Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako opiskella kirjanpitäjäksi?

Vierailija
30.09.2013 |

Jollei ala etukäteen hirveästi sykähdytä, mutta haluais kuitenkin sisäsiistin ammatin? Onko alalla oikeasti töitä, kun työpaikkailmoitusten määrän perusteella siltä näyttäisi? Entä mikä olisin nopein tie saavuttaa riittävä pätevyys lukiopohjalta? Ei oppisopimuskoulutusta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ammatiltani palkanlaskija vaan olen ihan muulla alalla. Olin vain aikanaan perheyrityksessä toimistotöissä ja tein paljon palkanlaskentaa ym., toki vain avustavia tehtäviä. Mutta kiitos vastauksista, ei taida olla mun ala kuitenkaan. Ap

22/23 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itsekin opiskella merkonomiksi, mutta ystävä sanoi, että sillä on muutama merkonomi, jotka ovat vailla töitä. Sillä vaatimuksena juuri se korkeampi koulutus ja pitkä työkokemus. Voi olla, että ihan paikkakunnastakin riippuu. Pirkanmaalla vähän huonompi homma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaa elämässä tekemistä ja tylsistyy helposti, ei kannata ikinä alkaa kirjanpitäjäksi. Lopetin kesken työharjoittelun kirjanpitäjänä koska se tylsyyden määrä on jotain hirveää. Pää hajoaa ja nopeaa. Kirjanpitäjät ovat kuin robotteja jotka naputtaa ja naputtaa menemään tiliöintejä. Hirvein työ missä oon koskaan ollu ! Ja palkatkin aivan surkeat ja työntekijät hiekkavittuja.