Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Media rakentaa "tähtiä" - miksi Iltalehdessä JOKA päivä juttua Cheekistä?

Vierailija
01.10.2013 |

En ymmärrä, että miten näin härski imagonrakentamiskampanja menee läpi. Takana varmaankin joko levy-yhtiö tai toimittajakaverit. Tai molemmat.Tänääkin KAKSI tarinaa tusinahopparista. Miksi??? Suomessa on paljon nhyviäü artisteja, jotka jopa osaavat soittaa jotain instrumenttia, eivätkä tee teini-ikäisen tasoisia sanoituksia rumpukonebiitin päälle. Miksi meillä suorastaan kampanjoidaan tiettyjen ihmisten puolesta. naispuoleisista Jippu on vastaava. Jumalauta, yhdessä vaiheessa keväällä joka ainoassa IL:ssä täysin turhia juttuja tyyliin "Jippu avautuu - en ollut peruskoulussa suosittu". Siis ketä vittua kiinnostaa???

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013100117551607_vi.shtml

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas kaksi uutta juttua Cheekistä samassa lehdessä. Eikö Suomessa enää ole muita artisteja? Hauskaa tässä on se, että mies ei suinkaan ole edes menestynein tai tunnetuin suomalaisartisti. Eivät edes levyt myy eniten Suomessa. Miksi siis JOKAPÄIVÄINEN hehkutus???

Cheek itse on musiikkeinen täysin yhdentekevä minulle, kun en hippelihoppelia kuuntele, eikä minulla ole miestä itseään vastaan yhtään mitään, mutta minusta on epäreilua, että jotakin nostamalla nostetaan täysin typerillä lehtijutuilla tyyliin "Cheek pahastui hampurilaisravintolassa - myyjä käyttäytyi ylimielisesti". Olisi edes jotain oikeaa asiasisältöä noissa jutuissa. Huomenna varmaan tulee jotain huttua "Cheek räväyttää - ostin äidille kukkia". Brrrrrr.

Vierailija
2/2 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek tuo lehdille ostajia ja nettisivuille klikkauksia mikä taas tarkoittaa mainostuloja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla