Sain palkan vahingossa kaksi kertaa!
Huomasin tänään että minulle on maksettu palkka kahteen kertaan. Eli tupla määrä. Ensimmäinen palkka on tullut eilen yöllä ja toinen viime yönä.
Siirsin toisen palkan nyt pojan tilille niin sittenhän se on pojan rahaa eikä Kela pääse hakemaan sitä takaisin.
Muilla kokemuksia?
Kommentit (40)
Mä en ala soittelemaan Kelalle yhtään mitään ihme riistoa että siitäkin puhelusta pitää maksaa. Muutenkin se laitos vie kaikki rahat
Siis Kelako sen palkan sulle maksaa?😂
Vierailija kirjoitti:
Siis Kelako sen palkan sulle maksaa?😂
Ja mikähän tässä nyt naurattaa? Mä kuitenkin maksan saamastani palkasta verot ihan siinä missä muutkin
Siis onko Kela työnantajasi vai puhutko jostain etuudesta?
Kela maksaa mulle palkan. En käy töissä koska mun on ollut vaikea löytää työpaikka jossa viihyn ja työ josta tykkään
Minä ilmoitin palkanlaskentaan, kun huomasin ylimääräisen palkan. Ei olisi tullut mieleenkään yrittää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa mulle palkan. En käy töissä koska mun on ollut vaikea löytää työpaikka jossa viihyn ja työ josta tykkään
Jotenki pystyn ymmärtämään oikeen hyvin ettet viihdy missään työpaikassa etkä tykkää mistään työstä.
Muistat sitte tykätä siitä kun kela perii sun ylimääräsen "palkan" takasin tai jättää ens kuussa maksamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki pystyn ymmärtämään oikeen hyvin ettet viihdy missään työpaikassa etkä tykkää mistään työstä.
Muistat sitte tykätä siitä kun kela perii sun ylimääräsen "palkan" takasin tai jättää ens kuussa maksamatta
No mä kyllä ymmärrä tätä sun viestiä yhtään. Miksi siitä pitää tykätä?
Sitä paitsi olen tullut lopputulokseen etten anna niille rahaatakaisin sillä itse mokasivat. Ei kaupan kassa juokse perään antaa vaihtorahaa jos itse ne unohti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistat sitte tykätä siitä kun kela perii sun ylimääräsen "palkan" takasin tai jättää ens kuussa maksamattaNo mä kyllä ymmärrä tätä sun viestiä yhtään. Miksi siitä pitää tykätä?
Sitä paitsi olen tullut lopputulokseen etten anna niille rahaatakaisin sillä itse mokasivat. Ei kaupan kassa juokse perään antaa vaihtorahaa jos itse ne unohti
Ei sinun tarvitsekkaan antaa kelalle mitään. He jättävät vaan seuraavan kerran maksamatta, niin saavat omat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ala soittelemaan Kelalle yhtään mitään ihme riistoa että siitäkin puhelusta pitää maksaa. Muutenkin se laitos vie kaikki rahat
Just sä sanoit että sait rakaa ja kahteen kertaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistat sitte tykätä siitä kun kela perii sun ylimääräsen "palkan" takasin tai jättää ens kuussa maksamattaNo mä kyllä ymmärrä tätä sun viestiä yhtään. Miksi siitä pitää tykätä?
Ei sinun tarvitsekkaan antaa kelalle mitään. He jättävät vaan seuraavan kerran maksamatta, niin saavat omat takaisin.
Voin kertoa että jos näin kävisi niin olisi kuluttaja asiamiehelle asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elämänhallintasi vähän hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että jos näin kävisi niin olisi kuluttaja asiamiehelle asiaa.
ota ihmeessä kuluttaja asia miehelle asiaa
Ei muuten kannata kelan tukien kanssa pelailla, ne kyllä perii omansa takaisin.
Jos on kyse Kelan rahoista, voit olla varma että ne perii ne takaisin eikä vikinä auta.
trolli oli 1,5/5 siihen asti kunnes luin sanat "kela" ja "palkka" yhdessä.
Naurahdin.
Nyt tämä on 3.5/5
Meillä maksettiin osalle porukasta muutaman kuukauden ajan sellaisia lisiä mitkä ei meille kuulu. Tämä huomattiin vajaan vuoden päästä kun palkanlaskennassa tehtii tarkastuksia kun siinä oli huomattu myös muita virheitä. Ylimääräiset palkanlisät pidätettiin seuraavista palkoista. Oli melkoisen ikävä yllätys niille joita asia koski kun kyse oli useista satasista. Virheellisesti maksetut palkat peritään siis aina kyllä jossain vaiheessa takaisin, joten suosittelen ottamaan itse yhteyttä palkkahallintoon ja palauttamaan rahat takaisin mahdollisimman nopeasti, ennen kuin rahat on käytetty. Ne peritään nimittäin pois kyllä tavalla tai toisella. Piilottelu ei auta.
Ihan sama mih8n siirtelet, se ylimääräinen korjataan kuitekin pois.