Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolleen profiili fb:ssa

Vierailija
28.09.2013 |

Miten ylläpito poistaa sen? Jonkun täytyy varmaan ilmoittaa, että tämä henkilö on kuollut, mutta kai se pitää jotenkin myös todistaa? Muutenhan kuka vaan voisi ilmoitella, että poistakaas tuo, kun on kuollut vaikka oikeasti ei olisikaan..?

Vai jääkö kuolleidenkin profiilit sinne roikkumaan ikuisiksi ajoiksi?

Tuli vain mieleen, kun erään kuolleen puolituttavan profiili on edelleen siellä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, en tiedä vastausta.

Vierailija
2/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäisi varmaan muistaa poistaa itse profiilinsa ennen kuin kuolee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaiset voi pyytää poistamaan. Jonkunlainen todiste kuolemasta pitää liittää pyyntöön, mutta siihen riittää esim. kuolinilmoitus lehdestä. E tarvitse mitään virallista todistusta.

Vierailija
4/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me onnistuimme itse sulkemaan tapaturmaisesti kuolleen ystäväni fb-tilin kun arvasin hänen salasanansa. Itse olen laittanut salasanani yhteen vihkoon ja läheiseni tietävät sen. 

Vierailija
5/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin etäisen tuttavani profiili on vielä olemassa, vaikka hän kuoli jo kolme vuotta sitten.

Vierailija
6/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa olen miettinyt ja pyytänytkin poistamaan, mutta ei ole tullut mitään vastausta ja siellä isän profiili yhä keikkuu.

Vierailija
7/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 23:32"]

samaa olen miettinyt ja pyytänytkin poistamaan, mutta ei ole tullut mitään vastausta ja siellä isän profiili yhä keikkuu.

[/quote]

Aika ahdistavaa ajatus...

Vierailija
8/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kuoli jonkin aikaa sitten. Hänen profiilinsa kyllä poistui fb.stä, kavereistani, samoin merkinnätkin ja keskustelussamme en päässyt hänen profiiliinsa, koska sitä ei ole olemassa. Kuitenkin haussa vielä löytyy, ja jos haun kautta menen profiiliin, fb väittää että olemme edelleen kavereita?

Vierailija
9/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsitys, että voi muuttaa ns muistosivuksi? Jotenkin ylläpito tekisi sen pynnöstä jos todistaa henkilön kuolleen ja että on hänen lähiomaisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä