Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten äidille soittaminen on kuin soittaisi Touretten syndroomaiselle.

Vierailija
01.10.2013 |

"No hei, Minna tässä.."

"No moi! (ÄLÄ HAKKAA SITÄ SEINÄÄN!)" 

"Öh.. tota, niin kysyisin että lähtisitkös huomenna jumppaan?"

"Joo, hyvä idea (LOPETA HETI!!), mennään vaan."

"Mm.. no mentäiskö siihen BodyCombatiin vai Strechingiin vai.."

"Toi Strech kuulostaa tosi (NYT ANTTI-PETTERI TÄNNE HETI!) hyvältä, mennään siihen vaan. Seitsemältäkö se oli?"

"Joo, seitsemältä. Nähdäänkö salilla?"

"Nähdään joo (MITÄ SÄ TEIT SUN SISKOLLES!!!), mä vien lapset ensin lapsiparkkiin."

"Okei, kiva. Nähdään!"

"Joo (AAARGH MITÄ NYT!) kiva, nähdään huomenna! Moikka!"

"Moikka.."

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:28"]

No sinä olet varmasti hauskaa seuraa juhlissa :/

[/quote]

Tuskinpa viihtyisin juhlissa joissa nauretaan Tourette-ihmisten kustannuksella. Kuulostaa hiukan sellaisilta juhlilta joissa keskustelun laatu ja nauramisten kohteet on ala-arvoisia.

Jos juhlatunnelmaa luodaan nauramalla ihmisten sairauksille, niin ehkä on parempi jos sellainen tunnelma latistuukin ja juhlat päättyy.

[/quote]

Olet kyllä rasittava. Oletko myös kiihkouskovainen ja uskotko kaikesta lukemastasi, että teksti on aina "totta" pystymättä näkemään tekstin muita tasoja ja merkityksiä, kielikuvia...?

[/quote]

Hän on varmaan niitä jotka kieltävät lapsiltaan Aku Ankan, koska Akulla ei ole housuja.

Vierailija
42/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, nauroin ääneen tälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä (ap oli kyllä pilkulleen oikeassa ja hulvattoman hauska:)) mut tietääkö kukaan miksi ihmeessä Tourettea sairastavat ei koskaan nytkähtele huutelemaan mitään hyviä tai iloisia, hauskoja sanoja vaan AINA pelkästään jottain vittu / perse -osastoa? Kuinka ihmeessä aivovamma voi osata valita yleistä pahennusta herättävät sanat, jopa jo lapsella joka niitä ei olisi vielä juuri kuullutkaan?? Tää on sitten pohdituttanut mua kaiken yötä. :-D

Vierailija
44/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kyllä kukaan ole nauranut näille jotka tätä syndroomaa sairastaa. Pointtihan ei ollut että nauretaan yhteen ääneen näille sairastaville vaan siis pointti oli se että me äidit saatetaan kuulostaa välillä puhelimessa että meillä olisi tämä kyseinen syndrooma. Ei kannata kaikkea ottaa vakavasti. :)

Vierailija
45/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten äidit ovat kyllä välillä rasittavaa seuraa hajamielisyytensä, huonon keskittymiskykynsä, väsymyksensä ja kokemusmaailmansa kapeuden takia.

Vierailija
46/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD XD

Mun siskon kanssa on ihan mahdoton puhua puhelimessa. Se ei ainoastaan tyydy karjaisemaan lapsilleen jotain siinä jutustelun lomassa, vaan saattaa jutella niitten kanssa pitkät pätkät kesken puhelun.

Kyllä munkin muksuilla on AINA jotain asiaa mulle kesken puhelun ja jaloissa on pakko pyöriä just silloin, mutta mä sanon vaan että ei nyt, äiti on puhelimessa. En lähde vastailemaan heidän kysymyksiinsä ollenkaan.

Vierailija
47/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo juttu on hauska (siis ottamatta kantaa touretteen)? Vastapuolesta tuollainen puhelu on kaikkea muuta kuin hauskaa, kun yhtäkkiä luurista voi kuulua mitä tahansa kirkaisusta huutoon tai kauheaan paukahdukseen. Sattuu muuten oikeasti korviin, ja on todella vittumaista yrittää puhua ihmisen kanssa joka ei viitsi keskittyä edes minuutin puheluun.

Kertoo kyllä hyvin siitä miten äiti-ihmiset eivät arvosta tippaakaan muita, ja vielä nauravat sille kuinka hauskaa on kun he eivät ota muita huomioon. Minun kanssani moinen puhelu olisi viimeinen, sillä toista kertaa en alkaisi tuollaista halveksuntaa minua kohtaan sietämään. Jos ette voi puhua rauhassa, älkää vastatko puhelimeen ollenkaan. Luulisi olevan selvää mutta ei!

Vierailija
48/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 13:13"]

Miten tuo juttu on hauska (siis ottamatta kantaa touretteen)? Vastapuolesta tuollainen puhelu on kaikkea muuta kuin hauskaa, kun yhtäkkiä luurista voi kuulua mitä tahansa kirkaisusta huutoon tai kauheaan paukahdukseen. Sattuu muuten oikeasti korviin, ja on todella vittumaista yrittää puhua ihmisen kanssa joka ei viitsi keskittyä edes minuutin puheluun.

Kertoo kyllä hyvin siitä miten äiti-ihmiset eivät arvosta tippaakaan muita, ja vielä nauravat sille kuinka hauskaa on kun he eivät ota muita huomioon. Minun kanssani moinen puhelu olisi viimeinen, sillä toista kertaa en alkaisi tuollaista halveksuntaa minua kohtaan sietämään. Jos ette voi puhua rauhassa, älkää vastatko puhelimeen ollenkaan. Luulisi olevan selvää mutta ei!

[/quote]

Kuules nainen. Sitten joskus, kun sinäkin saat omia lapsia, lavennat omaa maailmankatsomustasi ja ymmärrät, ettei maailma olekaan niin mustavalkoinen kuin sinkkuvuosinasi aina luulit. Huumoria löytyy arjesta. Ymmärrät sitten parin vuoden päästä.

Vierailija
49/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitää Tourette-ihmistenkin puolta pitää täällä, vaikka se näistä huumorimielellä liikkeellä olevista kiusaajista tuntuiskin rasittavalta.

Vierailija
50/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 13:16"]

[/quote]

Kuules nainen. Sitten joskus, kun sinäkin saat omia lapsia, lavennat omaa maailmankatsomustasi ja ymmärrät, ettei maailma olekaan niin mustavalkoinen kuin sinkkuvuosinasi aina luulit. Huumoria löytyy arjesta. Ymmärrät sitten parin vuoden päästä.

[/quote]Ei se minustakan ole hauskaa kun keskustelukumppani yhtäkkiä karjaisee kesken lauseen lapsilleen. Ei se mitään jos joskus tai satunnaisesti joutuu noin tekemään mutta mun tuttuni tekee sitä ihan vähän väliä.

Ja mulla on lapsia ja ymmärrän kyllä humoristisen puolen mutta jos toinen tekee usein ja aina noin niin se ei enää naurata.

Vierailija
51/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, miten tutulta kuulostaa!

T: "POIS SIELTÄ!" ja "ÄLÄ KOSKE SIIHEN!" -puhelinmamma 

Vierailija
52/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihmettelen kyllä sitä että miksei pienten lasten äidit voi mennä vaikka vaatehuoneeseen sen kännykän kanssa? Tämä jos siis jatkavat sitä puhelua, eivätkä vaikka sano että nyt ei valitettavasti voi puhua kun mun Keijo-Annikit tässä repii talon maan tasalle jos annan sekunnin murto-osaksikin huomiota niistä pois.

Kuten 31 totesi ne äänet moninkertaistuu kuulijan päässä ja todella sattuvat korvaan!

Vierailija
53/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen paska avaus jopa tällä palstalla.

Vierailija
54/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 13:22"]

Oikeasti ihmettelen kyllä sitä että miksei pienten lasten äidit voi mennä vaikka vaatehuoneeseen sen kännykän kanssa? Tämä jos siis jatkavat sitä puhelua, eivätkä vaikka sano että nyt ei valitettavasti voi puhua kun mun Keijo-Annikit tässä repii talon maan tasalle jos annan sekunnin murto-osaksikin huomiota niistä pois.

Kuten 31 totesi ne äänet moninkertaistuu kuulijan päässä ja todella sattuvat korvaan!

[/quote]

Huh. En uskalla edes ajatella kuinka paljon omaisuutta on tuhottu sinä aikana, kun minä kökin jossain vaatehuoneessa puhumassa puhelimeen :) 

Vierailija
55/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on hauska!!! ja niin totta :D samoin välillä kuulostaa, kuin olisi pöpilään soittanut jonkun tullessa kesken puhelun jankkaamaan "kuka minä olen? kuka sinä olet? milloin on tänäänhuomenna? vessassa on dinosaurus"

Vierailija
56/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon näitä seipäännielleitä naisia palstalla näin tiistaiksi. Yleensä moralistit villiintyvät viikonloppua kohden, kun muutenkin alkaa jutut olla jo hilpeämpiä.

Vierailija
57/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 13:16"]

[/quote]

[/quote]

Kuules penska. Kaikki eivät saa tai edes halua lapsia, joten on todella typerää sanoa "kun saat lapsia". Aikuinen ihminen tietää ja ymmärtää tämän, eikä käytä alkujaankaan KUN muotoa.

Toisekseen, lapsellinen (molemmilla tapaa) henkilö: nimenomaan se, että ajatellaan omien lapsien aiheuttavan sen että ihminen unohtaa alkeellisetkin käytöstavat, vain vahvistaa sitä että olen oikeassa. Että lapsen saaneet ajattelevat vain omaa napaansa, eivätkä välitä muista. Ja sitten vielä muistutatte asiasta kuten sinä: odotahan kun (!) sinulla on omia lapsia, niin sinäkään et jaksa enää viitsiä ottaa toisia huomioon. Toisen korvaan huutaminen ja hänen puheensa ignooraaminen ovat TÖYKEÄÄ eivät huumoria. 

Jep, itsekkäitä olette, MOT. Älkää soitelko mulle ennen kuin kasvatte aikuisiksi ja ulotatte huomaavaisuutenne muihinkin ihmisiin kuin omiin jälkeläisiinne.

Vierailija
58/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet lasten kanssa nytkin kun et osaa/pysty lukemaan sisältöä sitä ymmärtäen. ;) Siinähän selvästi sanotaan että JOS voi jättää lapsensa ilman että ne pistää kolmannen maailmansodan pystyyn, miksi äidit eivät silloin mene jonnekin äänettömämpään paikkaan vastaamaan. Jos taas eivät, voisivat tosiaan sanoa soittajalle että nyt ei pysty ellet halua kuunnella näitä Tourette-kohtauksia. :)

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 13:22"]

[/quote]

Huh. En uskalla edes ajatella kuinka paljon omaisuutta on tuhottu sinä aikana, kun minä kökin jossain vaatehuoneessa puhumassa puhelimeen :) 

[/quote]

Vierailija
59/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja siis se taustalta kuuluva lasten meteli nimenomaan moninkertaistuu puhelimessa ja luuria on pakko pitää kauempana korvalta kun särkee.

Mutta kyllähän mamman pikku mussukat saa soittaa kattilan kansilla Hevisaurusta samalla kun äiti puhuu vieressä puhelua :D

Vierailija
60/124 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: No moi, mitä kuuluu? Lähetkö leffaan joku ilta?

Kaveri:  Se olis tosi... hei, nyt pitää antaa äidin puhua. Ei, koska mä puhun nyt Tiinan kanssa. Et saa nyt katsoa muumeja. Ei, vaan odotat nyt siinä, ota vaikka se palapeli, tehkääs sitä nyt nätisti. Ei saa laittaa sitä nyt päälle. - Ai joo, tosiaan, sinne leffaan. Mitäs ajattelit et men... hei, mä sanoin, ettet nyt vielä saa laittaa sitä. Ei, eikä ole sun vuoro valita, nyt saa Joonas valita sen. Sä sait valita eilen. Joo, sit seuraavalla kerralla sä, mut nyt on Joonas vuorossa. Annas se nyt tänne. Joo, kato oot kiltti poika. Nyt menkää leikkimään ja katotaan sit yhdessä kohta. No niin menkääs nyt, mä tuun just. - Niin, mitäs leffaa ajattelit? Ette tuo sitä hilloa nyt tähän, pöydän ääressä otetaan sitä. Syödään yhdessä voileipää kunhan tulen puhelimesta. Nyt se purkki takaisin keittöön ja ihan just. - Niin, se leffa. Mitäs siellä nyt meneek.... Mees nyt sinne vessaan ekana. Älä laita ovee lukkoon. Nätisti nyt. Mä tuun just kohta sinne, kun vaan nyt meet sinne ensin ja huudat sitten kun on valmista. - Mä en oo ehtinyt seurata mitä siellä nyt menee. Onks sulla mielessä joku tietty? ... Joo, äiti tulee, mä tuun, oota nyt hetki. - Kuule mun pitää nyt lopettaa, kun pitää mennä vessaan auttamaan Joonasta. Soitellaan kohta, jooko, moi!