IL: Lähihoitaja Tarja, 50, myy itseään 100€ / laaki, puolisolla vaikeuksia ymmärtää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0873cca3-ac8a-4301-a3e6-c8bc0e84b9bd
Onkohan keksitty juttu?
Myykö suomalainen nainen tosiaan satasella? Jos tarina on ylipäätään totta, niin onkohan summat laitettu alakanttiin, koska verottaja?
Kuka mies suostuisi että nainen pylsii muita kaiket päivät, vieläpä pilkkahintaan?
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kävi enemmän mietityttämään, että oikeastikko myy seksiä 4-5pv viikossa 8h päiviä? Eihän se 8h tietty pelkkää jyystämistä ole, mutta silti. Itse en kyllä millään jaksaisi panna jokapäivä, montakertaa päivässä ja ihan random tyyppien kanssa. Voisin veikata, että suurinosa näistä ei kauhean viehättäviä ole. Ja vielä omassa kodissaan. Mistä tietää, ettei joukossa ole jotain sekopäätä, joka tulee sitten myöhemmin hakemaan pillua ilmaiseksi.
Ja varmaan jokainen teini haluaa kuulla äitinsä olevan seksityöläinen, miksi ihmeessä lapselle pitäisi tuollaista kertoa.Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista työtä vapaaehtoisesti? Vielä sellaiset "luksushuora" jutut jotenkin ymmärtää, kun on rikkaita miehiä ja ylellisiä juttuja. Ja on samalla vähän kuin seuralainen
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.Ajatteletko oikeasti, että niitä asiakkaita riittää jonoksi asti viisikymppiselle sellupepulle?
Suomessa näköjään riittää. Aina olen ihmetellyt näitä seksityöläisiä joita lehdissä esitellään. Miltei poikkeuksetta ihan susirumia ja taksat ihan pilvissä. Tiedän kyllä ettei suomi ole mikään loistopaikka mitä naiskauneuteen tulee mutta huh huh.
Toi linkin videon tiia Forsström on hyvä esimerkki. Kuka helvetti maksaa tollaisesta tädistä?? Ja vielä 150e/30min, 250e/tunti. En koskisi tikullakaan vaikka olisi ilmaiseksi tarjottu.
Onpa ikävästi sanottu. Tavallisen näköinen nainen ja tavallisen naisen suurin osa miehistä haluaa. Jotkut sitten kelpuuttaa tietysti vain silikonitissit, täytetyt huulet jne.mutta silloinhan voisi ostaa seksinuken?
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele menekkiä hetkeäkään. Jos itselläni olisi tarvetta käydä, kävisin jollakin kaltaisellaan. Tiedän toki, ettei kaikkia miehiä paina nuorten ja kauniiden naisten inho ja kuvotus, jota he todellisuudessa tuntevat vanhoja äijiä kohtaan. Minua se valheellisuus ja roolileikki häiritsisi - enemmän olisi realismin tuntua juurikin viisikymppisen naisen kanssa.
M55+
Sama inho ja kuvotus viiskymppisellä huorallakin olisi sua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä h*lvetti nyt on kun varsinkin Iltalehti tekee jatkuvalla syötöllä juttuja itsensä myymisestä. Miksi sitä normalisoidaan ja markkinoidaan. Tiedossa on että useimmiten myyjillä on traumatausta ja vaikka suomalaiselta ostaisit niin ET voi tietää mikä on saanut itseään myymään. Se että joku juuri nyt lehdessä kertoo että vapaasta tahdosta tätä teen ei tarkoita etteikö olisi mielen kanssa ongelmia tai tulevia ongelmia.
No jos joku myy kuitenkin ilman traumas niin antaa kertoa. Toisessa jutussa voi puhua vastaavasti traumoista.
Järkkyy,just tuli mielee kävelytiel käveli nuori naine,lopus hän hymyili flirttailevasti,taksi ajo edel.Muistan on jo aikaa,oli tosiii komee koulutaksikuski niin joku ämmähän otti sen pakkomielteeks,se on ko ystävälline on ymmärretää vääri..No tuo prostut.ei ymmärrä ,ei....100€ :)). Hinta on kohillaa.
Miten kukaan pystyy tohon? Jotain vastenmielisiä miehiäkin ja yleensäkin jonkun ihan oudon kanssa. Eikö pelkää esim. sukupuolitauteja? Tai mistä sen tietää, mitä joku asiakas saa päähänsä tehdä. Ja miltä se seksi tuntuu oman miehen kanssa, kun on jo koko päivän pannut vieraiden miesten kanssa? Eikö mee maku koko hommasta? Mua ällöttäis niin, että varmaan tulis oksu suuhun. Aatelkaa, jonku asiakkaan hengitys voi vaikka haista kuolemalta, voi olla ällöttävän rasvaiset hiukset, voi haista tupakalta tai vanhalta viinalta, hieltä...puhumattakaan asiakkaan sukuelimistä, jaiks!! Ei tuo kyllä ihan täysipäisen ihmisen hommaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Oi miksi minä mieheksi synnyin :-(
Sata euroa laaki.
Esim. neljä asiakasta päivässä, joiden hoitelemiseen kuluu muutama tunti.
Viisi päivää viikossa hommia, tarkoittaa kuukausiliksaksi 8000 euroa puhtaana käteen :-)
Älkääkä turhaan sanoko että myy p ersettäsi homppeleille, sillä harcorehomppelit panevat toisiaan ilmaiseksi.
Eikä tällä uskonäöllä pysty myymään mulukkua edes varakkaille leideille, sillä markkinat ovat pienet ja mahdollisuus rahoittaa elämänsä minimaalinen.
Naisen ei tarvitse kummoinen olla ja panohaluisia miehiä pörrää ympärillä pilvinpimein, joten ei ole helppoa toksisen maskuliinin elämä.
Joo, mutta kun me (seksiä väheksymättä) etsimme pääosin ihmissuhteita (toki välillä muutakin) ja orgasmikin on vaikeampaa saada niin kikkelikuvameri tai random äijä valmiina tyhjentämään kassinsa ei ole yhtään niin houkutteleva kuin jos teille sataisi lemmenkutsuja naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Sata euroa laaki.
Viisi päivää viikossa hommia, tarkoittaa kuukausiliksaksi 8000 euroa puhtaana käteen :-)
Älkääkä turhaan sanoko että myy p ersettäsi homppeleille, sillä harcorehomppelit panevat toisiaan ilmaiseksi.
Eikä tällä uskonäöllä pysty myymään mulukkua edes varakkaille leideille, sillä markkinat ovat pienet ja mahdollisuus rahoittaa elämänsä minimaalinen.
Naisen ei tarvitse kummoinen olla ja panohaluisia miehiä pörrää ympärillä pilvinpimein, joten ei ole helppoa toksisen maskuliinin elämä.
Älä nyt ollenkaan väheksy! MAinoslauseiksi laitat että "tavallisen ruma läskihkö suomalaismies etsii 50+rouvia,100sen kerta"2,vaitiolo taattu" Et ala ees kehumaan itseäs komeaksi. Tarjoat kebabit ja keppanat ja eiku menoks. Kokeile! :D Mä voisin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele menekkiä hetkeäkään. Jos itselläni olisi tarvetta käydä, kävisin jollakin kaltaisellaan. Tiedän toki, ettei kaikkia miehiä paina nuorten ja kauniiden naisten inho ja kuvotus, jota he todellisuudessa tuntevat vanhoja äijiä kohtaan. Minua se valheellisuus ja roolileikki häiritsisi - enemmän olisi realismin tuntua juurikin viisikymppisen naisen kanssa.
M55+
Voi olla, mutta me olisimme sentään jossakin kohtaa tasaveroisia; elämää eläneitä, kehomme kuluneita. Hän luultavasti pikkaisen enemmän kartalla puuhastelustaan kuin parikymppinen. Sama säälittävä tarpeitteni orja minä toki olisin.
Käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa Lauloi Junnu Vainio
Taksat on aika kovat jos miettii että pari kertaa viikossa, on jo 800 kuussa. Ei ihan heti irtoa perus parin tonnin kuukausipalkalla olevalta.
Keksitty juttu. Media yrittää myydä tätä Marxilaista ideologiaa massoille.
Ite myin aikanaan 50 eurolla. Olen ruma ja tissitön nainen niin ajattelin ettei mulla oo varaa pyytää enempää.
Mä myin 200 e per kerta. Sekin pilkkahintaan siinä mielessä, että jäi kerraksi. 200 euroa siitä että on hu orannut peruuttamattomasti :( ärsyttää että menin tekemään sen. Asiakas oli ihan normaali ok mies mutta ällötti silti.
kikkeliskokkelismitäsläksin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata euroa laaki.
Älä nyt ollenkaan väheksy! MAinoslauseiksi laitat että "tavallisen ruma läskihkö suomalaismies etsii 50+rouvia,100sen kerta"2,vaitiolo taattu" Et ala ees kehumaan itseäs komeaksi. Tarjoat kebabit ja keppanat ja eiku menoks. Kokeile! :D Mä voisin ostaa.
Hmmm. pitäsiköhän yrittää :-)
Olen kyllä hoikka ja melko hyväkuntoinen.
Ruma kuin rullatuoli, mutta nuolen kuin Lassie ja sormet ovat kuin soittajalla.
Vaimo ei välttämättä pitäisi ajatuksesta.
Olisi pitänyt valita ura nuorena toisella tavalla, silloin kun oli vielä kultaiset korvarenkaat, sillä nyt ei ole jäljellä kuin keltaiset kulmahampaat.
Vierailija kirjoitti:
Ite myin aikanaan 50 eurolla. Olen ruma ja tissitön nainen niin ajattelin ettei mulla oo varaa pyytää enempää.
Olet ehkä kehityksestä jälkeenjäänyt mies, imemisvaiheeseen jäänyt trolli, mutta vastaan silti.
Meitä miehiä jotka emme hekumoi ajatuksella aikuisena imettäjästä, on pilvinpimein ja me arvostamme naisessa siroutta ja pientä rintavarustusta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55+
Voi olla, mutta me olisimme sentään jossakin kohtaa tasaveroisia; elämää eläneitä, kehomme kuluneita. Hän luultavasti pikkaisen enemmän kartalla puuhastelustaan kuin parikymppinen. Sama säälittävä tarpeitteni orja minä toki olisin.
Älä nyt ajattele noin. Kyllä sinulla on oikeus jotain laatua vaatia kun kerta oot maksamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55+
Älä nyt ajattele noin. Kyllä sinulla on oikeus jotain laatua vaatia kun kerta oot maksamassa.
Ei ole kyse laadusta. En minä saisi siitä mitään, jos tietäisin, että olen kuvottava, vanha taikinanaamainen mätisäkki, hyväksikäyttäjä ja naurettava miehisyyden irvikuva ihmisen mielestä jonka kanssa harrastan seksiä, jolta haen mielihyvää. Aina jaksan hämmästyä kun joku saa.
Aika asiantuntijatehtävissä sitä saa olla että miehenä saa jostain hommasta satasen tunti.
Itse mietin samaa, että onkohan keksitty juttu. Näitä tällaisia myyntijuttuja muutenkin tuntuu tulevan jatkuvasti luettavaksi. Oli sitten sugardaddy-juttuja tai sitten näitä perinteisempiä .. Mitä tällä halutaan ajaa takaa?
Tämä.