Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OIKEASTIKO teidän sukulaiset välittää teistä?

Vierailija
30.09.2013 |

Minusta ei, eikä koskaan ole välitettykään :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tuskin? En tosin välitä itsekkään erityisesti heistä, siksi minulla on ystäviä.

Vierailija
2/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sukulaiseni eivät hirveästi kysele kuulumisia, en toki minäkään heidän. Se ei ole koskaan ollut meillä tapana ja sukulaiseni ovat minulle kuin vieraita, naamatuttuja ihmisiä. Miehen puolen sukulaiset pitävät kyllä tiiviisti yhteyttä toisiinsa ja ovat ottaneet minutkin sukuun mukaan lämpimästi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin vain tapahtuu, sukulaiseni välittävät minusta ja niin näyttävät välittävän myös miehen sukulaiset ja muutaman ystävänkin sukulaiset. Myös minä välitän heistä. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
4/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittävät. Sen sijaan miehen sukulaiset eivät välitä miehestä ja minustakaan kuin hyötymismielessä, varsinkin anoppi. En voi kuin sääliä miestä, kun on joutunut kasvamaan tuollaisessa perheessä.

Vierailija
5/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai vanhempani ja veljeni välittävät, ainakin soittelevat usein, sekä mulle, että lapsilleni. Myös anoppini välittää, vaikkei kovin aktiivisesti tuppaudukaan käymään tai edes soittele kovin usein. 

Muut sukulaiset tuskin välittävät, mutta en mäkään välitä heistä. 

Vierailija
6/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, vaikka ei pidetä mitenkään kauhean tiiviisti yhteyttä ja isoja juhlia. Kun tarvii apua, niin sitä saa. Tottakai omat vanhemmat ja sisarukset on kaikille ne läheisimmät. Jos esimerkiksi mulle sattuisi jotain, tiedän että tosi moni surisi, ja se riittää, en tarvi mitään sen kummempaa lässytystä ja lääppimistä.

Vierailija
7/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama välittää kovastikin, ja minä välitän heistä. Osaa en edes muista että ovat olemassa enkä tiedä muistavatko minua.

Ikää näillä sukulaisilla on ~20 - 100 vuotta, ja itse olen nyt 31. Osa iäkkäämmistä todella rakkaista sukulaisita ovat jo kuolleet kun sata vuotta on alkanut lähestymään. Eiväkä ole olleet edes mummoja tai pappoja minulle, he ovat kaikki kuolleet ennen kuin olin edes kouluiässä vaan kaukaisempaa sukua. Ikä ei ole ollut se mikä on yhdistänyt, ennemminkin samanlaiset luonteet. Sukupuolellakaan ei ole ollut väliä. Oman sisarukseni kanssa ei ole välittämistä kumpaankaan suuntaan, olemme vain liian erilaisia.

Vierailija
8/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskoisin, että suurin osa välittää. Totta kai joukkoon mahtuu sellaisiakin, jotka eivät välitä, mutta heidän kanssaan ei tule oltua juuri tekemisissäkään jos ei ole pakko. Lähimpien sukulaisten kanssa tavataan usein, osan kanssa ollaan fb-kavereita tai soitellaan.

Vierailija
9/9 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun äitini ja mummoni musta ainakin välittää. Samoin sisaret. Äiti auttaa aina sen verran ongelmissa, että nälkään ei tarvi kuolla tai olla koditon kun sen luo voi mennä aina takaisin. Isä on vähän vattumainen, mutta kyllä sekin jollain tasolla välittää. Kyllä mä uskon, että samoin isoisät, sedät ja tädit välittää ainakin jonkin verran vaikka eivät tietenkään yhtä paljon uhrautuisi meikäläisen puolesta kuin äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi