Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytettyjen lastentarvikkeiden hinnat ovat tolkuttomia

Vierailija
18.07.2006 |

Yritän miettiä, että millä systeemillä markkinat voivat toimia, kun esim. lastenvaunuista, rattaista ja turvaistuimista on ääretön tarjonta, etenkin merkkisellaisissa ja samalla hinnat ovat aivan uskomattomia

tässä muutamia viimeaikoina todennettuja hintoja

myin itse aktan duoflexin, joka oli 8 vuotta vanha huutonetissä hintaan 70 ¿, mielestäni se oli uskomaton hinta niin vanhasta istuimesta, myin ilman hintavarausta, joten ostajat olivat tosiaankin valmiit kilpailemaan tuotteesta

brion pony rattaita myydään hintaan 40-90 ¿ ja ikää voi olla hyvin kymmenenkin vuotta, vähänkäytetyt saa 100-120¿, uudet maksavat 150¿

emmaljungan duo edgeä myydään käytettynä 700¿ kun uudet saa alle sen, kun kyseessä ei ole enää uutuustuote ja siten hinnat laskeneet

monista tavaroista ollaan valmiita maksamaan käytettynä mun mielestä ihan älyttömiä hintoja, eikä oikein ole uskottavaa, että kyseessä olisi vain myyjien tolkuttomat hintapyynnöt ja ostajat jättäisivät ostamatta, kun hintapyynnöt pysyvät korkealla ja tarjonta on suurta. Jokin markkinavoimalaki ei ole pätevä lastentarvikekaupoissa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostuvat huutamisesta niin paljon, että terve järki unohtuu. Minun tätini on tällainen ja on huutanut itselleen tavaraa, jota ei edes tarvitse. Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa...

Ja jos omatunto alkaa soimaamaan, kun hinta nousee, pistä kohde kiinni. Onko sun pakko myydä ylihintaan?

Vierailija
2/4 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia hintoja ei näe muualla kuin nettihuutokaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää myös se, miten uutta tavaraa on myynnissä - muutaman kuukauden vanhoja yhdistelmävaunuja, maininnalla kerran käytetty.

Vierailija
4/4 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä tarvara nettihuutokaupassa ja sitten voittohuudon jälkeen todeta, ettei tämä maksakaan sitä, vaan 50¿ vähemmän, niin kuin joku täällä käskee tehdä, mitenkä se parantaisi ap:n peräänkuuluttamaa hintatietoisuutta käytettyjen lastentarvikkeiden suhteen?

Mä väittäisin, että kierto tarvikkeissa on niin mieletöntä, että se on syy mikä saa hinnat säilymään. Ihmiset vaihtaa lapselleen monet eri rattaat ja kantoliinat ja kiikut yms. jotta olisi jotain vaihtelua ja uutuutta. Illuusio siitä, että käytettyjen markkinoilla homma tulisi halvemmaksi on suuri ja hinnat ovat mitä sattuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme