Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten myöhästelijät pärjää työelämässä?

Vierailija
28.09.2013 |

Luulisi, että potkut tulee persauksille aika äkkiä, jos joka aamu myöhästyy bussista tai on muuten vaan joku tekosyy..

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mihin aikaan myöhästelijät tulevat töihin mutta pliis älkää myöhästykö palavereista. Kiva odottaa siellä näitä myöhästelijöitä kun olisi töitäkin tehtävillä. Tai sit käydä asioita moneen kertaan läpi kun aloitetaan alusta jonkun mattimyöhäisen tullessa.

Ymmärrän että esteitä voi tulla, bussi hajoaa, ennakoimaton ruuhka jne, mutta kun aina samat tyypit on myöhässä.

Vierailija
82/85 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myöhässä joka paikasta aina vähintään 15min, MUTTA en ikinä töistä. En tiedä mikä siinä on, mutta siellä olen aina hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aamuvuorot 7:00 ja bussiaikataulujen takia olen siellä yleensä 6:45. Aloitan työt heti kun pääsen paikalle, mutten ole oikeastaan kuin kerran merkannut työvuorolistaan tulleeni niin aikaisin. (Kerran kun oli kiire töiden jälkeen asioille, niin lähdin varttia aikaisemmin kun olin tullut niin aikaisin.)

Olen siis laitoshuoltaja ja tällä hetkellä töissä päiväkodissa, jossa on aika paljon tekemistä. Kun aloitan työt varttia aikaisemmin, saatan ehtiä pitää jopa 20minuutin lounastauon. Muutoin se jää haaveeksi.

Vierailija
84/85 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 14:09"]

Sain koeajalla potkut myöhästelyn takia oltuani kuukauden töissä. Myöhästyin tuona aikana noin joka toinen päivä 5-20min. Toisaalta tein töitä tehokaammin kuin muut työkaverit ja pidin lyhyemmät tauot. Lopetin työt vasta, kun muut olivat jo vaihtaneet siviilivaatteet ja lähdössä pois.

[/quote]

Et silti noudattanut työpaikan sääntöjä. Tauotkin kannattaa pitää, ne ovat ihan syystä tietyn pituisia.  Ihan oikein, että sait lähteä. 

Vierailija
85/85 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä myöhästele töistä, mutta vapaa-ajalla en ole niin minuutin tarkka. Kuten ei suurin osa kavereistanikaan. Sen nyt ymmärtää, kun on useampia lapsia jne. että jos sovitaan treffit voi joku olla myöhässä ihan inhimillisistä syistä, eikä siitä tarvi nipottaa. Paitsi yksi ystävä on sellainen että joka on koko ajan katsomassa kelloa, on aina etuajassa, ja kaukaa näkee että on ihan hermostunut, jos joku on esim. 2 minuuttia myöhässä. Ei pysty löysäämään vapaa-ajallakaan. Aika stressaavaa varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi