Rehellisesti: kuinka usein teillä on seksiä?
- Onko teillä lapsia, ja jos on, niin minkä ikäisiä?
- Meillä seksiä harrastetaan joka toinen viikko... Joskus jopa kerran viikossa, mutta se on meille jo usein. Nyt seksiä on kuitenkin useammin kuin vauvavuotena, jolloin sitä oli n. kerran kuussa. Ja yksi lapsi siis on, vähän reilu vuoden ikäinen.
Kommentit (43)
Rehellisesti 1-2krt kuukaudessa. Yhdessä 14v. Lapsia 3, alakouluikäisiä.
Te jotka harrastatte "rehellisesti" seksiä lähes joka päivä (esim. vastaaja nro. 37), harrastatteko myös kuukautisten aikana? Vai oletteko sattumalta myös niitä, joiden kuukautiset ei kestä kuin kaksi päivää ja miestä ei haittaa, vaikka rapatessa roiskuu?
keskimäärin 4krt/vko. Vähintään pari kertaa viikossa, enimmäismäärää ei ole :)
Lapsia 4, 2-11v. Synnytyksien jälkeen ollut pisimmät tauot eli n.2kk, myös vaikeissa raskauksissa ollut taukoja (pahoinvointeja jne). Vauvavuotena seksiä ollut keskimääräistä vähemmän, sillä molemmat ovat niin väsyneitä. Jos saat vauvan nukkumaan ja tiedät tämän heräävän n. 4tunnin päästä, menee sitä suosiolla heti itsekin nukkumaan.
vastaan 39:lle omasta puolestani. Minulla on 6pvä kestävät menkat. 1,5vrk vuodan todella runsaasti jonka jälkeen vuoto vähenee. En halua seksiä toisen,enkä kolmannen vuotopäivän aikana enkä paria päivää ennen menkkoja,koska silloin vatsa on kipeä. Silti viikkoon jää aika monta päivää kun seksi on ok. Vaihtaa tamppoonin tuntia ennen kuksimista ja ottaa sen pois juuri ennen yhdyntää niin ei saa mitään roiskeita :) -40-
Ehkä 2 kertaa viikossa on aika keskiverto, minulle kelpaisi useamminkin. Yhdessä kohta 11 vuotta. Minä olen raskaana viikolla 39, ei lapsia entuudestaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 09:55"]
Meillä on rehellisesti keskimäärin kerra puolessa vuodessa. Mies ei te koskaan aloitetta, joten oletan, etten ole hänen mielestään seksuaalisessa mielessä lainkaan kiinnostava. Ja sama toisin päin, mies ei sytytä minua millään tasolla.
Ja miksi olemme yhdessä? No, perusturvallisuus/takertuvuus/totutut kuviot. Sekä lapset lapset ja lapset sekä ihana asunto, johon kummallakaan ei yksin olisi varaa. Aika inhorealistista, mutta totta.
[/quote]
kas, jollakulla on täsmälleen sama tilanne kuin meillä. paitsi että meillä on seksi loppunut tyystin jo pari vuotta sitten. meillä ei kumpikaan kärsi tilanteesta, alun perinkin on ollut aika vähäiset seksihalut meillä. näinkin voi siis olla ihan hyvä parisuhde!
Liiankin usein.Lapset 8kk ja 3 1/2 v. Mies vonkaa joka ilta,itse haluaisin ehkä kerran kuussa.Sen siitä saa,kun kaikki kotityöt,lastenhoidot ym. kaatuu omaan niskaan 24/7.Ei kerkeä himottamaan.
18 vuotta yhdessä, josta 13 vuotta naimisissa. 3 lasta (7-13 v).
Seksiä kolmisen kertaa viikossa, joskus tiheämmin,joskus harvemmin.
Yleensä "luomuna", joskus mukana dildo, anustappi tai seksiasusteita.
Miten niin rehellisesti? Kuvitteletko sä, että ihmiset aina valehtelee seksin määrästä? Onko sulla tapana tehdä niin? Meillä sitä nyt vaan ihan oikeasti harrastetaan 3krt päivässä, usko tai älä.
T: 6 lapsen äityli.
Kerran kuukaudessa, hyvällä tuurilla kaksi kertaa.
Lapset 3v. ja 7v.
Ehkä kaksi kertaa kuukaudessa. Mies haluais useamminkin, mutta en oikein osaa sanoa, miksei useammin ole seksiä. Minulle itselleni seksi ei tule enää koskaan mieleen, mutta en siitä varsinaisesti kieltäydykään.
n37, 3 lasta
Kolme alle kouluikäistä lasta.
Seksiä enintään kerran viikossa, sellainen 3 kertaa kk:ssa on varmaan lähimpänä toteutunutta.
Minulla ei ole minkäänlaisia seksihaluja, joten tämä on eräänlainen kompromissi. Miehelle nipinnapin riittää tuo kerta viikkoon, minä taas jotenkuten pystyn tsemppaamaan itseni seksiin, kun tiedän että saa olla viikon rauhassa.
20v aviossa, 2 lasta (12 ja 15), seksiä kerran vuodessa tai kahdessa
Meillä 1-2 kertaa viikossa. Yhdessä oltu 25 vuotta. Näin on hyvä. Lapset 10 ja 12.
Kerran viikossa, joskus harvemmin. Olemme alle 30-vuotiaita ja lapsettomia. Minä haluaisin enemmän mutta mies ei. Harmittaa ja mietityttää että onko seksiä sitten enää ollenkaan, jos tulee lapsia tai kun rupsahdan entistäkin vähemmän haluttavaksi.
2 lasta, kolmas tulossa. Kerran kuussa tai harvemmin tällä hetkellä, kun ollut raskauspahoinvointia ja aivan kamala väsymys. Yleensä noin pari kertaa kuussa.
Yksi vauva, ja seksiä ehkä 3 kertaa kuussa.
En muuten jaksa uskoa pientä hetkeä, että tutkimustulokset, joissa ihmiset harrastavat seksiä keskimäärin 3xvko pitävät paikkansa.
Silloin kun olin parisuhteessa se tietenkin vaihteli. Alkuaikoina monta kertaa viikossa, joskus jopa monta kertaa päivässä. Sitten se tasaantui, ehkä 2-3 krt. viikossa. Sitten vuosien ja lapsen jälkeen saattoi olla jopa kuukausien väli. Tämä oli minulle miehenä jo aivan liikaa. Mun mielestä kerran viikossa pitää kummankin osapuolen suostua, vähintään. Keneltä se on pois? Myös se on suhteen huoltoa ja ylläpitoa. Nykyään olen sinkku, en tosin omasta aloitteesta, ja lakanoissa peuhaaminen on vain oman käden juttuja.
Lapsia kaksi, kummankaan vauvavuotena ei harrastettu seksiä lainkaan.
Me ollaan just semmoinen kesakivertopari. Seksiä keskimäärin se 3 kertaa viikossa. Hyvä tuuri kävi, kun molemmilla on juuri samanlainen halun määrä. Lapset 11 ja 13v.
2 krt/vko.Lapset 12 ja 2 v. Lisäksi raskaana 36 rv.