Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RÖYHKEÄ ystävä!!!!!!!!!!

Vierailija
29.09.2013 |

Olemme olleet 20vuotta parhaat kaverit. Näiden vuosien aikana kaverini on matkinut minua kaikessa! Nuoruus aikana mm. Musiikkimaku,vaatteet,korut,meikit ja nyt aikuisiällä sisustustyyli,auto, kotiin tekemäni hankinnat ja mun keksimät sanonnat esittelee niinkuin ne olisi itse keksinyt.

Ollessani raskaana sanoin kaverille että jos poika tulee, nimeksi annamme ehdottomasti "Oliver Johannes" (nimi Johannes kulkee miehen suvussa, Oliver minun suvussa) Ystäväni huudahti siihen että "eikä, se on mun lapsen nimi!" Siinä vaiheessa ajattelin että niimpä niin...kaikista maailman nimistä se sama onkin just sun ihannenimi.

Noh tyttö meille tuli ja nimi jäi odottamaan jos seuraava olisi poika.

Tänään oli vika tikki kun olin tämän kaverini lapsen ristiäisissä. Pappi julkaisi nimen Teppo Oliver Juhani. Purin hammasta ja yritin hymyillä mutta sisällä kiehui.

Eikö tuo ole jo jokseenkin noloa antaa lapselleen nimi minkä joku muu on keksinyt! Muutenkin tällä kaverilla ollut aina kova kilpailuvietti kanssani.

Löysin ihanan miehen itselleni ja baarijuoksut tämän ystäväni kanssa jäi.

Kaveri etsi epätoivoisesti miestä itselleen.

Muutin avoliittoon, menin kihloihin,hankin lapsen. 

Nyt kaverilla oli kova kiire päästä ns. Edelleni kaikessa elämänmuutoksessa. Otti ensimmäisen miehen kuka osoitti kiinnostusta, jätti ehkäisyn pois 1kk seurustelun alkamisen jälkeen (melko uhkarohkeasti ajattelivat että tuskin tulee raskaaksi, kaveri kuitenkin pettyi kun eka testi näytti negaa ja toisen testin näyttäessä plussaa oli ihan ihmeissään että oho ei voi olla totta, miten tässä näin kävi)

kauheella kiireellä pankkiin ottamaan yhteistä asuntolainaa.(mitä eivät saaneet)

Noh mies kyllästyi kaverini motkotukseen ja lähti kaverini ollessa viimeisillään raskaana. nyt siis yh.

Jossain vaiheessa mun sietokyky päättyy, en tiedä millon mutta mun mielestä röyhkeää käytöstä! Eläis omaa elämäänsä ja ei kiirehtis asioiden edelle.

Itse asumme vielä vuokralla ja säästämme omaa asuntoa varten. Halusikohan ystävä päästä mua askeleen edelle vai miten tää pitäisi tulkita? Oli pakko avautua. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sulla oli?

Vierailija
2/6 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIRJOITTAISITKO JUTTUSI VIELÄ PARIIN KERTAAN TÄNNE!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lukea näin huonosti kirjoitettua tekstiä.

Vierailija
4/6 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähe sit läpyttään täältä ämmä

Vierailija
5/6 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurun paikka... ei vittu mitä touhua!

Vierailija
6/6 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luepa aloituksesi ja mieti, kummalla tässä on pakkomielle vertailuun. Jos ystävän kanssa on paha olla, jatkakaa suosiolla eri suuntiin - sen pystyy tekemään ilman draamaa ja lopulta kaikkien on parempi olla.

Ja mitä tulee tuohon nimeen Oliver: viimeisen kolmen vuoden aikana lähes 4000 pikkumiestä on saanut kasteessa saman nimen, joten kokisin, että turha ruveta pelkästään ystävällesi suuttumaan, varsinkin kun hän ei antanut sitä lapselleen etunimeksi.

Ikävää, jos tämä vastaus ei ollut sitä, mitä halusit lukea, mutta kerronpahan mielipiteeni, kun siihen kerran on mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä