Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin teidän rahat menee jotka syötte 100-200e kuussa???

Vierailija
22.12.2024 |

Tuollaisilla ruokakuluilla saisin itse toimeentulotuesta niin paljon säästöön/jemmaan kuukaudessa, että voisin tehdä vuosittain kaukomatkoja jonnekin Japaniin! Eikä siis ole mikään läppä. Pariskuntana saisi melkeen asuntolainan lyhennettyä sillä erotuksella mikä nyt menee ruokaan, jos tuplaan oman summan vs. tuplaan tuon otsikon summan. Ruoka on merkittävästi suurin kuluerä vuokran jälkeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Miten noilla menoilla voi valittaa köyhyyttä?

Vierailija
2/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön noin 200€:lla kuukaudessa. 6000€/kk brutosta jää käteen noin 4000€/kk. Puolet siitä menee säästöön ja sijoituksiin, kun asuntolainakin on jo maksettu. Lopulla elän aivan normaalia elämää. Rahat menevät laskuihin, autoon, huvituksiin, matkusteluun jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin mun bonustietoja niin mulla on viime kuussa mennyt ruokaan n.150€. Asun siis yksin. Olen opintovapaalla vielä hetken ja maksan yksin omakotitalon kuluja niin ei ylimääräistä pahemmin jää. Toisaalta en kyllä ymmärrä miksi mulla yksin asuvana pitäisi mennä enempää rahaa ruokaan. 

Vierailija
4/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön noin 200€:lla kuukaudessa. 6000€/kk brutosta jää käteen noin 4000€/kk. Puolet siitä menee säästöön ja sijoituksiin, kun asuntolainakin on jo maksettu. Lopulla elän aivan normaalia elämää. Rahat menevät laskuihin, autoon, huvituksiin, matkusteluun jne.

Okei. Aloitus oli tarkoitettu enemmän ihmisille jotka valittavat köyhyyttä.

Vierailija
5/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottainen kauppareissu maksaa just ton 200€. Lihaa , lohta , punaviiniä ja sellasta

Vierailija
6/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temuun

Vierailija
7/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mieluummin ostan ruokaa kuin syön rahaa.

Vierailija
8/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöihin, Sijoituksiin, Asuntolainan (ylimääräisiin)lyhennyksiin, Ulkomaan matkoihin 1 tai 2 kertaa vuodessa.

Vierailija
9/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa toimeentulotukea. Rahaa jää käytettäväksi vähän yli 200 e kuussa. Tämä ok, mutta nyt hallitus aikoo leikata senkin. Toimeentuloni menee miinukselle. 

Vierailija
10/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ruokiin mene juuri tuota enempää/kk, en ole valittanut köyhyyttä koska en koe itseäni köyhäksi. Valmistan 99% sapuskoistani itse.

Vierailija
11/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ruokiin mene juuri tuota enempää/kk, en ole valittanut köyhyyttä koska en koe itseäni köyhäksi. Valmistan 99% sapuskoistani itse.

Sama täällä. Ihmiset ovat laiskoja nykyisin. Tuoteselosteitakaan eivät vaivaudu lukemaan mitä pskaa sullovat itseensä.

Vierailija
12/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä näitä juttuja jossa joku ei tarvi paljoa polttoainetta ja menee 0-20e viikossa ruokaan. 🤣

Se säästeleekin sitten vaikka mitä.