Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajan hiestä ollaan valmiita maksamaan!!!

Vierailija
28.09.2013 |

OHHOH! Käytetystä huivista joku valmis maksamaan enemmän kuin mitä uuden huivin hinta on kaupassa!! Kaiken kukkuraksi bloggaaja on saanut huivit itse ilmaiseksi... joo-o! Ilmoittaakohan huiveista saadut tulot myös verottajalle?

http://www.huuto.net/kohteet/becksondergaardin-tahtikuvioinen-villa_silkkihuivi/282503237

 

Täällä uutena sama huivi (tosin eri väri)

http://www.millanputiikki.fi/product/show/44/becksondergaard/6064/supersize-nova-tahtihuivi-musta

 

No, eihan se ole tyhmä joka pyytää vaan... ;-D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne tuota tekevät. Lastenvaatebloggaajat varsinkin.

Vierailija
2/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 15:16"]

Kaikkihan ne tuota tekevät. Lastenvaatebloggaajat varsinkin.

[/quote]

 

kyllä, mutta ne olen saanut halvemmalla. Jos huivin ovh on 79 euroa, on aika hölmöä myydä sitä hintaan 73 euroa + postikulut, varsinkin kun huivi on käytetty.

 

On vissiin rahasta pulaa.

 

Huutiksessa voi helposti aloittaa esim 20 eurosta ja sitten katsoa mihin hinta päätyy huutokaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita hikipisaroita ;) Tuolle huiville ei edes suositella vesipesua!

-ap

Vierailija
4/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 15:16"]

Kaikkihan ne tuota tekevät. Lastenvaatebloggaajat varsinkin.

[/quote]

 

kyllä, mutta ne olen saanut halvemmalla. Jos huivin ovh on 79 euroa, on aika hölmöä myydä sitä hintaan 73 euroa + postikulut, varsinkin kun huivi on käytetty.

 

On vissiin rahasta pulaa.

 

Huutiksessa voi helposti aloittaa esim 20 eurosta ja sitten katsoa mihin hinta päätyy huutokaupassa.

[/quote]

 

Ostajahan tuon hinnan haluaa maksaa, myyjän lähtöhinta 20 euroa...

 

Vierailija
5/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi pitäs ilmottaa verottajalle? Kirppistuloja saa kerätä vuodessa 5000€ verottomasti ennen kun tarvitsee ilmottaa. Tuskin tuo noista ihan niin paljon saa. Ap raukka on kateellinen jollekin bloggarille huiveista, voi pyhä sylvi! :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi