Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksanpaimenkoira on WT-väen koira.

Vierailija
28.09.2013 |

Ihmettelen kun täälläkin niin moni sanoo omistavansa kyseisen koirarodun edustajan. Minusta nuo ovat puhtaasti WT-sakin suosimia koiria, varsinkin ne suden näköiset normaaliselkäiset.. (käyttölinjaiset?)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se näin mennyt, arvon Provoilija. WT-väellä ei ole edes varaa ostaa rotukoiraa, vaan niillä on sekarotuisia koiria. Mieluiten sellaisia, joitten perimässä on KAMMOTTAVAA IHIMIIISSYÖJÄ SUSIKOIRAA!

Hehehe. Mulla on seropi joka on jossa on schäferiä. Susikoira onkin sitten asia erikseen.

Vierailija
22/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se vähän on.. varsinkin paperittomat "saksanpaimenkoirat". Ja mun mielestä juuri nuo näyttelylinjaset luuskaperät on niitä wt. Käyttölinjaset päätyvät yleensä harrastaviin koteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä wt-jankkaajia. Itsensä korottajia. Korottavat lisäksi ikivanhoja ketjuja. Kuinka wt:mäistä. Taitavat olla jostain Texasin takahikiältä.

Onko pillunkarvat jo tältä päivältä ajeltu tai nypitty?

Vierailija
24/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:34"]

Miksi pikkukoirat olisi muka jotenkin puhtaampia? :D en ole koskaan tajunnut tätä väitettä, samoja asioita ne tekevät mitä isot koiratkin. Ainakin toivottavasti.

[/quote]

Mä ainakin pesen pienen koirani noin kerran viikossa, kuinkahan moni ison koiran omistaja pesee niin usein? Ei tosin sillä että tarvitsisi.

[/quote]

Koira pitäisi pestä mahdollisimman harvoin. Muuten lähtee turkista tärkeät öljyt

[/quote]

Riippuu rodusta. Jotkut koirat pitää pestä joka viikko.

Vierailija
25/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:56"]

Juuri se, että elävä olento pestään kerran kuukaudessa on tarpeeksi etten halua koskea kys. elukkaan.

[/quote]

Meidän koira tuntuu likaiselta ja rasvaiselta ehkä juuri kuukauden jälkeen. Kurat ja mudat tietty huuhdotaan vedellä, ettei tule ihottumia, mutta kunnolla pestään kerran kuussa, joskus harvemmin. Sitten kun turkki tuntuu rasvaiselta. En näe, että enemmän pesemisestä olisi hyötyä.

[/quote]

Peseydytkö itse kerran kuukaudessa? Tai jotkut teistä kerran vuodessa? Mieti nyt miten kuvottavaa, koira ei edes osaa pestä itseään.

[/quote]

Viimeksi kun tarkistin, niin ihminen ja koira oli eri asia

Vierailija
26/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:56"]

Juuri se, että elävä olento pestään kerran kuukaudessa on tarpeeksi etten halua koskea kys. elukkaan.

[/quote]

Meidän koira tuntuu likaiselta ja rasvaiselta ehkä juuri kuukauden jälkeen. Kurat ja mudat tietty huuhdotaan vedellä, ettei tule ihottumia, mutta kunnolla pestään kerran kuussa, joskus harvemmin. Sitten kun turkki tuntuu rasvaiselta. En näe, että enemmän pesemisestä olisi hyötyä.

[/quote]

Peseydytkö itse kerran kuukaudessa? Tai jotkut teistä kerran vuodessa? Mieti nyt miten kuvottavaa, koira ei edes osaa pestä itseään.

[/quote]

Viimeksi kun tarkistin, niin ihminen ja koira oli eri asia

Vierailija
27/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:34"]

Miksi pikkukoirat olisi muka jotenkin puhtaampia? :D en ole koskaan tajunnut tätä väitettä, samoja asioita ne tekevät mitä isot koiratkin. Ainakin toivottavasti.

[/quote]

Mä ainakin pesen pienen koirani noin kerran viikossa, kuinkahan moni ison koiran omistaja pesee niin usein? Ei tosin sillä että tarvitsisi.

[/quote]

Koira pitäisi pestä mahdollisimman harvoin. Muuten lähtee turkista tärkeät öljyt

[/quote]

Riippuu rodusta. Jotkut koirat pitää pestä joka viikko.

[/quote]

ahaa, mitkä rodut ovat tälläisiä?

Vierailija
28/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 10:02"]

Apua, mihin lokeroon minä kuulun kun pihasta löytyy sakemanni, hevosia,kissoja,kanoja,lapsia (mies on nyt töissä, yleensä sekin tuolla mukana pyörii) ja lampaita?

[/quote]

No, sähän oot maalaisjuntti :D

Vierailija
29/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä upeampaa koiraa kuin käyttölinjan sakemanni, todella kaunis koira.

Vierailija
30/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me ollaan niin WT perhe muuten, mutta ei meillä ole saksanpaimenkoiraa. Meillä on basenji.

Vierailija
31/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että :-)

Vierailija
32/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kaikkihan tämän tietävät? Ei minua ainakaan kiinnosta, pitäkööt petoja jos haluavat, me akateemiset sen sijaan pidämme kauniista, puhtaista ja näppärän kokoisista pikkukoirista.

Vierailija
33/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisilla ei taida riittää rahkeet koirien koulutukseen, ottavat vain niitä pieniä puettavia asustekoiria.

Vierailija
34/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin katson vähän vinosti sellaisia, joilla on vino selkä. Ongelmia siitä vain tulee. Ei se taida olla kovin tervettä.

No, me ollaan varmaan jotain akateemista WT-väkeä, kun meillä on hieman saksanpaimenkoiramainen sekarotuinen suden näköinen koira. Oikein kiltti ja ystävällinen koira.

Vierailija
35/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:20"]

Ihmettelen kun täälläkin niin moni sanoo omistavansa kyseisen koirarodun edustajan. Minusta nuo ovat puhtaasti WT-sakin suosimia koiria, varsinkin ne suden näköiset normaaliselkäiset.. (käyttölinjaiset?)

[/quote]

Saksanpaimenkoira on maailman suosituin koirarotu, joten ei ole mikään ihme, että törmää sellaisen omistajaan.

Vierailija
37/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole. Siis ihan normi työssäkäyvillä, varakkailla, omakotitalossa asuvilla on sakemanneja.

Itselläni työttömällä amiksella, pienessä vuokraluukussa asuvalla on puhdas, valkoinen, kaunis pieni rotukoira. Olen kouluttanut koiran.

Vierailija
38/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:34"]

[/quote]

Vierailija
39/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:34"]

[/quote]

[/quote]

No meillä juurikin pitkäkarvainen sakemanni. Pesen noin kerran kuussa, sen enemmälle en näe tarvetta ettei koiran iho ja turkki ala kärsimään. Turkki harjataan ja pidetään siistinä. On aika komea poika. ;)

Ainoat hetket milloin toi näyttää kamalalta on karvanlähtö :D Karva irtoaa tukkoina ja koko koira näyttää humalaisen parturoimalta.

Vierailija
40/46 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne on ne ruskeat, onko nekin puhdasrotuisia? Mutta on tullut nähtyä, ettei noinkaan viisasta koiraa ole pystytty opettamaan tavoille ja tottelemaan, kertoo kyllä jotain omistajan älykkyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi