Paita, muki tms. omalla tekstillä ja / tai kuvalla edullisesti ja TURVALLISESTI?
Mikähän olisi sellainen paikka mistä saisi omalla tekstillä ja / tai kuvalla paitoja, ukeja, kangaskasseja tms? Esim. musiikin opiskelijalle vaikka kuva pianon koskettimista ja teksti "Älä panikoi, opiskelemalla oppii!" (opiskelijan oma toive tuo teksti) tai muuta sellaista? Käyttäisin vain itse ottamiani kuvia, joten copyright-ongelmia tuskin tulisi? Ulkomaisia paikkoja tulee netissä lähes koko vastaan ja ovat melko edullisen tuntuisiakin, mutta en tiedä uskallanko tilata, esim. kuinka turvallisia ja luotettavia lienevätkään, laatukin mietityttää, haluaisin laadukkaita tuotteita. Kuvatehdas on kallis. Mitä muita paikkoja on, edullisia, turvallisia, laadukkaita? Onko kokemuksia? Ensisijaisesti tietysti kotimaiset kiinnostaa, mutta ulkomaiset myös. Apuva?
Kommentit (17)
Onko edullinen, turvallinen, laadukas, luotettava?
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko? Senpä se minäkin haluaisin tietää?
Valokuva/kamerakauppa Turussa hämeenkadulla. Nimeä en nyt muista.
Jos voit joustaa tuosta omalla tekstillä / kuvalla, TwoSetViolin duolla on nimenomaan muusikoille suunniteltuja vaatteita. Todella hyvälaatuisia ja luotettava nettikauppa. Olen itse tilannut sieltä takin, jonka selkämyksessä lukee "Practice", sekä pari t-paitaa.
Vierailija kirjoitti:
On, siellä on vain muutama runkkari
Mikä tässä on se turvallisuusongelma?
Itse tilasin spreadshirt.stä. Siellä voi käyttää valmiita kuvia, omia tai yhdistää näitä. Tilaus tuli nopeasti eikä ongelmia ollut. Laatu on ihan ok, mutta ei kyllä mitään huipputasoa. Ajoi omaan tarpeeseeni asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Valokuva/kamerakauppa Turussa hämeenkadulla. Nimeä en nyt muista.
Jos Paijulaa tarkoitat, ne se meni äskettäin konkkaan.
Vaikea tarkkaan sanoa, kun ei tiedä missä asut. Mutta monessa valokuvaliikkeessä on tuollaista palvelua, samoin lähelläsi saattaa olla joku silkkipaino/muu pienpaino joka tekee ihan yksittäisiäkin töitä kohtuuhintaan. Itse suosisin noita paikallisia toimijoita ennemmin kuin kasvotonta nettikauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse.
Voi kun osaisinkin niin heti kyllä tekisinkin itse!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on se turvallisuusongelma?
No kun jos netin kautta tilaa niin eihän siinä voi käteisellä maksaa? Tilaat paidan, saat esim. vaikka roskia? Kuka käsittelee tietojasi (nimi, osoite, pankki- / luottokortin tiedot jne jne jne jne), ja miten, myykö eteen päin, onko tietoa kaikkien nähtävillä jne... Siksi.
Nimim. Yksi Vastaamon tietomurron uhreista
Ifolorilta oon tilannut. Mukit pitää pestä käsin, mutta muuten laatu on ihan ok.
Ifolorista saa ainakin jotain kuvajuttuja.