Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko koskaan saanut ”liian” nopeasti?

Vierailija
31.08.2020 |

Esimerkiksi siten, että miehen kanssa on ollut hyvin kiihottava tilanne tai esileikki ja olet saanut orgasmin heti ensimmäisestä kosketuksesta klitorikselle tai ensimmäisestä yhdynnän työnnöstä?
Teoriassa vissiin mahdollista, mutta kuinka yleistä tällainen olisi? Pitäisittekö tuota hyvänä vai pahana? Siis, että laukeaatte heti ettekä ehdi edes kunnolla mukaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa todellakaan en. Omilla sormilla useinkin.

Vierailija
2/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut nopeasti mutta en ihan noin nopeasti. Lasketaan kuitenkin sekunneissa, ei minuuteissa. Ei se paha ole ollenkaan, saan peräkkäisiä, joten siitä ekastahan se vasta alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tainnut kahdesti elämässäni olla niin kiihottunut, että oon lauennut heti kun miehen kieli koskee.

Jotenkin hävetti, enkä uskaltanut sanoa et tulin jo niin annoin vaan lipoa uuteen huippuun.

Vierailija
4/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ovat miehiä useammin kyvykkäitä saamaan useamman orgasmin peräkkäin, joten mitäpä se äkkiä tuleminen haittaa. Esimerkiksi puolisoni saa yleensä ainakin kaksi, joskus kolmekin orgasmia seksikerralla. Yhden esileikeissä, toisen yhdynnässä ja joskus vielä kolmannen sormettamalla sen jälkeen kun minä olen lauennut. Itse taas en pysty uuteen varviin ainakaan 15 minuuttiin lauettuani, varmaan menis paljon kauemminkin nykyään että kulli seisoo taas.

Vierailija
5/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laukeaa hyvin usein ensimmäisestä nuolaisusta. Kun nuolaisu vihdoin saavuttaa klitoriksen. Välillä harmittaa, jos tarkoituksena on ollut kiusata ja edgettää. Muuten ei pahemmin haittaa menoa. Yleensä en edes keskeytä nuolemista orgasmien ajaksi vaan pidän vain lujemmin naisesta kiinni.

No ehkä sellainen nolo psyykkinen pikkujuttu omalla kohdalla on, että ei tule onnistumisen tunnetta samalla tavalla kuin aikaisemmissa suhteissa. Kun ei ole niin väliä mitä tekee ja toinen laukeaa silti jatkuvasti.

Vierailija
6/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esileikki aloitetaan jo iltapäivällä muutamalla vihjauksella ja viedään kunnolla loppuunsa eipä tarvitse ekaa odotella.

Vierailija
7/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi laueta liian aikaisin, sillä en tule lyhyestä orgasmista araksi vaan kiimaiseksi.

Kerran sovimme miesystäväni kanssa, että katsomme seksivideoita esileikiksi. Menimme sohvalle ja riisuuduimme alasti, lakanan pistin allemme. Katselimme ensin jonkin aikaa suudellen välillä toisiamme ja hän myös rintojani. Sitten pistin käteni hänen jäykistynelle penikselleen ja nostin jalkani sohvapöydälle, jotta häpyrako tuli näkyville. Kun hän pisti kätensä häpyrakooni ja etsi sormellaan klitorikseni, sain vartaloa vavisuttavan orgasmin välittömästi ja ääntelin kovempaa kuin naiset videolla. Tärisevät jalat oli pakko panna yhteen, jotta kiihotus ei tulisi liian kovaksi. Miesystävä oli iloinen kun sitten menin polvilleni hänen eteensä ja aloin imeä häntä. Hänkin laukesi nopeasti ja nielin koko lastin.

Siitä menimme pesulle ja sieltä sänkyyn rakastelemaan oikein kunnolla.

Myöhemmin en enää ole lauennut näin nopeasti seksivideoita katsellessamme, mutta melkein aina saan nytkin orgasmin miehen sormeilun seurauksena. Katsomme usein amatöörivideoita tai "yhden parin vaniljavideoita" esileikiksi noin puoli tuntia ennen rakastelua sängyssä.

Vierailija
8/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran en ehtinyt saada nuolemisen ohessa edes sormia sisälle kun jo tulin.

Vierailija
9/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan tulla nopeasti, ei haittaa yhtään, sillä voi jatkaa ja tulla uudestaan minuutin päästä tai melkein heti. Saan orkun siis helposti ja yhdellä seksiketralla monta.

Vierailija
10/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kumppanini kanssa on ollut alusta asti vaikeuksia pidätellä orgasmia. Edellisissä suhteissa hatvoin edes sain. Minä siis todellakin joudun pidättelemään, etten heti tule sillä nautin kun saan rakastella pitkään ja hitaasti. Muutenkin olen suhteessamme se joka haluaa seksiä enemmän ja useammin. Yhdynnässä joudun keskeyttämään mieheni tai itseni välillä riippuen asennosta. Mies rakastaa sitä, kun saan monta kertaa yhdynnässä, mutta aina en pysty/jaksa jatkaa rakastelua jos olen jo useamman saanut. Nuolemalla saadun orgasmin jälkeen menee joskus taju, ja se on voimakkaampi, mutta pystyn jatkamaan heti rakastelua ja haluan miestä tämän jälkeen enemmän. Tämän ja edellisten suhteiden ero on se, että luotan tähän mieheen 100% ja haluan antautua hänelle täysin enkä häpeä mitään hänen silmien edessä.

Vierailija
11/11 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä poikaystävä kiusaa mua pitkin päivää koskettelemalla ja puhumalla tuhmia. Sit illalla ku aletaan vaikka kattomaan elokuvaa ja se alkaa hiljaa hyväillä nii saan orkun jo ekan kerran vaatteet päällä. Se on välillä vähän noloa, mutta hänestä tosi hauskaa.

Saan yleensä, ku saan munaa sisään ekan työnnön. Se vaan tuntuu aina niin hyvältä etten kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme