Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatio ja kauhea panetus

Vierailija
31.08.2020 |

Tuntuu ettei ole enää mitään järkeä tässä, kuulin äsken kuinka pihalla olevan työmaa-aitauksen portti kolahti ja ajattelin heti sitä raksamiestä, vaikken siis edes nähnyt tai kuullut hänestä muuta! Perkele, järki menee. Saan kyllä illalla jos niikseen on, omalta mieheltäni, mutta yritäpä tässä sillä aikaa keskittyä johonkin muuhun.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Ap sinä ja miehesi, ottaisitte yhteisen loman nyt lähiaikoina? Kaiken saa järjestettyä, kun oikein yrittää. Jätätte kännykät vkonlopuksi kotiin, vuokraatte hotellin, pukeudutte tyylikkäästi, ja menette hotellin baariin. Kauemmaksi toisistanne, juotte parit drinkit, juttelette ehkä niitä näitä tuntemattomien kanssa. Sitten miehesi tulee ja yrittää "iskeä sinua" , ja päädytte rakastelemaan intohimoisesti huoneeseenne. Jotain tuon tyylistä roolileikkiä? Kuulostaako hölmöltä? :)

Vierailija
42/45 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas ap, joka ei nyt hetkeen pysty ajattelemaan yläpäällään :D Ei mulla muuta, mutta sama meno kuin viimeksi. Näkyy lähinnä keskittymisvaikeuksina kun pitäisi jotain töitäkin aikaan saada. Nyt oikein erityisesti harmittaisi, jos mies sanoisikin illalla että "ei jaksa, mennään nukkumaan!" Tämä on ollut oppimisen paikka, etten sitten möksähdä ainakaan ääneen jos toinen ei jaksakaan tai halua juuri sillä hetkellä. Olen joskus ollut typerä ja kiukutellut asiasta ja sillä tuottanut paineita miehelleni...

-ap

Ei pahalla, mutta jotenkin tästä ketjusta huokuu sellaiset vibat, että ap on ovulaation aikana ihan koko ajan vaatimassa - ja sitten niiden päivien ulkopuolella ei tapahdu yhtään mitään. Itse en jaksaisi yhtään olla suhteessa tällaisen ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas ap, joka ei nyt hetkeen pysty ajattelemaan yläpäällään :D Ei mulla muuta, mutta sama meno kuin viimeksi. Näkyy lähinnä keskittymisvaikeuksina kun pitäisi jotain töitäkin aikaan saada. Nyt oikein erityisesti harmittaisi, jos mies sanoisikin illalla että "ei jaksa, mennään nukkumaan!" Tämä on ollut oppimisen paikka, etten sitten möksähdä ainakaan ääneen jos toinen ei jaksakaan tai halua juuri sillä hetkellä. Olen joskus ollut typerä ja kiukutellut asiasta ja sillä tuottanut paineita miehelleni...

-ap

Ei pahalla, mutta jotenkin tästä ketjusta huokuu sellaiset vibat, että ap on ovulaation aikana ihan koko ajan vaatimassa - ja sitten niiden päivien ulkopuolella ei tapahdu yhtään mitään. Itse en jaksaisi yhtään olla suhteessa tällaisen ihmisen kanssa.

Mun mielestä ap:sta tulee puolestaan kauheen hyvät vibat, hyvä jos nainen on noin aktiivinen! Oikeella tavalla vaativa tosiaankin. :) 

Vierailija
44/45 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mun mielestä ap:sta tulee puolestaan kauheen hyvät vibat, hyvä jos nainen on noin aktiivinen! Oikeella tavalla vaativa tosiaankin. :) 

Tunne on tuttu. Vein aamupäinällä roskat. Tervehtiessäni huoltoyhtiön miehiä, tuli kieltämättä mieleen, olisiko tädillä vielä vientiä, vai onko aika ajanut ohi?

Vierailija
45/45 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap:lle kuuluu, mitään raportoitavaa? :)  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi