Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten äidille soittaminen on kuin soittaisi Touretten syndroomaiselle.

Vierailija
01.10.2013 |

"No hei, Minna tässä.."

"No moi! (ÄLÄ HAKKAA SITÄ SEINÄÄN!)" 

"Öh.. tota, niin kysyisin että lähtisitkös huomenna jumppaan?"

"Joo, hyvä idea (LOPETA HETI!!), mennään vaan."

"Mm.. no mentäiskö siihen BodyCombatiin vai Strechingiin vai.."

"Toi Strech kuulostaa tosi (NYT ANTTI-PETTERI TÄNNE HETI!) hyvältä, mennään siihen vaan. Seitsemältäkö se oli?"

"Joo, seitsemältä. Nähdäänkö salilla?"

"Nähdään joo (MITÄ SÄ TEIT SUN SISKOLLES!!!), mä vien lapset ensin lapsiparkkiin."

"Okei, kiva. Nähdään!"

"Joo (AAARGH MITÄ NYT!) kiva, nähdään huomenna! Moikka!"

"Moikka.."

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tässä "naureta" tai "mollata" ennemminkin äitejä, kuin ts sairastavia? Äitihän se tämän keskustelun saa kuulostamaan hullunkuriselta. Olen nauranut samalle asialle monesti, kun olen puhunut puhelimessa esim. siskon kanssa, MUTTA kertaakaan en tourettea sairastavalle. Kuitenkin voin sanoa, että kylläpä vaan esim. siskoni on todellakin kuulostanut siltä, että hänellä on ollut joku ihmeen yhtäkkinen ja pakonomainen tarve, kesken lauseenkin, huudella asiaankuulumattomia, kirjaimellisesti. Ja siis eikö se silloin ole vähän samaa kuin tourettea sairastavilla? En ole pahansuopa, enkä usko että aloittajakaan. Saati monet tätä lukeneet, jotka ovat todenneet asioilla olevan vähän yhteyttä. Tuliko aika rautalangasta väännettyä? Yritin ainakin...

Olenko minä nyt kuitenkin teidän, jotka ette pidä tätä ollenkaan hauskana, mielestä moraaliton/loukkaava/huomaamaton? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
122/124 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää kun mun siskoni tekee noin koiralleen ku soittaa lenkiltä! ja se ei ole mikään penikka enää.

joo ja mikä kumma siinä on, että kun ottaa  puhelimen käteen alkaa show ja siinä on välillä mieskin mukana?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomi tosiaan täynnä ihmisiä, joiden mielestä ihmisten sairauksista ja vammoista on sopivaa vitsailla, eikä niistä saa loukkaantua, kun se on vitsiä vain?

Oikeasti?

Vierailija
124/124 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:21"]

Oletko jutellut Touretten syndroomaa sairastavan kanssa ja voitko todella sanoa että se on tuollaista?

Onko sulla ehkä asperger?

Oletko jutellut aspergeria sairastavan kanssa ja voitko todella sanoa että se on tuollaista??