiakkaitakin.

Vierailija
24/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:40"]

Mites on arvon trolli joka yrität puolustella huorissa käyntiä, jos oma vaimosi kävisi jakamassa tavaraansa säännöllisesti kymmenelle naapurinukolle ja sadoille sinkuille adoniksille kuntosalilta. Ahhahh hahahhhaaaa :=)

[/quote]

Kondomissa niin mikä ettei. Jos sillä saisi nämä oluet maksettua niin jees. Kiitos hyvän teosta.

Vierailija
25/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:51"]

[/quote]

Ja kyllä niitä niin paljon on Suomenkin kokoisessa pienessä maassa, että pakko täällä on olla asiakkaitakin.

[/quote]

NIin varmaan se on hauskaa panna hieman "käytettyä" huoraa. Villi veikkaus sinusta: olet kouluttautumaton, alkoholismiin taipuvainen, ehkä myös lihava mutta varmasti tylsää seuraa, ruma mies, käytöskin se jo kertoo. Summa summarum: Sellainen mies ei taida saada kuin maksusta.

Vierailija
26/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]

[/quote]

[/quote]

NIin varmaan se on hauskaa panna hieman "käytettyä" huoraa. Villi veikkaus sinusta: olet kouluttautumaton, alkoholismiin taipuvainen, ehkä myös lihava mutta varmasti tylsää seuraa, ruma mies, käytöskin se jo kertoo. Summa summarum: Sellainen mies ei taida saada kuin maksusta.

[/quote]

Olen ruma. Sen myönnän avoimesti.

Kouluttamaton tai lihava tahi työtön en kuitenkaan ole.

Vierailija
27/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt jo trolli, sun typerä mielipitees on kuultu.

Mä saattasin ehkä antaa anteeksi yhden kokeilun vuodelta nakki, missään tapauksessa en mitään kymmenen vuoden jatkuvaa huorissa hyppäämistä. En_missään_tapauksessa, ikinä.

Vierailija
28/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeen tuomita toisten mielipiteitä typeriksi, vaikka omasi niistä eroaisivatkin.

Taidat itse olla kouluttautumaton ja suvaitsematon jyrä.

Vierailija
29/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuules täällä on aika monta naikkosta jotka on saaneet susta trolli tarpeekseen. Sun arvomaailmas on perseestä. Piste. Ei kiinnosta enää tämä keskustelu.

Vierailija
30/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:08"]

Lopeta nyt jo trolli, sun typerä mielipitees on kuultu.

Mä saattasin ehkä antaa anteeksi yhden kokeilun vuodelta nakki, missään tapauksessa en mitään kymmenen vuoden jatkuvaa huorissa hyppäämistä. En_missään_tapauksessa, ikinä.

[/quote]

No sulla on varmasti varaa. Sulla on joku toinen jäbä haaremissa odotelemassa että huoripukin voi heittää menemään. Toisaalta se toinenkin jäbä on huoripukki että... et voittanut paskaakaan.

Vierailija
31/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole. Köyhä olen. Johtuen huorista ja kalliista taksasta.

Vierailija
32/38 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:21"]

Ainakin mun tutuista melkein kaikki ovat käyneet maksullisissa.

[/quote]

Melko oudoissa piireissä liikut....Mä en nimittäin tiedä ketään.

Vierailija
33/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huorissa käyvät. Miehesi on aivan normaali mies, turhaat suutuit. Hyvähän se on kun seisoo vielä viisikymppisenä!

Ps. Naisen vika jos mies menee vieraisiin. Et ole tarpeeksi viehättävä.

Vierailija
34/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:13"]

Kaikki huorissa käyvät. Miehesi on aivan normaali mies, turhaat suutuit. Hyvähän se on kun seisoo vielä viisikymppisenä!

[/quote]

hahah joo niin varmaan. moni mies ei todellakaan ikinä koskisi maksuliiseen edes pitkällä tikulla.

Vierailija
35/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun tutuista melkein kaikki ovat käyneet maksullisissa.

Vierailija
36/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:13"]

[/quote]

hahah joo niin varmaan. moni mies ei todellakaan ikinä koskisi maksuliiseen edes pitkällä tikulla.

[/quote]

Sä annat ilmaiseksi kymmenille miehille, jotkut ottaa siitä rahaa. Mitä eroa teillä oikeastaan on? Ei kai suhunkaan sitten voi koskea?

Vierailija
37/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:15"]

[/quote]

Oivoi kuule.

Se nyt vaan on sellainen mantra, mitä julkisesti hoetaan. Mies haluaa näin tehdä selväksi, että "minä kyllä saan pillua maksamattakin".

Todella moni on kuitenkin vähintään kokeillut huoraa. Mitä näistä on saunailloissa puhuttu, niin harvassa on ne, jotka vielä puolen yön aikaa kiistävät käyttäneensä maksullisia palveluita. Jos ei muualla niin Espanjan-reissulla nuorena tai työmatkalla jossain hotellissa.

Vierailija
38/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole läheskään aina siitä, etteikö muka saisi ilmaiseksikin.

Moni kokee sen vallantunteen kiihottavana kun on ostanut toisen ihmisen käyttöönsä.