Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törmäsin tänään lounastauolla yllättäen mieheeni,

Vierailija
01.10.2013 |

hän oli syömässä naispuolisen kollegan kanssa eikä huomannut minua. Itse olin työkavereiden kanssa vähän kauempana istumassa. Mies nauroi kuin viimeistä päivää naisen jutuille ja muutenkin näyttivät viihtyvän hyvin yhdessä. Lähtiessä hän avasi naiselle oven ja kosketti suojelevasti naisen selkää.

Kysynkin nyt, että miten minun pitäisi suhtautua? Mitä sinä ajattelisit, jos olisit minä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taputellaan töissä, varsinkin miehet ja aika vieraitakin ovat. Olen ihan tavallinen, keski-ikäinen, ylipainoinen perheenäiti.

Vierailija
22/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 18:16"]

En ole ap, mutta muakin kiinnostaisi tietää, mitä tarkoittaa tuo ap:n mainitsema ele, jos mies koskettaa naisen selkää? Mitä se merkitsee?

[/quote]

Itse olen miesvaltaisella alalla. Mukava työporukka ja välillä levottomia "miestenjuttuja"; mutta ei kukaan, ei koskaan tule "iholle"... Ei todellakaan laiteta kättä toisen selälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hän oli juuri saapunut harrastamasta eläimellistä seksiä minun kanssani. Miehesi on ihana - ja niiiiiiiiiiiin MINUN!

Vierailija
24/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn miten sinun käytökseesi pitäisi suhtautua?

Huomasit miehesi, mutta et tervehtinyt. Miksi? Olitko itse luvattomilla teillä? Vai oletko sairaalloisen mustasukkainen kyttääjä ja vakoilet miestäsi aina kun voit?

Vierailija
25/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 18:55"]

Ap, mikset mennyt moikkaamaan miestäsi? Niin minä ainakin olisin tehnyt ja olenkin. Samalla mieheni on esitellyt minut porukalle vaimonaan ja työkaverit minulle. Olemme kätelleet puolin ja toisin ja sitten olen varmistanut, mihin aikaan syödään illalla kotona tms. kotoisaa. Sitten olen mennyt syömään oman porukkani kanssa. 

Eipä ole tarvinnut vatvoa tapahtuneita AV:lla tuon jälkeen. 

[/quote]

heh, kuinka epävarma ihminen voi olla? Esittäytyminen ja tervehtiminen ok, mutta jonkun yksityisasian sopiminen kesken työlounaan osoittaa jo aikamoista epävarmuutta ja omistushalua (jos jollain yksityispäivällisen sopimisella halutaan kertoa, että "me olemme pari").  Sen nihin aikaan syödään voi varmistaa vaikka tekstiviestillä, ei kesken työlounaan. Itsevarmuutta kehiin, hyvä nainen!

Vierailija
26/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on hyvä tilanne kehittää parisuhdettaan. Voi kertoa miehelle omista tunteistaan jne.

Vierailija
27/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:07"]

Ap, mikset mennyt moikkaamaan miestäsi? Niin minä ainakin olisin tehnyt ja olenkin. Samalla mieheni on esitellyt minut porukalle vaimonaan ja työkaverit minulle. Olemme kätelleet puolin ja toisin ja sitten olen varmistanut, mihin aikaan syödään illalla kotona tms. kotoisaa. Sitten olen mennyt syömään oman porukkani kanssa. 

[/quote]

heh, kuinka epävarma ihminen voi olla? Esittäytyminen ja tervehtiminen ok, mutta jonkun yksityisasian sopiminen kesken työlounaan osoittaa jo aikamoista epävarmuutta ja omistushalua (jos jollain yksityispäivällisen sopimisella halutaan kertoa, että "me olemme pari").  Sen nihin aikaan syödään voi varmistaa vaikka tekstiviestillä, ei kesken työlounaan. Itsevarmuutta kehiin, hyvä nainen!

[/quote]

:DDDDDD

Olipa hauska "analyysi"! Yleensä se on mies, joka korostaa sitä, että minä olen hänen vaimonsa. Tunnen myös suurimman osan hänen työkavereistaan, osasta on vuosien varrella tullut perhetuttuja. Joskus kuitenkin sattuu niinkin, että joukkoon on eksynyt joku, jota en olekaan tavannut aikaisemmin. Jos sinä haluat jäykistellä tuttavien kesken "työlounaalla", voit tehdä sen ihan vapaasti. :DDD

Vierailija
28/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti mielikuvituskin tekee tepposet. Etsit merkkejä ja kun kovasti etsit, niin myös löydät. 

Vierailija
29/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset mennyt moikkaamaan miestäsi? [/quote]

Näinpä juuri. Tämän takia en ollenkaan usko tähän juttuun. Siis kuka jättäisi moikkaamatta omaa puolisoaan, kun sattumalta näkee tämän lounaspaikassa?

Vierailija
30/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olalle ja olkavarteen koskettaminen on neutraalia, mutta selkään koskettaminen ei välttämättä ole. Ainakaan, jos sen tekee mies työkaverinaiselle. Suomalaiset miehet ylipäätään koskettelevat tosi vähän. Jos ap:n mies koskettelee aina tosi paljon muita ihmisiä, siinä ei varmaan ole ollut mitään ihmeellistä. Mutta jos hän ei ole mikään koskettelijatyyppi, on välit työkaverinaiseen varmasti aika läheiset. Miksi työkaveria pitäisi koskettaa? Mistä tulisi tarve tehdä niin? Itse saattaisin koskea noin, jos kaveri olisi allapäin ja haluaisin kannustaa häntä.

