tykkäätkö jos "vieras" ihminen pussailee lastasi
esim.illaksi palkattu kastenhoitaja tai muu vieras joka satunnaisesti hoitaa lastasi
Kommentit (12)
En tykkää, lapseni säikähtäisi moista kovasti. Hänellä on asperger, eikä häntä saa kosketella me vanhemmatkaan kuin luvan kanssa.
Minä kyllä tykkään ja täällä on tapana "pussailla" niin lapsia kuin aikuisiakin. Vaikeaa olisi elää, jos kosketuksia pelkäisi.
t. ulkosuomalainen
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:37"]
Minä kyllä tykkään ja täällä on tapana "pussailla" niin lapsia kuin aikuisiakin. Vaikeaa olisi elää, jos kosketuksia pelkäisi.
t. ulkosuomalainen
[/quote]
No ei onneksi ole täällä vaikeaa, kunhan ihmiset vaan muistavat, että lapsillakin on oikeus omaan intiimialueeseensa, ei sitä ventovieraita aikuisiakaan rynnätä koskettelemaan luvatta, miksi siis lapsiakaan...
3
En ole vielä tavannut vierasta, joka haluaisi pussailla muualle kuin päälle, poskelle tai kädelle, joten ei todellakaan haittaa. Kyseessä on kuitenkin tutut ihmiset.
Ei haittaisi, kun kyseessä on ihminen, johon luotan niin paljon, että annan lapseni hänelle hoitoon. Itse asiassa pitäisin pelkästään positiivisena, että hän näyttäisi välittävän lapsestani.
En, ellei lapsi itse tee aloitetta. Jos esimerkiksi pitää lastenhoitajasta, menee halaamaan ja tarjoaa posken suukotettavaksi, niin kiva juttu.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:49"]
En ole vielä tavannut vierasta, joka haluaisi pussailla muualle kuin päälle, poskelle tai kädelle, joten ei todellakaan haittaa. Kyseessä on kuitenkin tutut ihmiset.
[/quote]
Ja tartuttaa huuliherpeksensä lapsesi käteen?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:49"]
[/quote]
Ja tartuttaa huuliherpeksensä lapsesi käteen?
[/quote]
Jos asenne on tuo, kannattaa laittaa lapsi isoon kuplaan elelemään.
En.