Eipä ole köyhällä mahdollista ladata Koronavilkkua puhelimeensa
Vuoteen ole edes pystynyt päivittämään puhelinta kun muisti on täynnä. Jatkan siis elämääni kuten ennenkin.
Kommentit (81)
Kannattaisiko poistaa joku muu sovellus tai muutama kukkasista otettu valokuva?
Itselläni on toisaalta tuorein iPhone, pari viikkoa vanha ja muistia reippaasti jäljellä. En ole aikeissaan ladata mitään koronasovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on toisaalta tuorein iPhone, pari viikkoa vanha ja muistia reippaasti jäljellä. En ole aikeissaan ladata mitään koronasovellusta.
Kaiken muun olen jo poistanut paitsi whatsappin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on toisaalta tuorein iPhone, pari viikkoa vanha ja muistia reippaasti jäljellä. En ole aikeissaan ladata mitään koronasovellusta.Kaiken muun olen jo poistanut paitsi whatsappin
Jos on vanha puhelin niin siellä on varmasti vanhoja päivityksiä tukkimassa. En tiedä miten se tehdään, mutta tuttavani onnistui poistamaan vanhat päivitykset niin, että sai uuden asennettua ja puhelin sai taas pari vuotta lisäaikaa. Toinen on jos käyttää chromea, niin se tallentaa aivan tajuttoman paljon roskaa. Tyhjennä puhelimen kautta chromen ja muiden google sovellusten väliaikastiedot, niin löytyy taas tilaa.
Miten se köyhyys liittyy tähän asiaan? Jos olisit varakkaampi pystyisit tyhjentämään puhelimen muistia, vai?
Vierailija kirjoitti:
Siirrä kuvat ym. pois puhelimesta.
Mitkä kuvat? Puhelin muistissa ei ole yhtää kuvaa ja kaikki muut paitsi tehdassovellukset olen aikoja sitten poistanut. Silti muisti on edelleen täynnä eikä enempää poistettavaa ole.
Mikään ei ole helpompaa kuin oman vastuun välttely kaikenlaisiin tekosyihin vetoamalla. Nyt vähän can do -asennetta peliin!
Aattelin kans, että ap tarkoittaa että köyhät ovat myös tyhmiä. Hyi sua ap.
Yksikään älykäs ihminen ei lataa itselleen koronavilkkua.
Minullakin on puhelimessa kyllä tilaa, mutta tuota vakoilusovellusta en edes harkitse asentavani.
Olen ollut ap:n tilanteessa. Enkä minäkään osannut tyhjentää puhelimeen enää enempää tilaa. Ei osannut mieskään eikä lapset. Uusi puhelinhan se oli lopulta ostettava.
Mutta tätä maailma nykyään on, että ilman älypuhelinta et pysty hoitamaan raha-asioita, huolehtimaan terveydestä tai olemaan työaikaseurannassa.
Voisi lukaista tuon suomalaisen koronasovelluksen tiedotukset.
Ei se vakoiluun liity, tehty niin neutraaliksi kuin olla voi.
Mutta joo, sovellus on vapaaehtoinen, joten joka ei halua ladata, ei sitten lataa.
Ja kaikki siinä on vapaaehtoista: Myös se, jos olet saanut koronatartunnan, sinun tulee itse ilmoittaa siitä.
Ei sitä kukaan muu tiedä, että koronaa sairastat, ei se tieto automaattisesti mene niille, jotka ovat myöskin sovelluksen ladanneet.
Koko homma perustuu kansalaisen omaan haluun estää koronan leviäminen Suomessa.
Aivan samoin kuin tähänkin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on toisaalta tuorein iPhone, pari viikkoa vanha ja muistia reippaasti jäljellä. En ole aikeissaan ladata mitään koronasovellusta.Kaiken muun olen jo poistanut paitsi whatsappin
Minulla oli edellisen puhelimen kanssa ihan sama. Kuvia ei voinut ottaa, kun ei muisti riittänyt. WhatsApp piti päivittää niin, että otin sen pois ja latasin uudestaan, kun ei päivittämiseen riittänyt muisti.
Kumpikohan edes vie enemmän muistia, koronasovellus vai Whatsapp?
No tuotahan se köyhyys on. Mennään ensin itse tietoisesti montun pohjalle makaamaan ja sitten huudetaan valtiota apuun, että miksi ihminen jätetään monttuun.
Koronavilkku vie 4,2 megatavua muistia.
Ihan varmasti menee.
Ap ei edes ole kokeillut asentaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli edellisen puhelimen kanssa ihan sama. Kuvia ei voinut ottaa, kun ei muisti riittänyt. WhatsApp piti päivittää niin, että otin sen pois ja latasin uudestaan, kun ei päivittämiseen riittänyt muisti.
Kumpikohan edes vie enemmän muistia, koronasovellus vai Whatsapp?
Whatsapp mutta se on monelle välttämätön jos haluaa pitää yhteyttä tuttuihin.
Ihmetteleekö lapset itkuntuhruisin silmin kun ei puhelimessa ole tilaa?
Siirrä kuvat ym. pois puhelimesta.