Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ostoseksiä

Vierailija
01.10.2013 |

Sain sattumalta tietää kuukausi sitten että mieheni on käynyt 10 vuotta huorissa,Meillä on kaksi aikuista lasta,avioliittoa takana 37-vuotta.  minulla ei ollut aavistustakaan,kävi paljon kokouksissa ja työmatkoilla.  Rahaa on pannut uskomattomat määrät palamaa "harrastukseensa". Kävi jopa päivällä työaikana,tuli sitten työpäivän jälkeen hakemaan minua työpaikaltani kotiin,koska minulla ei ole autoa ja työmatka on pitkä.Eipä äijästä huomannut mitään vaikka oli noussut puolituntia aikaisemmin pukilta. Nyt tämä seksiraketti vannoo uskollisuutta ja vakuuttelee että hommat on loppu. Olen aina rakastanut miestäni mutta nyt on koetuksella. Seksiä meillä harrastettiin kerran viikossa,eikö se ole ihan tarpeeksi yli viisikymppisille??Mitä minä teen, olen aivan rikki huudan ja raivoan, mies sitä ihmettelee että kuinka kauan raivoni oikein kestää.Anteeksi pitäisi antaa,mutta enpä taida pystyä.Mielenterveys tässä jo horjuu..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en voisi kuvitellakaan olevani tuollaisen miehen kanssa jolla on noin sairas suhtatuminen naisen seksuaalisuuteen. hän pitää oikeutuneen naida silloin kun hänelle sopii, piittaamatta siitä, saako nainen tyydytystä vai ei. hyi helvetti. lisäksi jos on ulkomailla harrastanut on saattanut raiskata muutaman ihmiskaupan uhrin. en voisi jakaa elämääni miehen kanssa joka on ylläpitänyt maanpäällistä helvettiä. eroa.

Vierailija
2/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:28"]

Eikä kyse ole läheskään aina siitä, etteikö muka saisi ilmaiseksikin.

Moni kokee sen vallantunteen kiihottavana kun on ostanut toisen ihmisen käyttöönsä.

[/quote]

No eipä se noinkaan ole. Ihan tavallisia miehiä 99.9%, eivät saa tarpeeksi tai joillekin vain ei mikään riitä (harvemmin näin).

t. asiasta TIETÄVÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus punnitaan. Jos nainen moisesta motkottaa niin sitten ei rakasta miestään. Kyllä tuollainen pitää katsoa sormien lävitse ja antaa anteeksi.

Vierailija
4/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on mukavaa ostaa seksiä ja laittaa liha huutamaan, painamalla kakkoseen. Huorat nauttivat seksistä, joten ei anneta kaikkea ilmaiseksi. Kakkoseen koko rahan edestä. 

Miksi vaimot tai naiset ylipäätään valittaa siitä? Kun ainut kuka nauttii on mies. Ei tarvitse olla mustasukkainen. 

-Vilma

Vierailija
5/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:38"]

Miehistä on mukavaa ostaa seksiä ja laittaa liha huutamaan, painamalla kakkoseen. Huorat nauttivat seksistä, joten ei anneta kaikkea ilmaiseksi. Kakkoseen koko rahan edestä. 

Miksi vaimot tai naiset ylipäätään valittaa siitä? Kun ainut kuka nauttii on mies. Ei tarvitse olla mustasukkainen. 

-Vilma

[/quote]

No jo on käsitykset sinullakin :D

Vierailija
6/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:38"]

-Vilma

[/quote]

No jo on käsitykset sinullakin :D

[/quote]

Minä ainakin olen mustasukkainen, jos joku muu saa kalua kakkoseen, kuin minä :( 

- Perseaddikti

Vierailija
7/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni sairas nainen on mustasukkainen myös miehen masturboinnista ja yölllisistä siemensyöksyistä. Mies ei myöskään saa vahingossakaan leväyttää silmiään raskaan työpäivän jälkeen opiskelijattarien farkkupeppuille...

