Pitkä- ja paksutukkaiset, minkälaista harjaa käytät?
Kommentit (24)
Joo, sellaista tavallista muovista jossa joustavassa tyynyssä piikit joissa muovipallurat päässä, kun laitoin kiharaa joskus kun hiukset oli lyhemmät aloin käyttää harvapiikkistä kampaa, ja sitä käytän edelleen, paksut hiukset ei mee pahemmin takkuun.
Tangle teezer oli kyllä ihan ehdoton kun oli vielä pitkät hiukset. Loistava harja.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 00:19"]
Joo, sellaista tavallista muovista jossa joustavassa tyynyssä piikit joissa muovipallurat päässä, kun laitoin kiharaa joskus kun hiukset oli lyhemmät aloin käyttää harvapiikkistä kampaa, ja sitä käytän edelleen, paksut hiukset ei mee pahemmin takkuun.
[/quote]
Tuollaista harjaa minäkin käytän. Tähän asti koettu kelpo harjaksi.
Ja minulla siis hiukset ulottuvat aika lailla ristiselkään asti.
Mun tukka on peffaan asti ja käytän hevosen häntään tarkoitettua harjaa. Ei raavi päänahkaa kuten nuo teräksiset.
http://www.agrimarket.fi/Harraste_elaimet/hevoset/hevosen-varusteet/harja-hannalle-harjalle-puinen/
Mielenkiintoni heräsi. Mistä voisin ostaa tällaisen Tangle teaserin?
Tangle Teezeriä ja puista harjaa, joka on alunperinkin tarkoitettu ihmisen hiuksille, ei hevosen harjaan. On kyllä hyvinkin samantapainen kuin tuo hevosten harja.
Tangle Teezer enemmän käytössä ja on kyllä tosi hyvä.
Hiukset pitkälle alaselkään, paksut ja suorat.
Toihan on kuin hevosten piikkisuka.
Tangle Teezerissä ärsyttää vain se "sukamaisuus", miksei siinä voi olla vartta?
Itselläni tuon lisäksi aktiivikäytössä tavallinen, varrellinen ja muovipiikkinen harja sekä luonnonharjaksinen pyöröharja siloittamaan pintaa. Luonnonkiharoille hiuksille välttämätön.
Tangle Teezer täälläkin käytössä. Ajattelin alkuun, että pärjään oikein hyvin harvapiikkisellä kammalla ja tavallisella muovipiikkisellä varrellisella harjalla, mutta täytyy sanoa, että ne jäävät kakkoseksi.
Tangle Teezer ja villisianharjaksinen harja.
Tangle teezeria käytetään täälläkin. Tukka on lapaluihin asti ja todella paksu, mutta kuiva ja rastoittuu helposti. Tuo tangle teezer on hyvä kun se ei hirveesti revi tukkaa päästä kun harjaa nuo rastatakut. :)
tangle teezer on ok mutta minuakin ärsyttää kun siinä ei ole vartta. joskus vekotin lipeää käsistä kun on väsy illalla ja tukka takussa.
yleensä harja on hyvä kun se on iso ja siinä on sekä pallopääpiikkejä että sukaosaa, lidlistä ostin yhden sellaisen ja toimii mainiosti. ne oli vielä halpojakin, kyttään milloin tulee lisää ja ostan varastoon heti!
pyöröharjaa ei ikinä!!
Tangle teezeriä (ei tosin ole niinkään paksu tukka, mutta pitkä). Selvittää takut tosi hellästi suihkun jälkeen. Muilla harjoilla se on vain repimistä tällaisessa luonnonkihartuvassa tukassa.
Tavallista muovipiikkistä harjaa myös, siis sitä perusmallia jossa on ne muovipallerot piikin päässä.
Miten kaikilla on muka käytössä tuo tangle teezer?
http://www.beautybay.com/accessories/michelmercier/detanglingbrushforfinehairpink/
Tämä on myös loistava! Kolme erilaista, eri hiuslaaduille. Vähän kuin Tangle Teezer, mutta varren kanssa.
Harjaan vain harvoin hiuksiani. Yleensä setvin ja järjestelen niitä sormin. Kiharia hiuksia ei kuulemma saisi harjailla, ja kyllä mun kiharat näyttää kivemmilta harjaamattomina, kun kiharuus on vielä tallella. Harjatessa tulevat vaan sähköisiksi laineiksi. Hiuksiin jätettäviä hoitoaineita tai öljyhoitoja levittelen kammalla.
Mulla pitkä ja paksu hieman kihartuva ja pörrösyyteen taipuvainen tukka. Ennen käytössä oli iso, muovinen "leipälapioharja". Välillä, jos ei isompia takkuja ollut niin luonnonharjas-harja. Nyt on jonkin aikaa ollut minullakin tangle-teezer ja olen kyllä siihen tykästynyt. Ei pörröty tukka niin paljon kuin tavallisella harjalla, mutta takut saa pois, toisin kuin luonnonharjasharjalla. AInoa miinus kun ne piikit on aika terävät niin vähän ikävältä tuntuu :/
Tangle Teezeria