Asiakaspalvelijat, mitä te teette kun skrollaatte ja klikkaatte jotain tietokoneella 2 min ajan jokaisen asiakkaan jälkeen?
Olen huomannut tämän esim. pankeissa ja kaikissa muissa paikoissa, jossa asiakaspalvelijalla on tietokone. He klikkaavat jotain hitaasti, vähän skrollaavat, katselevat jotain pari minuuttia ja vasta sitten syttyy seuraava jononumero. Olen aina halunnut tietää, mitä ne tekee!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Just ton takia te naiset valitatte stressiä ja loppuunpalaamista ette osaa ikinä ottaa rennosti. SYY ON TEISSÄ ITSESSÖ. miehet osaa, ei töitä tehdä joka sekunti vaan kyllä niitä taukoja pitää olla todella paljon ja sitten rupeamana tehdään kun siltä tuntuu
Naisethan ne joutuu tekemään teidänkin työt kun te otatte rennosti ja pidätte todella paljon taukoja.
Olen hotellin vastaanotossa töissä ja maailman siisteintä ois ku meilläki ois joku merkkivalo et milloin seuraava asiakas saa tulla tiskille. Kaikki vaan aina rysää siihen selittämään suu vaahdossa jotain asiaa ("miksi huoneessani ei ole pyyhkeitä ", "miten pääsen nopeitten keskustaan", "voinko maksaa huoneeni vasta lähtöpäivänä" JNE.) ja sulla on vielä pahasti kesken edellisen asiakkaan parkkimaksun lisäys huonelaskulle joka sitten pahimmassa tapauksessa jää kirjaamatta ja siitäkös huudot tulee johdolta... myynti kun on tärkeintä vaikka asiakkaat maksaa jo muutenkin satoja euroja huoneista.
(Oikeesti rakastan mun työtä mutta joskus sitä aspa työskentelyä myös vihaa)
Jos tulee söpö miesasiakas niin olen samaan aikaan katsonut facebookista onkohan mies naimisissa niin sieltä voi nähdä onkohan se sinkku ja kannattaako alkaa flirttailemaan.
Yllättävän tehokas keino ja näin olen saanut useita pidempiä ja lyhyempiä juttuja.
Ohiksena aiempiin: Jos ei ole nähnyt töistä valittavaa miestä, ei ole töissä koskaan ollut eikä ainakaan miesvaltaisella paikalla t. naisinsinööri.
Kunhan vaan haluan hengähdystauon asiakkaiden välillä. Sen takia laitan päälle vakavamyrtsinaama roolit ja olen kirjoittavinani jotain todella tärkeää koneella. Jos odottava asiakas on keski-ikäinen mies tyyliin palsamäki tai näitä "olen vihainen kaikille koska rupsahdin jo" 30v+ tätejä niin kestää kyllä ekstra kauan.
Pankissa kirjoitetaan jokaisen asiakkaan tietoihin, mitä hän on tehnyt ja miksi hänen tietojaan on käyty katsomassa.
Menisitte aspat oikeisiin töihin, te vaan istutte ja näytätte myrtsiä naamaa ja vähän jotain klikkailette tietsikalla ja painatte paria näppäintä ja on olevinaan niiiiin rankkaa.
Itse laitan edellisen asiakkaan tiedot eteenpäin ja mahdollisesti päivystyslistalle mikäli sille on tarve. Tarkastan vielä, että tiedot lähti oikeaan paikkaan ja tsekkaan ajanvarauslistan, että missä mennään. Sitten otan seuraavan asiakkaan. En surffaile asiakkaiden välissä missään muualla netissä tai ruokalistoissa. Haluan vaan mahdollisimman nopeasti jonon pois.
Kuka sinun työsi maksaa? Asiakkaita suurin osa meistä palvelee, osa välillä jopa kasvotusten.
t. tuotantolaitoksen yrittäjä jonka moni asiakas näkee kasvotustenkin asiakkaitaan palvelemassa