Vierailija
8/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pohdin että keneltä se on pois, jos mies laukeaa kondomin sisälle, joka no tiukasti asetettu maksullisen naisen peräsuoleen? Toki onhan se pois säästöistä, mutta onhan tuoppi lähibaarissakin pois säästöistä. 

Vierailija
9/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:07"]

no en voisi kuvitellakaan olevani tuollaisen miehen kanssa jolla on noin sairas suhtatuminen naisen seksuaalisuuteen. hän pitää oikeutuneen naida silloin kun hänelle sopii, piittaamatta siitä, saako nainen tyydytystä vai ei. hyi helvetti. lisäksi jos on ulkomailla harrastanut on saattanut raiskata muutaman ihmiskaupan uhrin. en voisi jakaa elämääni miehen kanssa joka on ylläpitänyt maanpäällistä helvettiä. eroa.

[/quote]

prostituutiossa ei ole mitään väärää. Naiset myyvät itseään vapaaehtoisesti. Mistä sinä tiedät että ne oli ihmiskaupan uhreja? Muutama promille prostituoiduista on ihmiskaupan uhreja.

Vierailija
10/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:13"]

Kaikki huorissa käyvät. Miehesi on aivan normaali mies, turhaat suutuit. Hyvähän se on kun seisoo vielä viisikymppisenä!

Ps. Naisen vika jos mies menee vieraisiin. Et ole tarpeeksi viehättävä.

[/quote]

hahah joo niin varmaan. moni mies ei todellakaan ikinä koskisi maksuliiseen edes pitkällä tikulla.

[/quote]

Kyllä muuten koskee. Ne jotka eivät niitä käyt ovat joko köyhiä tai he saavat rahan takia jo muutenkin naisia miten paljon haluaa

Vierailija
11/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tahtoo tehdä kondomi verhoiltuna tuttavuutta maksullisen anaaliin. Niin eihän se ole minulta pois. Purkaa vain paineita, kuten runkatessa. Ei mies aina jaksa runkata. Välillä tarvitaan huoran persettä. Osa miehistä panee huoraa pilluun tai suuhun. Ne jotka panevat perseeseen uskovat kovaan työhön. Kovalla työllä ansaitaan leipä pöytään. Ei se koivu kivutta kasva sanoo vanha sananlaskukin!

Vierailija
12/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää joku sama pelle yrittää trollailla tai sitten hänen (mies) ajatusmaailmansa on sairas. 

Aloittajalle  : miehesi ei rakasta sinua kun muita naisia on nainut, maksullisesti tai ei. Kuvottavaa.

Vierailija
13/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää joku sama pelle yrittää trollailla tai sitten hänen (mies) ajatusmaailmansa on sairas. 

Aloittajalle  : miehesi ei rakasta sinua kun muita naisia on nainut, maksullisesti tai ei. Kuvottavaa.

Vierailija
14/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ajatusmaailma? Vai sairas todellisuus ymmärtää miestä?

Vierailija
16/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:21"]

Aloittajalle  : miehesi ei rakasta sinua kun muita naisia on nainut, maksullisesti tai ei. Kuvottavaa

[/quote]

Mies voi rakastaa monella tavoin. Niin voi nainenkin. 

Vierailija
17/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI "%"&"/" miten paska mies sulla. Heitä helvettiin ja ota mies joka kunnioittaa ja rakastaa oikeasti ja jolle voit antaa itse kunnioitusta ja rakkauttas.

Vierailija
18/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:23"]

HYI "%"&"/" miten paska mies sulla. Heitä helvettiin ja ota mies joka kunnioittaa ja rakastaa oikeasti ja jolle voit antaa itse kunnioitusta ja rakkauttas.

[/quote]

Satumaa tango? Ei tässä todellisuudessa.

Vierailija
19/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain mieleen että miten yksi persepano toisella puolella maailmaa voi kaataa pyhän avioliiton yks noin vaan?

Vierailija
20/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin menisin huoriin jos minulla olisi vaimo, joka vinkuu anukseen :- X