Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 40-vuotiaat: Mitä vaivoja, kremppoja tms sinulla on?

Vierailija
30.09.2013 |

Olen 43v, ei mitään perussairauksia tai iän tuomia juttuja. Fyysisesti olen paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen hyvässä kunnossa, hoikka ja näytän korkeintaan kolmekymppiseltä.

41 v.

Vierailija
22/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Struuma (edessä todennäköisesti leikkaus, tai lääkitys), refluksitauti ja alkava nivelrikko nilkassa (urheiluvamma). Paino on normaali. Liikun aktiivisesti ja paljon enemmän kuin parikymppisenä, joten väittäisin olevani aika hyvässä fyysisessä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:07"]

Struuma (edessä todennäköisesti leikkaus, tai lääkitys), refluksitauti ja alkava nivelrikko nilkassa (urheiluvamma). Paino on normaali. Liikun aktiivisesti ja paljon enemmän kuin parikymppisenä, joten väittäisin olevani aika hyvässä fyysisessä kunnossa.

[/quote]

ja ikää tasan 40

Vierailija
24/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 is new thirty. Ei mutta oikeasti, ihmiset ovat vielä hyvässä kunnossa nelikymppisenä, jos ei ole perussairauksia ja panostavat liikuntaan/ruokavalioon/terveeseen elämäntapaan.

Vierailija
25/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta ollut kihta 10v. Ehkä väsyneempi kuin ennen. Ei muuta perusvaivaa. Hyvät tulokset ikäkausitarkastuksestakin juuri sain (40v). Läskiä kun saisi 10kg pois. 

Vierailija
26/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja 40. Hampaissa alkaa näkyä, että niitä olisi saanut harjata ja etenkin langata säännöllisemmin. Hiusraja on viime aikoina vetäytynyt kovaa vauhtia, mutta eihän se kyllä mikään kremppa sinänsä ole. 

Vierailija
27/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikehonrakentaja (bmi vielä sentään normaali), hiukset valkoiset edestä ja ohenemaan päin vaikka pitkät ovatkin, hampaat hoidetut mutta niissä kulumia ja ienvetäytymiä, niskahartiasärkyä entistä useammin. Iho edelleen hyvä ja rypytön. Allergiaa lukuunottamatta ei mitään lääkittäviä sairauksia. Ikä 47-v.  

Vierailija
28/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 47 v. Ylipainoa jonkin verran, diabetes tablettihoidolla. Vaihdevuosia odotellessa, kuukautiset ehti jo olla 6 kk pois, mutta nyt tulevat taas kuukauden välein. 

Vierailija
29/32 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet vähän renaa.

Ristiselkää vähän vihloo.

Hengästyn helposti.

Alkaahan noita olla.

Vierailija
30/32 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräpukamia ;)

Vierailija
31/32 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vielä mitään, vaikka elämäntavat kaikkea muuta kuin terveelliset, olen alkon suurkuluttaja ja eineksiä ja karkkia mässyttävä läski. Ikää 40 v. 

Vierailija
32/32 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi sitten olisin retostanut olevani elämäni kunnossa 52-vuotiaana. Niin olinkin. Mutta nyt on todettu työperäinen rasitusvamma olkapäässä. Se valvottaa öisin. En olisi ikinä uskonut että näin käy, koska olen jo 30 vuoden ajan joogannut joka päivä ja luulin sillä pitäväni selkävaivat loitolla niskaa rasittavasta työstäni huolimatta. Keväisin on allergiaa ja verenpaine on normaalin ja hiukan koholla olevan rajoilla. Silmälasit minulla on ollut 22-vuotiaasta asti, joten ikänäkö ei ole varsinaisesti johtanut muutoksiin.