Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

31 v mies alkanut kaljuuntua. Apua!

Vierailija
31.08.2020 |

Siis mieheni on alkanut kaljuuntua päälaelta ihan järkyttävästi parin viime vuoden aikana. Auttavatko nuo kofeiinishampoot ja muut tuohon kuinka paljon? En halua kaljua miestä, hyi!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mikään. Pelle-Hermanni on väistämätön.

Vierailija
2/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi.

Tapasin mieheni kolmekymppisenä ja häneltä oli jo teini-iässä alkanut lähtemään hiukset.

Komee on kaljuna!

Vierailija
4/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, jättäisin.

Vierailija
5/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huono. Jos ei olisi provo, sanoisin, että mies löytää varmaan paremman.

Vierailija
6/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin siirteet!

Vierailija
7/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoissa kantimissa on rakkaus kun on karvoista kiinni.

Sama kuin se alkais hylkiä sua kun sulla on littatissit tai isoahteri.

Vierailija
8/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappani oli kolmekymppisenä jo kalju. Isälläni oli todella tuuheat hiukset. Minulla ei ole 28 ikävuoden jälkeen hiuksia enää ollutkaan. Se hyppää usein yhden polven yli eli jos miehesi pappa tai isoisä oli kalju niin ei voi mitään. Voithan toki maksaa 10 000 € hiusten uudelleen istutuksesta.

Kannattaa seuraavaa miestä etsiessä pyytää kuva isovanhemmista niin tietää mitä tulee.

M41

Vierailija
9/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen johtuu testosteronista ja varmasti geeneilläkin on merkityksensä. Moni kaljuuntuu jo parikymppisenä, toiset ei vielä eläkkeelläkään. Luontaistuotteet eivät tehoa miesten kaljuuntumiseen juurikaan. 

Vierailija
10/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteettisyys on iso osa parisuhdetta. Minulle se olisi eroamissyy, jos mieheltäni lähtisivät hiukset. En pystyisi olemaan romanttisessa mielessä sellaisen miehen kanssa. Sori, mutta se on totuus monen naisen suusta.

Vierailija
11/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaista, mutta totta...

Vierailija
12/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esteettisyys on iso osa parisuhdetta. Minulle se olisi eroamissyy, jos mieheltäni lähtisivät hiukset. En pystyisi olemaan romanttisessa mielessä sellaisen miehen kanssa. Sori, mutta se on totuus monen naisen suusta.

Minulle se olisi eroamissyy, jos vaimoni reisiin tulisi selluliittia tai rinnat alkaisivat roikkumaan. En pystyisi olemaan romanttisessa mielessä sellaisen naisen kanssa.

Vierailija
13/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain miehet ovat pinnallisia?

Vierailija
14/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miesten tulee hyväksyä raskausarvet yms. mukisematta?

Vierailija
15/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja nainen jätetään, kun se on yli 30 ja alkaa rupsahtamaan. Esteettisyys on osa parisuhdetta. En pystyisi romanttisessa mielessä olemaan yli 30-vuotiaan kanssa.

Vierailija
16/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on alkanut kaljuuntumaan ja harmaantumaan jo parikymppisenä. Ollaan 35-vuotiaita ja miehellä on aika paha pälvikalju, joka näkyy helposti, koska hänellä on vaalea iho ja mustat hiukset. Minkäs teet? Yhtä rakas mies silti on.

Vierailija
17/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää rakastaa vaikka mies kaljuuntuu.

Vierailija
18/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet ovat niin pinnallisia! 😭"

Vierailija
19/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on alkanut kaljuuntumaan ja harmaantumaan jo parikymppisenä. Ollaan 35-vuotiaita ja miehellä on aika paha pälvikalju, joka näkyy helposti, koska hänellä on vaalea iho ja mustat hiukset. Minkäs teet? Yhtä rakas mies silti on.

Osta sille tupee. Mauri Pekkarinen on varsin komea tukan alla.

Vierailija
20/41 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten voi pakottaa sitä sheivaamaan päätään ellei se halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi