Hei Sinä keski-ikäinen - oliko Spede lapsuusaikasi parasta TV-antia?
Olihan se sellaista (kai) oman aikansa huumoria...?
Kommentit (37)
Oli. Spede ja Dallas, kunnes Dynastia tuli.
Minkä ikäisiä ovat keski-ikäiset?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä ovat keski-ikäiset?
Keski-ikä tarkoittaa ihmisen ikäkautta nuoruuden ja vanhuuden välissä. Collins Dictionaryn mukaan keski-ikä ajoittuu suurin piirtein elinvuosille 40–60. Oxford English Dictionary antaa samankaltaisen määritelmän, mutta vuosille 45–60.
Ei, kyllä Ilkamat. Hanski & Sämpy oli ihan parasta.
Lapsuuden parasta antia oli Pätkis ja Pikku Kakkonen. Ei Speden ohjelmat olleet mitenkään lapsille suunnattuja.
Ai kamala oonko mä keski-ikäinen.
38v, Spede oli telkkarissa lapsuudessa, eikä ollut hauska. Muistan vain että ”Silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt!”
Voi sitä riemun minuuttia kun speden spelit tyttöjen tissit hölskyivät kun noita pallolaitteita ravistelivat <3
Vierailija kirjoitti:
38v, Spede oli telkkarissa lapsuudessa, eikä ollut hauska. Muistan vain että ”Silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt!”
Anneli Auer lanseerasi "Silmät kiinni nyt, kurkusta kiinni nyt".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38v, Spede oli telkkarissa lapsuudessa, eikä ollut hauska. Muistan vain että ”Silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt!”Anneli Auer lanseerasi "Silmät kiinni nyt, kurkusta kiinni nyt".
Ei, kyllä se oli Tauski
Kasariviihdettä löytyy Youtubesta runsain mitoin.
Kun olin kersa, Spede show oli suurin piirtein hauskinta meistä kakaroista. Onni-klovni oli kyllä myös.
Jo oppikouluikäisenä spede tuntui vähän väkinäiseltä ja turhapurot suorastaan nololta, ja speden spelit oli jo myötähäpeän paikka. Silloin "Spede" muuttui haukkumasanaksi. Jos joku jätkä oli "spede" niin tuli heti mieleen sellainen säätäjä ja naistennaurattaja.
Speden naisen logiikka sketsit oli neroutta.
Vierailija kirjoitti:
Kasariviihdettä löytyy Youtubesta runsain mitoin.
Patakakkosessahan niitä kattiloita ja kasareita piisaa...
Ei parasta, mutta kyllä Spede Show'takin meillä katsottiin 80-luvulla. Muita kotimaisia viihdeohjelmia olivat mm. Soitinmenot, Velipuolikuu, Mummo. Ihan hämärästi muistan sellaisen kuin Älyvapaa palokunta.
Meillä katsottiin kyllä enemmän ulkomaisia sarjoja, kuten Dynastiaa, Dallasia, Kettua, Bergeracia ja Twilight Zonea.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lindgrenit parasta mutta jos mietitään huumoria niin kyllähän speden touotantoa katsottiin. Parasta sillä saralla
Kummiski
Onks viljoo näkyny, james potkukelkka, mies 47, nunnukka, Aki ja turo, soitinmenot. Uffaffaa ja kikkeliskokkelis
Mutapainin ystävät, hämärästi muistan nimen mutten yhtään sketsiä. Eniveis näillä tyypeillä läppä lensi ja esim 60-luvan lopulla syntyneiden mielestä nasse setÄ oli paras. Ne eivät tajunneet näitä mainitsemiani. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Lindgrenit parasta mutta jos mietitään huumoria niin kyllähän speden touotantoa katsottiin. Parasta sillä saralla
Kummiski
Onks viljoo näkyny, james potkukelkka, mies 47, nunnukka, Aki ja turo, soitinmenot. Uffaffaa ja kikkeliskokkelisMutapainin ystävät, hämärästi muistan nimen mutten yhtään sketsiä. Eniveis näillä tyypeillä läppä lensi ja esim 60-luvan lopulla syntyneiden mielestä nasse setÄ oli paras. Ne eivät tajunneet näitä mainitsemiani. Makunsa kullakin.
Mitäs läksit, kikkelis kokkelis.
Sul on mun luonne.
Olihan sitä parempaakin. Parempi myöhään, Kivikasvot, Merirosvoradio. Ulkomaisista Benny Hill show nauratti älyttömästi vaikka oli nykyaikaan verraten seksistinen.