Rehellisesti: kuinka usein teillä on seksiä?
- Onko teillä lapsia, ja jos on, niin minkä ikäisiä?
- Meillä seksiä harrastetaan joka toinen viikko... Joskus jopa kerran viikossa, mutta se on meille jo usein. Nyt seksiä on kuitenkin useammin kuin vauvavuotena, jolloin sitä oli n. kerran kuussa. Ja yksi lapsi siis on, vähän reilu vuoden ikäinen.
Kommentit (43)
Ehkä kerran, kaksi kuukaudessa. Mies ei vaan tajua, että olisi vaikka joka päivä, jos en joutuisi häneen joka päivä pettymään käytöksensä takia.
Viime aikoina noin 6-10 kertaa viikossa, ei lapsia.
Missä tutkimuksessa on sanottu että 3 kertaa viikossa? Minä olen nähnyt vain tutkimuksia joissa on että kerran viikossa.
Kerran viikkoon tai kahteen. Lapseton alle 30v pariskunta, yhdessä 8 vuotta.
Keskimäärin kerran viikossa. Yhdessä 18 vuotta, lapsia yksi.
1 krt/ viikko. Mies haluaisi useammin.
Odotan sterilisaatiota ja sen myötä hormonaalisesta ehkäisystä luopumista. Jos halut palaisivat entiselle tasolle.
Lapset 2,5 v ja 10 kk.
Vaihtelee mutta yleensä 3-5 krt viikossa.
Lapsia kolme. Nuorimmat alle 4-vuotiaita, isoin koululainen.
Lapset 8v,12v ja 17v.
2 krt kuussa on varmaan todellinen määrä. Miehen vuorotyö ja teinin toililut ja valvominen kyllä ovat vähentäneet seksiä. Pikkulapsiaikana oli 3-4 krt kuukaudessa.
Aika tyytyväisiä ollaan. Yhdessä on oltu 20v.
Meillä on hyvää seksiä n. 1-2krt kuukaudessa. Ennen oli useammin, mutta silloin oli kertoja jolloin en nauttinut lainkaan. Minusta seksin määrä ei kerro mitään parisuhteen tilasta. jos toinen puolisoista on seksiaddiktoitunuttta tyyppiä, seksiä voi olla monta kertaa päivässä , mutta toinen puoliso voi olla tilanteesta ahdistunut ja parisuhde ihan kuralla.
Tärkeintä on , että kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen. Harvoin voi olla ihan yhtä hyvä kuin usein.
Vähintään joka toinen pv. Lapsia taloudessa 4.
Kerran pari vuodessa voi olla sellainenkin viikko että harjoitellaan neljä kertaa viikossa, joskus taas väliä voi olla seitsemänkin viikkoa. Kyllä se tahtoo pariin-kolmeen kertaan kuukaudessa jäädä. Ja huvittavinta on että kumpikin purnaa seksin vähyyttä.
Melkein joka päivä, riippuen omasta olotilastani. Raskauteni on aivan aluillaan, joten olen ollut väsynyt ja huonovointinen, joten ihan joka ilta en ole jaksanut.
Meillä on rehellisesti keskimäärin kerra puolessa vuodessa. Mies ei te koskaan aloitetta, joten oletan, etten ole hänen mielestään seksuaalisessa mielessä lainkaan kiinnostava. Ja sama toisin päin, mies ei sytytä minua millään tasolla.
Ja miksi olemme yhdessä? No, perusturvallisuus/takertuvuus/totutut kuviot. Sekä lapset lapset ja lapset sekä ihana asunto, johon kummallakaan ei yksin olisi varaa. Aika inhorealistista, mutta totta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 00:41"]
Ehkä kerran, kaksi kuukaudessa. Mies ei vaan tajua, että olisi vaikka joka päivä, jos en joutuisi häneen joka päivä pettymään käytöksensä takia.
[/quote]Tuo on pelkkä tekosyy. Jos seksi kiinnostaisi, niin harjottaisit sitä mihen töppäilyistä huolimatta, nyt käytät pihtaamista rangaistuskeinona, kuten erittäin monet naiset.
t. lassukka
2-3 kertaa viikossa. Kuusi lasta, jotka kouluikäisiä.
Yhdessä "vasta" 6 vuotta, 3 vuotias ja 4kk ikäiset lapset. Seksiä 2-4 kertaa viikossa. Toisen raskauden aikana oli n joka toinen viikko johtuen omasta haluttomuudesta ja vaikeasta raskaudesta. Esikon aikana olin taas kiimassa jatkuvasti :D pisin aika ilman seksiä on ollu kk eli synnytyksen jälkeen. Olen tyytyväinen tähän ja niin mieskin sanojensa mukaan.
Yhdessä oltu 13 vuotta, kolme lasta (3, 5 ja 8)... seksiä on 1-7 kertaa viikossa, innokkuuden iskiessä jopa kahdesti päivässä. :-) Keskiverto kuitenkin varmaan 2-3 kertaa viikossa.
Ei ole mitään säännöllistä kuinka useinta. Seksiä on silloin, kun haluttaa ja siihen on mahdollisuus tai voimia. Joskus 3krt. päivässä, joskus keran 2 kk ja kaikkea siltä väliltä säänöllisen epäsäännöllisesti.
Yleensä on pitempi tauko ja sitten taas tiuhaan tyydytetään himojamme, kun ei enää kestetä olla ilman. Yhdessä oltu 17v.
Lapsia 7 ja 15v, ja mahassa tulokas.
Seksiä pääsääntöisesti kerran päivässä, joskus ehkä livahdetaan päiväsuihkuunkin :)
Toki on niitäkin iltoja ettei jaksa/huvita, ehkä kerran kuussa iskee näin.
Ennen oli n. kerran viikossa, kun oli vaan yksi lapsi ja sekin iso, mutta kun tuli neljä vuotta sitten kaksoset, on tahti hidastunut kertaan kuussa, kumpikin varmaan haluaisi enemmän, mutta ei jaksa, minä en viitsi pyydellä, ja mies ei kai jaksa alkaa ehdottelemaan kun yleensä nukutaankin aika eri aikaan. Ennen mies halusi aamuisin, mutta eihän se nyt onnistu kun kaks ylimääräistä tyyppiä hyökkää meidän sänkyyn joka aamu. Mua tämä asetelma huolestuttaa, koska se on vaikuttanut ainakin mun rakkauden tunteeseen, mies tuntuu vieraalta verrattuna elämään ennen kaksosia, mies ei koskaan oikein koske minuun, ja minä jätin sen silloin kun odotin kaksosia kun olin pettynyt miehen käytökseen.