Mikä on syy sille, ettei älypuhelimessasi ole Koronavilkku-sovellus?
Kommentit (1016)
En tee mitään, mitä nykyinen hallituksemme haluaa. Siksi. Olen kaikesta totaalisen eri mieltä.
Suomessa aloitetaan lasten aivopesu jo varhaiskasvatuksessa ja opettajankoulutuslaitokseen valitaan sovinnaisia vatipäitä, jotka eivät vahingossakaan opeta lapsille itsenäistä ajattelua.
Kyllähän tällä saadaan nuoret ajattelemaan juuri siten, kuin sosialistisessa yhteiskunnassa kuuluukin.
Suhtaudun halveksuen jokaiseen, joka käyttää kyseistä sovellusta. Jo nimi koronavilkku täyttää suun oksennuksella ja sana kansanmaski pullauttaa suun sisällön ulos.
Kansa on valinnut arvoisensa hallituksen eli sellaisen, joka ajaa Suomea päin umpikujaa (jos kommunismia ei sellaisena pidä, umpikujan tilalle voi koronavilkun käyttäjä keksiä jonkun muun sanan korvaamaan lopullista päätepysäkkiä).
Aivan turha ohjelma, lisää vaan käyttäjissään stressiä ja pelkoa.
Korona ei ole vaarallinen normi ihmiselle ja koronan leviämiseen ei voida vaikuttaa, niinkuin ei influenssien eikä flunssien.
ja lisätään vielä ettei ihminen voi vaikuttaa ilmastonmuutokseen, se on nyt tainnut vähän unohtia, siis ilmastohössötys
Realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta koronavilkku ei tiedä että kävelit koronapilven läpi. Se ei hälytä ellet ole ollut 15min 2 metrin päässä tästä yskijästä... olettaen että hän edes käyttää vilkkua ja käy testissä eikä saa virheellistä negatiivista tulosta.
Nimenomaan! Eli, jotta saat sovelluksen toimimaan pitää sinun kysyä yskijältä onko vilkkua ja sitten seurattava 15 minsaa lähituntumassa. Näin toimimalla koronaa tuskin taltutetaan!!!
Päivän paras!
Entäs kun korona on ohi? Tavalla tai toisella se päivä tulee.
Kun on koronavilkku, niin laitetaan sinne muutkin taudit!
Näin ollen saan ilmoituksen altistumisesta norolle, rähmäiselle sidekalvotulehdukselle ja täitartunnalle aina kun kävelen päiväkodin portti ohi.
Ja antaisin työnantajalle mahdollisuuden pakottaa palkattomaan karanteeniin mahdollisen altistumisen takia, jota ei pura edes negatiivinen testitulos? Pankkini kun ei hyväksy ettei minulla ole varaa maksaa talolainaa. Kotona voin olla jos olen oikeasti sairaana. Palkattomana en.
Koska 5G-säteily, rokotusöverit , nokkanaamarit ja orwell mikrosirut. Sen takii.
Ei kiinosta.. ja asun pienessä paikassa
Ihan älytöntä että iPhone 6 on "liian vanha" eikä siihen saa Koronavilkkua. Meillä perhe/tuttavapiirissä useampi joilla tämä puhelin. Ainakin yksi jo meni ja osti uuden puhelimen tän asian takia, mutta ei sen nyt minun mielestäni ihan noinkaan pitäisi mennä. Ei kaikilla ole siihen varaa, ja muutenkin aivan järjetöntä että puhelimet vanhenee noin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä:
Koronavirus, globalismi ja pedon merkki
koronavirus-globalismi-ja-pedon-merkki/Turha pelotella ihmisiä valheilla mutta koronavilkku käyttäjiä on mahdollista seurata mutta media haluaa salata tämänkin: http://blog.petrilopia.net/uncategorized/koronavilkku_covid/
Samalla softalla voi "seurata" vaikka airpod- kuulokkeiden käyttäjiä. Ehkä yllättävää sinulle, että bluetooth-scannerilla näkyy bluetooth-laitteita ja softia.
Ei kiinnosta, kokeilin kerran mielenkiinnosta ja se vie liikaa akkua. Prosenttiluku vain pienenee silmissä.
Mulla on se. Toimii yhtä hyvin kuin bemarin vilkku.
Hyödytön sovellus. Tieto vain lisää tuskaa. Sikäli kun se tieto on edes oikeaa...
Kuluttaa akkua paljon (jos päällä).
Kaksi kertaa ladannut, ja poistanut
Ekalla kerralla tuli yllätyksenä että sovellus vaatii sekä gps:n että bluetoothin käytön, joten poistin sen. En pidä niitä päällä muuta kuin silloin kun on tarvetta niille, eli hyvin harvoin.
Sitten pari viikkoa myöhemmin tulin katumapäälle ja latasin uudelleen ja päätin että pidän sitten nuo päällä. Mutta pari päivää myöhemmin aloin taas miettimään että mitä hittoa, ja poistin sen taas.
En kuitenkaan yleensä pidä puhelinta (etenkään työpuhelinta) mukana esim kaupassa, salilla tai lenkillä, enkä henkilökohtaista puhelinta mukana työpaikalla ruokalassa tai palavereissa, joten eihän se vilkku voi tietää olenko juurikin niissä ruuhkaisimmissa paikoissa altistunut vai en. Pitäisi pitää puhelinta 24/7 mukana kaikkialla, enkä siihenkään nyt viitsi ryhtyä.
Lammaskansamme on innoissaan tulevasta rokotteesta, niin hyvin aivopesu toimii et mainostetaan että elämä muuttuu normaalisti rokotteen myötä, suurin osa vaan uskoo eikä osaa ajatella itsenäisesti, myös lapsia on aivopesty tehokkaasti
Mulla oli se, mutta poistin tämän aloituksen vuoksi.
Minulla on, mutta ei toimi. Vaatisi jonkun ohjelmistopäivityksen puhelimeen, mutta puhelin ei kyseistä päivitystä suostu jostain syystä tekemään.
Ihan älytön juttu! Vassarit mokas ja yrittävät rauhoitella nyt kansaa. Se tulee läpikäymään kaikki joka tapauksessa.
Turha pelotella ihmisiä valheilla mutta koronavilkku käyttäjiä on mahdollista seurata mutta media haluaa salata tämänkin: http://blog.petrilopia.net/uncategorized/koronavilkku_covid/