Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo Vappu Pimiän iltapuku...

Vierailija
29.09.2013 |

Voisikohan Vapun tämän iltainen olkaimeton iltapuku roikkua vielä hivenen alempana?!? Menee mielestäni jo mauttomuuden puolelle:/ Joo, uskotaan, että on povea mitä esitellä, mutta liika on liikaa. Onko kukaan muu kanssani samaa mieltä?

No, jos jotain hyvääkin...kampaus on onnistunut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyl lähtis politiikasta puhumaan samassa lauseessa juontajien pätevyydestä keskusteltaessa :D menee hivenen ohi aiheen mun mielestä. 

Vierailija
22/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tämä puku oli, siis joku ohjelma ilmeisesti? Kuvia?

t. telkkariton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina pelolla odotan noita olkaimettomia mekkoja katsellessani että ne putoaa. Johtuu ehkä siitä, että mun päälläni tuollainen ei pysyisi

Vierailija
24/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nähdä teeveessä normaali naisen, muodokas vartalo. Oon niin kyllästynyt noihin luuviuluihin ja treenattuihin. Go Vappu! Pysy just tuommosena ja viittaa kintaalla ulkonäköpaineille. Niin minäkin teen. Omat on läskini.

Vierailija
25/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä Vappua ja hänen vartaloaan ruoditaan. Antakaa hänen jo olla. Meiän on jokaisen vaan oltava semmonen kun ollaan. Naiset on niin ilkeitä toinen toisilleen. Täälläkin äidit oikein kehtaa haukkua toisen isoja rintoja. Hänellä on pieni vauva ja varmasti imettää, joten tuommoset ne tissit nyt sitten on - ihan niinkuin jokainen vähän iso povisempi tietää.  Onko ihme, että elämme niin muovisessa ja silotellussa maailmassa, kun kaikki normaali  pitää heti jotenkin silotella ja muokata "paremmaksi". Tuoltahan nainen näyttää.

Vierailija
26/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:53"]

Aina täällä Vappua ja hänen vartaloaan ruoditaan. Antakaa hänen jo olla. Meiän on jokaisen vaan oltava semmonen kun ollaan. Naiset on niin ilkeitä toinen toisilleen. Täälläkin äidit oikein kehtaa haukkua toisen isoja rintoja. Hänellä on pieni vauva ja varmasti imettää, joten tuommoset ne tissit nyt sitten on - ihan niinkuin jokainen vähän iso povisempi tietää.  Onko ihme, että elämme niin muovisessa ja silotellussa maailmassa, kun kaikki normaali  pitää heti jotenkin silotella ja muokata "paremmaksi". Tuoltahan nainen näyttää.

[/quote]

Minä pidän Vapusta ja minusta hän on kaunis, tuolta naisen kuuluukin näyttää, mutta kun VAATE ei ole istuva, miksi ei voi olla tyylikäs samalla rahalla?

Vierailija
27/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:53"]

[/quote]

Minä pidän Vapusta ja minusta hän on kaunis, tuolta naisen kuuluukin näyttää, mutta kun VAATE ei ole istuva, miksi ei voi olla tyylikäs samalla rahalla?

[/quote]

No ruotikaa sitten puvun tekijää, stylistia. Kuvottavaa haukkumista. Ei oo varmaan helppoo olla Vappu Pimiä. Kauheesti ihmisrukka saa kuraa niskaansa. En vaan voi ymmärtää moista ilkeyttä.

Vierailija
28/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuisinkin stylistiä jos tämä kehtaisi tulla naamallaan esiin, mutta kai ihmisellä itselläänkin on jotain sanottavaa mitä päälleen tungetaan.

Vierailija
29/29 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan! Vappu on kaunis ja aito. Oikea ihminen.