Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi reagoi jos seksi jää kesken

Vierailija
13.09.2013 |

Meillä lähiaikoina jäänyt vauvan tulon takia usiasti kesken. Nyt pelottaa että alkaako lähtölaskenta. Siis että ei laukee mies kun joutuu keskeyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? siis mitä? pelkäät että ukko jättää sut kun ei saa sinuun laskea satsiaan?

Mikäli näin, niin anna kusipään mennä

Vierailija
2/4 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se voi jatkaa masturboimalla loppuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, jos siinä nylkytyksessä pari minuuttia menee, niin ei kai siinä nyt kesken kaiken synnytys ala. Tietenkin jos nylkytätte 12 kertaa päivässä niin saattaa alkaakin, mutta en nyt lähtisi touhua keskeyttämään jonkun "ehkä" jutun takia, ei se lapsi sieltä päätään kipeäksi saa miehesi nylkytyksen takia jos homman loppuun saakka annatte mennä. En nyt ihan tajunnut tätä huolta..

Vierailija
4/4 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jää kesken???

Ymmärrän jos sua jotenkin sattuu ja ei voi enää varsinaista yhdyntää jatkaa mutta kai sulla nyt kädet tai suu toimii ja hyväilet tai imuutat miehesi loppuun asti.

Tai jos nyt ihan menet toimintakyvyttömäksi niin kai sillä miehellä edes kädet toimii eli hoitelee itse itsensä?!

Minulla tuli ihan mieletön kramppi tänään toiseen kankkuun kun itse sain ( olin päällä) ja selkä kai oli liian notkolla.

Mutta siitä selvittiin kun vaihdettiin asentoa, mies hieroin kankkua ja naurettiin vähän ja eikun happy end miehellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän