Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 40-vuotiaat: Mitä vaivoja, kremppoja tms sinulla on?

Vierailija
30.09.2013 |

Olen 43v, ei mitään perussairauksia tai iän tuomia juttuja. Fyysisesti olen paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrassaan mitään. Olen täysin terve, hoikka ja hyväkuntoinen 47-vuotias.

Vierailija
2/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 kohta, kuluma kahdessa nikamassa selässä, nivelsärkyjä sormissa ja varpaissa, ärtyvän suoli, migreeni. Ei mitään perussairautta ja kuntokin parempi kuin nuorempana mutta jatkuva kolotus häiritsee eloa jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska- hartiavaivoja. Ollut jo teini-iästä lähtien.

Vierailija
4/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään iän tuomia vaivoja, atopiaa on, mutta sitä on ollut aina. Olen ihan hyväkuntoinen, hölkkään ja fillaroin kohtuudella. Lähinäkö on hiukan huonontunut, mutta näen vielä hyvin lukea lehteä ilman silmälaseja.  

Vierailija
5/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaissa on halkeamia, narskuttelen öisin. Jouduttu juurihoitamaan pari poskihammasta.

Alkava nivelrikko lonkassa, lapsuusajan lonkkavian jäämiä.

Astmaattinen yskä.

Olin tosi paljon paremmassa kunnossa parikymppisenä, vielä nelikymppisenäkin juoksin. Nyt ei lonkka kestä.

Olette olleet kyllä onnettomassa kondiksessa, jos muka kuntonne nyt on parempi kuin nuorena.

47 v.

Vierailija
6/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla verenpainelääke ja muutama juurihoito hampaissa, ikää 42. Muuten ihan ok.

Vierailija
7/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-35-vuotiaana puhkesi reuma, astma ja eräs syöpä. Nyt 40-vuotiaana olen ihan ok kunnossa kun nuo on saatu aisoihin.

Vierailija
8/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti minäkin olen elämäni kunnossa, aloin urheilla kunnolla vasta juuri alle nelikymppisenä. Mutta kalja on pitänyt jättää pois, muten iskee kihti.

t. 42v ukkeli

Vierailija
9/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perussairauksia. siis iän tuomaa, no kyllähän sitä rupsahtaa :DDD mutta olen aina sitä mukaa eliminoinut vahingolliset asiat pois elämästäni, joten olen tod.näk välttynyt tulehdus- ja autoimmuunivaivoilta. hormonit ovat oireilleet, mutta en pidä sitä sairautena. iho on ikävä kyllä kulahtanut monesta paikasta, mutta strategiset paikat on kunnossa :) voisin myös olla elämäni kunnossa, jos..... viitsisin.....

Vierailija
10/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 20:34"]

Olen 41 kohta, kuluma kahdessa nikamassa selässä, nivelsärkyjä sormissa ja varpaissa, ärtyvän suoli, migreeni. Ei mitään perussairautta ja kuntokin parempi kuin nuorempana mutta jatkuva kolotus häiritsee eloa jonkin verran.

[/quote]

jestas, jätä viljat pois!!!!! pääset monesta vaivastasi. kasvisruokaa ja luontaisesti gluteenitonta kehiin!

Vierailija
11/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v ja lähinäkö on huonontunut viimeisen vuoden aikana. Laseja ei ole ollut koskaan ja vieroksun niitä, optikolle pitäis kyllä suoriutua.

Vierailija
12/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea verenpaine .> lääkitys x2, fibromyalgia > lääkitys, särkyä ympäri kehoa, lääkitys, kuluma olkapäässä, jalkaholvit laskeutuneet >aiheuttaa kipua, pari kertaa välilevynpullistuma selässä, skolioosi > aina saa varoa, selkä on heikko, vaikka yritän vahvistaa sitä,masennus, ylipainoa kertynyt viimeisen 10 vuoden aikana 20 kg> ei tietty paranna oloa

Vierailija
13/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 20:46"]

ei perussairauksia. siis iän tuomaa, no kyllähän sitä rupsahtaa :DDD mutta olen aina sitä mukaa eliminoinut vahingolliset asiat pois elämästäni, joten olen tod.näk välttynyt tulehdus- ja autoimmuunivaivoilta. hormonit ovat oireilleet, mutta en pidä sitä sairautena. iho on ikävä kyllä kulahtanut monesta paikasta, mutta strategiset paikat on kunnossa :) voisin myös olla elämäni kunnossa, jos..... viitsisin.....

[/quote]

jaa mitkäs ne vahingolliset asiat on jotka autoimmuunisairauksia aiheuttaa ja jotka voi jättää pois? Suurin syyllinen on nimittäin perimä ja sen jälkeen naisilla mm. raskaus ja vaihdevuodet jos esim. reumasairauksista puhutaan. No raskaudet voi toki jättää pois...

Vierailija
14/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin joskus jäykät nilkat, ennenkuin vertyy :) Toimintakyky kunnossa, harrastan suht paljon liikuntaa (mm. lentopalloa ja uintia). Lähinäkö alkaa heikentyä pikkuhiljaa, mutta ei vielä lukulasien tarvetta. Ikää kohta 44v.

Vierailija
15/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys on selvästi pahentunut. Oon lihonut 6 kiloa, ja sitä ei vatsa siedä. Pakko näköjään laihduttaa takas, jospa sitten saisi närästykseltä taas paremmin nukuttua.

Vierailija
16/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi verrata nuoruuden kuntoon, mutta olin kilpaurheilija silloin. Ei nytkään huonossa kunnossa, ainoa isompi vika on kuluma niskarangassa, kiitos urheilun :)

Vierailija
17/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 20:34"]

[/quote]

jestas, jätä viljat pois!!!!! pääset monesta vaivastasi. kasvisruokaa ja luontaisesti gluteenitonta kehiin!

En syö viljoja (paitsi ruisleipää), kasvis/hedelmäpainotteista ruokaa, ei punaista lihaa..Olisko muita ideoita? =D

Vierailija
18/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenpainelääkitys, ikänäkö ja polvet huonossa jamassa, vaikka niin olivat jo 25vuotiaana kun kävin leikkauksessa. Muuten treenaan 4kertaa viikossa ja voin erittäin hyvin, verikokeetkin priimat.

Vierailija
19/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Vierailija
20/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä hetkellä kerrassaan mitään. Olen kyllä nuorempana sairastellut ja saanut liikuntavammoja, mutta nyt ei ole vuosiin ollut nuhaa kummempaa. N 42