Mistä työtön nuori nainen voi löytää työttömän nuoren miehen?
Joka ei kuitenkaan käytä rahojaan alkoholiin, huumeisiin tai uhkapeleihin. Nuo kelan pilipalikurssit olisi muuten oiva tapa mutta kokemukseni mukaan siellä on lähinnä keski-ikäisiä tyyppejä.
Haluaisin vain jonkun jakamaan tätä arkea kanssani, ihan sama vaikka mihinkään ei ole varaa.
Kommentit (45)
Kannattaa löytää mielumin työllinen. Kun molemmat työttömiä, niin siinä riski, että tulee itseään ruokkiva kierre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Olen työtön 25-vuotias nuori mies. Mistä minut voi löytää? Kotoani. :) Mie en hörhöile ulkona. Olen sinulle luultavasti liian epäsosiaalinen. Onnea etsintään! :)
Hei mä olen itsekin introvertti kotirotta, siksi niihin miehiin onkin niin vaikea tutustua.
ApOot ihan kuin minä. :) Itse koen olevani kamalan tylsä ihminen, kun maleskin kotona ja harrastukset ovat epäseksikkäitä (šakki, sudokut, PS-pelit ja niiden pienimuotoinen keräily, politiikka ja historia). Netistä varmaan seuraa voisi löytyä, mutta silloinkin pitäisi tavata jossain ravintolassa tai kahvilassa. M25
No mulla vähän sama homma, elokuvat, kirjat ja ps4 täyttää tyhjät päivät :D
Niin, lukeminen unohtui ja sarjat. Tosin tykkään mielummin lukee samoja kirjoja ja katsoa samoja sarjoja uudestaan ja uudestaan. Futurama ja Frendit on nähty se miljoona kertaa. :D Ootko jo pelannut Ghost of Tsushiman? M25
En vielä kun ei ole varaa ostaa :D nyt täytyy kysyä että missäpäin asut?
Sitten kun varaa, niin suosittelen. Aivan mahtava peli! Asustelen Itä-Suomessa, Pohjois-Karjalassa. Ollaanko kuinka kaukana toisistamme? :o M25
No voi harmi, asun itse pk-seudulla :/ sinne meni vuosisadan rakkaustarina.
ApVoi ku asut kaukana. Tuosta vuosisadan rakkaustarinasta en tiedä, mutta olisit vaikuttanut kivalta. Etköhä sinä vielä jonkun löydä. :) Onnea matkaan! M25
Sulle myös! Eiköhän me vielä rakkaamme löydetä.
No ei nyt pitäisi olla ylitsepääsemätön välimatka. Voisitte nyt edes kokeilla videopuhelua ja tutustua. Sitä jos oikeesti löytää jonkun sopivan ja samanmielisen kumppaninen, niin tuollainen välimatka ei pitäisi olla este. Sitä voi kuitenkin toisen kanssa puhua puhelimessa ja vaikka pelata yhdessä jotain. Monet ovat kaukosuhteessa ensiksi ja sitten myöhemmin muuttavat yhteen.
No tuota, minä muutin pois vanhempien luota 3 kuukautta sitten. Sain ihmeellä asunnon täysin uudesta kerrostalosta. Ensin en tullut valituksi, mutta tuli peruutus, ja pääsin muuttamaan heti ku talo valmistu. Minä en ole aikeissa muuttaa. Vuokra on vain 400 euroa. Luulen, että PK-seudulla ei saa tämän tasoista asuntoa tällä vuokralla. Plus, olen arka, ujo ihminen. PK-seutu ei ole minun juttu. Mie en voi toista pyytämään tulemaan tänne korpeen. Joo, asun kaupungissa, mutta miusta tää on kylä keskellä metsää. Entä jos juttu ei toimi? En mie voisi elää itseni kanssa, jos raahaisin naisen tänne. Niin, ja minä en ole ikinä ollut suhteessa ja olen neitsyt. Jep, oon luuseri. Mutta sen tiedän, että etäsuhteet ei toimi. Tai niin olen lukenut netistä. Minusta välimatka on ihan ok kriteeri. M25
M25 vaikuttaa kivalta, mutta hankalapa tämmösellä sivustolla on tutustua kehenkään ku ei voi jakaa yhteystietoja.
No ei nyt pitäisi olla ylitsepääsemätön välimatka. Voisitte nyt edes kokeilla videopuhelua ja tutustua. Sitä jos oikeesti löytää jonkun sopivan ja samanmielisen kumppaninen, niin tuollainen välimatka ei pitäisi olla este. Sitä voi kuitenkin toisen kanssa puhua puhelimessa ja vaikka pelata yhdessä jotain. Monet ovat kaukosuhteessa ensiksi ja sitten myöhemmin muuttavat yhteen.