Ap:lla on varmaan jo alunperin ollut jotain epäilyksiä miehestään, koska reagoi tuolla tavoin eikä mennyt tervehtimään miestään. Itse olisin varmaan alkanut huitoa ja vilkutella omalle miehelleni ja lopulta, jos ei huomaisi minua, menisin moikkaamaan ja samalla moikkaisin työkaveria. Mies esittelisi minut työkaverilleen ja sillä selvä.

Vierailija
31/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:03"]

[/quote]

Mä en ihan usko tähän... Katsokaapas millaisia naisia ne mukavat miespuoliset koskettelee. Harvempi taputtelee selkään ylipainoista, ei-niin viehättävää kuuskymppistä, mutta todella mielellään kyllä sitä kaksvitosta sirpsakkaa neitoa kyllä.

[/quote]

Usko tai älä.

Mä olen ylipainoinen enkä edes mikään kovinkaan nätti. Ja ikääkin on kohta 40v.

-se, jota mieskollega voi koskettaa ilman, että se tarkoittaa vinkkiä panemisesta-

Vierailija
32/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:07"]

[/quote]

[/quote]

Osittain samaa mieltä, mutta mielestäni erikoista on ettei ap mennyt tervehtimään omaa miestään... Kuka tekee niin? Ignooraa oman kumppaninsa ja jostain nurkkapöydästä kyräilee että kukahan tuo nainen on yms.

Vierailija
33/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mun mies saattaa jopa halata naistyökaveriaan, kun ovat käyneet syömässä ja jos eivät ole nähneet aikoihin.

Ja avaa naisille oven ja automaationa vähän kuin työntää selästä.

Enkä mä ole koskaan tajunnut, että se panee niitä kaikkia :-o

On tää palsta uskomaton. Tai siis täällä käyvät ihmiset. Ihan normaali kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa, kuten koskettaminenkin jo demonisoidaan. Kohta ei varmaan saa edes jutella naiskollegalle, kun sekin on jo pettämistä.

Vierailija
34/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset mennyt moikkaamaan miestäsi? Niin minä ainakin olisin tehnyt ja olenkin. 

[/quote]

En mäkään kyllä millekään työlounaalle tunkisi.

Jos näkisin miehen jossain tuollaisessa tilanteessa, ni laittaisin tekstarin "Hyvää ruokahalua ;-)" tai muuta vastaavaa.

Mies tietäisi, että olen jossain lähistöllä ja voisi halutessaan sitten tulla tervehtimään tms. mutta jos kyseessä on nk. virallinen työlounas, se ei häiriintyisi.

Vierailija
35/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 09:11"]

Ap, mikset mennyt moikkaamaan miestäsi? Niin minä ainakin olisin tehnyt ja olenkin. 

[/quote]

En mäkään kyllä millekään työlounaalle tunkisi.

Jos näkisin miehen jossain tuollaisessa tilanteessa, ni laittaisin tekstarin "Hyvää ruokahalua ;-)" tai muuta vastaavaa.

Mies tietäisi, että olen jossain lähistöllä ja voisi halutessaan sitten tulla tervehtimään tms. mutta jos kyseessä on nk. virallinen työlounas, se ei häiriintyisi.

[/quote]

Tervehtiminen vie tasan kaksi sekuntia molemmilta "Hei kulta" "No hei". Ei siinä tarvitse notkumaan jäädä, mutta ohimennessään voi tervehtiä ja jos vastapuoli vaikuttaa kiireiseltä niin voi vain mennä ohi omaan pöytään, jos taas vastapuoli on sitä mieltä että vaihdetaan kuulumisia niin siihen voi jäädä. Oikeasti tosi outoa luikkia jossain ravintolassa "ettei vaan miehen lounas häiriintyisi".. Mielenkiintoisia parisuhteita ihmisillä.

Mitä tuohon ap:n jutttuun tulee niin monet businessmiehet ( eli häntäheikit ) käyttävät tuota selän koskettamiselettä ilman että se tarkoittaisi mitään syvällisempää.

Vierailija
36/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin hämmästyisin todella paljon jos joku miespuolinen (tai naispuolinenkaan) työkaveri koskettaisi mua millään tavalla. Kai sitä jotkut tekee ja ihan neutraalissakin mielessä, mutta en muista omissa työpaikoissani koskaan nähneeni tällaista.

Vierailija
37/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa tosi kummalliselta, että joidenkin mielestä selän koskettaminen on jotenkin intiimiä ja viittaa läheisempään kanssakäymiseen. Meillä töissä voidaan koskettaa toista selkään, käsivarteen, käteen tai jopa halata eikä kyseessä ole mikään työpaikkaromanssi! 

Meillä myös miehet ja naiset käyvät yhdessä syömässä -ja sekään ei ole viittaus mihinkään sen kummempaan. 

Aloittajana en siis tekisi johtopäätöksiä näkemästään ilman tarkempia tietoja. 

Vierailija
38/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala "ämmäilemään" eli juonimaan jotakin, vaan sanot suoraan että näit hänet. Ihan ystävälliseen sävyyn.

Vierailija
39/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies ekan kerran kosketti selkääni tiesin että hän on kiinnostunut musta :D Eli jotkut miehet viestivät sen niin, varsinkin suomalaiset eivät paljon muuten koskettele. Mua ainakin vähän ahdistais jos joku työkaveri tekis niin.

Vierailija
40/55 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ele ihan yleisesti kertoo kiinnostuksesta ja läheisyyden halusta. Ihmettelisin kyllä itse työpaikkaa, jossa toisten koskettelu on ns. "normaalia". Kun ei se ole.