Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi unessa ei pysty käyttämään puhelinta

Vierailija
31.08.2020 |

Ei vaan ikinä onnistu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unessa ei pysty millään kuolemaan - aina selviää ennen heräämistä.

Olen kuullut että jos unessa kuolee niin kuolee myös oikeasti. En tiedä pitäkö se paikkansa. Mutta karua jos pitää.

Eipä. Tapan itseni usein unessa, kun sillä tavalla onnistun heräämään.

Vierailija
22/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti yks yö päästä New Yorkissa yömyöhään kaverin luo ja yritin soittaa taksia (!!?)

Ei onnistunut, numero oli väärä eivätkä nakkisormet saaneet näppäiltyä kosketusnäyttöä. Herättyäni tästä ahdistavaksi lopulta menneestä unesta, mietin itsekseni uuber, uuber. Unessa en käytä sovelluksia, sehän olisi liian helppoa

Tällaista sattuu unissa aina välillä kun arki on vähän liian kiireistä, on muutama puolituttu kaupunki joissa eksyn tai joudun pulaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän usein unessa soittaa 112, mutta ei ikinä onnistu vaan aina tulee väärät numerot. Samoin tekstiviestien kirjoittaminen on lähes mahdotonta kun ei tule oikeita kirjaimia.

Vierailija
24/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en onnistu soittamaan unessa. Puhelimen näytölle tulee kartta tai joku peli josta en pääse pois enkä löydä numeroita mistään. On kyllä ahdistavaa!

Vierailija
25/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ostanut unioperaattorilta liittymää. Elisat ja Teliat ym ei siellä toimi.

Vierailija
26/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa kaikki puhelinnumerot alkaa 555.

Vierailija
27/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska unten maailmassa ei ole sähkömagnetismia.

Että sähkölaitteet ei toimi? Eikä radiot?

Vierailija
28/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole nähnyt koskaan unia, että yrittäisin soittaa/tekstata/käyttää selainta. Varmaan ikäpolvikysymys. Mutta autolla ajaminen ei onnistu unessa oikein mitenkään. Eikä juokseminen, mihinkään ei pääse, ja on jotenkin ihan hapoilla. Joskus olen menossa lentokentälle, ja on jo kiire lennolle. Unessa on aina uskomaton määrä esteitä, joiden ohi ei meinaa päästä sitten millään! Esim. passi/liput/matkalaukku/puoliso hukassa, et saa taksia/bussia kentälle, et löydä lähtöportille jne jne. Unessa kaikki on jotenkin todella vaikeaa.

Vierailija
29/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tekstiviesti olisi alkuun helpompi, koska unet tyypillisesti kuvallista ilmaisua ja äänellisyys taitaa olla vähän eri paikassa unimaailmassa jotta se pitäisi oppia ensin kytkemään päälle, kuorolaulannalla voi harjoitella.  

Vierailija
30/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran onnistuin käyttämään kännykän taskulamppua unessa.

Vierailija
31/31 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska unten maailmassa ei ole sähkömagnetismia.

Että sähkölaitteet ei toimi? Eikä radiot?

Ei. Radio on mykka, valot ei syty ja telkkarissa pelkkää lumisadetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi