Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat jättirintaiset muodokkaat (läskit) luulevat, että miehet

Vierailija
28.09.2013 |

katsovat heidän utareitaan positiivisessa mielessä ja naiset kadehtien? Useimmat katsovat järkytyksestä ja helpottuvat ettei sellaisten kanssa tarvitse olla tekemisissä ( koskea tai omistaa).

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on isot rinnat (G-kuppi), enkä ole läski, BMI on 23. Tiedän muitakin ei-lihavia isorintaisia. Emme me niin harvinaisia ole!

Itse en kyllä notku baareissa rintojani esittelemässä. Ylipäätään baareissa käynee enemmän ns. haku päällä olevia tyyppejä, monet varmasti hakevat ihan yhden yön seuraakin. Jos siellä näkee paljasta pintaa isorintaisilla, on aivan älytöntä yleistää tämän koskemaan kaikkia isorintaisia!

Ja kyllä minun mieheni isoista rinnoistani pitää, ja niin ovat pitäneet nuoruuden poikaystävätkin. Ei mies silti rintojeni kanssa naimisiin ole mennyt! Kumma ajatus, että isoista rinnoista pitävä mies olisi automaattisesti jotenkin vähemmän syvällinen kuin vaikkapa huippuunsa trimmatusta fitness-kropasta tai vaikkapa pitkisä vaaleista hiuksista pitävä mies.

Vierailija
82/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa oon todella harvoin nähnyt edes ylipainoisia naisia joilla olisi jotenkin hillittömän kokoiset rinnat. Noin niin kuin vartaloonsa nähden siis huomattavan isot. Totta kai rinnat näyttävät isommilta sellaisella joka muutenkin on isokokoinen. Paitsi jos lihavalla on pienet rinnat, ja sellaisiakin tyyppejä on tässä maailmassa kävellyt vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:31"]

Miehen näkökulmasta sopusuhtaiset kiinteät rinnat ovat kauneimmat, koskee myös koko vartaloa. En perusta isoista riippurinnoista, kuten en itsestään piittaamattomista lihavista naisistakaan. Turhuuttako, no ei. Kertoo vain naisen laiskuudesta ja välinpitämättömyydestä.

[/quote]

Ai rintojen koko korreloi laiskuuden ja välinpitämättömyyden kanssa?

[/quote]

Ei vaan lihavuus, jolle ei viitsitä tehdä mitään.

[/quote]

Mitkä kaikki asiat ihmisen ulkomuodossa ovat mielestäsi sellaisia, joille pitäisi viitsiä "tehdä jotain"? Ja miksi vertaat toisiinsa välinpitämättömiä läskejä ja naisia joilla on riippurinnat?

[/quote]

Unohdin että naisille pitää asia vääntää rautalangasta. Eli, kiinteät pienet rinnat ovat paremmat kuin isot roikkuvat riippurinnat. Timmi kroppa ja sirot kiinteät  pienetkin rinnat ovat minun silmissäni kauniit. Välinpitämättömänä ja laiskoina pidän naisia, jotka ovat lihavia viitsimättä tehdä asialle yhtikäs mitään ja olettavat miesten automaattisesti kiinnostuvan paidan kauluksesta pursuavista rinnoistaan.

[/quote]

Mä pidän kans tosi laiskoina ja välinpitämättöminä naisia, jotka ovat hoikkia viitsimättä tehdä asialle yhtään mitään ja olettavat miesten automaattisesti kiinnostuvan itsestään pukeutumalla vaatteisiin jotka korostavat heidän hoikkaa vartaloaan.

Puhumattakaan miehistä, jotka olettavat automaattisesti voivansa lukea naisen ajatukset hänen vaatteidensa perusteella.

Vierailija
84/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:25"]

Miehen näkökulmasta sopusuhtaiset kiinteät rinnat ovat kauneimmat, koskee myös koko vartaloa. En perusta isoista riippurinnoista, kuten en itsestään piittaamattomista lihavista naisistakaan. Turhuuttako, no ei. Kertoo vain naisen laiskuudesta ja välinpitämättömyydestä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitkä kaikki asiat ihmisen ulkomuodossa ovat mielestäsi sellaisia, joille pitäisi viitsiä "tehdä jotain"? Ja miksi vertaat toisiinsa välinpitämättömiä läskejä ja naisia joilla on riippurinnat?

[/quote]

Unohdin että naisille pitää asia vääntää rautalangasta. Eli, kiinteät pienet rinnat ovat paremmat kuin isot roikkuvat riippurinnat. Timmi kroppa ja sirot kiinteät  pienetkin rinnat ovat minun silmissäni kauniit. Välinpitämättömänä ja laiskoina pidän naisia, jotka ovat lihavia viitsimättä tehdä asialle yhtikäs mitään ja olettavat miesten automaattisesti kiinnostuvan paidan kauluksesta pursuavista rinnoistaan.

[/quote]

Mä pidän kans tosi laiskoina ja välinpitämättöminä naisia, jotka ovat hoikkia viitsimättä tehdä asialle yhtään mitään ja olettavat miesten automaattisesti kiinnostuvan itsestään pukeutumalla vaatteisiin jotka korostavat heidän hoikkaa vartaloaan.

Puhumattakaan miehistä, jotka olettavat automaattisesti voivansa lukea naisen ajatukset hänen vaatteidensa perusteella.

[/quote]

Syö syö ja kaivaudu sinne sohvan pohjalle. Minä lähden salille ;)

Vierailija
85/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu syön (ai vitsit että onki hyviä karkkeja) ja kaivaudun (onneks mulla on myös kasa erittäin kiinnostavia kirjoja)! Mene sinä hikoilemaan, toivottavasti sut vielä palkitaan siitä kun näät niin hurjasti vaivaa (en kylläkään tiedä minkä eteen)!

Vierailija
86/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu syön (ai vitsit että onki hyviä karkkeja) ja kaivaudun (onneks mulla on myös kasa erittäin kiinnostavia kirjoja)! Mene sinä hikoilemaan, toivottavasti sut vielä palkitaan siitä kun näät niin hurjasti vaivaa (en kylläkään tiedä minkä eteen)!

[/quote]

Mitenkä olisi terveyden ja pidemmän elämän kuin sinulla tulee olemaan. T. Toinen joka lähtee nyt spinnaamaan

Vierailija
87/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta pystyy hoitamaan vain hyvällä luonteella, ei ulkonäöllä. Vain tyhmät av pöntöt ei tätä tajua. Aivan sama se tissejen koko, kun kivan ihmisen kanssa vain viihtyy. On sitten kaunis tai ruma.

Vierailija
88/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitenkä olisi terveyden ja pidemmän elämän kuin sinulla tulee olemaan. T. Toinen joka lähtee nyt spinnaamaan

[/quote]

Tää on hyvä! Sanon av:llä että suunnittelen syöväni tänään karkkia ja lukevani hyviä kirjoja, niin heti joku esittää mulle en-tiedä-minkä perusteella epämääräisen arvion elinikäodotteestani. :D Varsinkin kun tää ei millään muotoa liity mihinkään aiemmin sanottuun asiaan. Voi hesus mä sanon.

Vierailija
89/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö ei kuulu mun arvoihin. Ne arvot on aivan muualla ja  jos eroaisin niin aivan yhdentekevää tykkääkö joku mun rinnoista. En halu rinta, enkä peppumiestä.  T. 67

Vierailija
90/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin että naisille pitää asia vääntää rautalangasta. Eli, kiinteät pienet rinnat ovat paremmat kuin isot roikkuvat riippurinnat.

[/quote]

Ei tarvitse vääntää rautalangasta, että useat miehet ovat kaltaisiasi naisen kroppaa sen ulkonäön perusteella arvottavia typeryksiä. Kyllä lausahduksestasi ymmärrän, millaiset rinnat naisella pitää olla, mutta milläs ne saa, jos Luoja ei niitä ole kroppaani asentanut? Teini-iässä vain tällaiset rinnat niihin kasvoi, enkä pysäyttääkään voinut enkä muotoilla enkä asetella niitä optisesti edullisemmaksi. Olivat ne toisenlaiset rinnat mielestäsi nyt kuinka "parhaat" hyvänsä, minulle ei sellaisia kasvanut.

Mutta jos sanon sanasen minäkin ja väännän rautalangasta, että minusta paras mies on sellainen, joka rakastaa kumppaniaan ihan siitä riippumatta, millaiset ulokkeet geenit ovat naiselle antaneet.

Vierailija
91/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:08"]

Joissain harvoissa tapauksissa väittämä on totta ja silloin on kysymys anomaliasta mutta n. 98% naisista joilla on todella suuriksi määriteltävät rinnat ovat myös ylipainoisia eli painoindeksi yli 28. 

[/quote]

Muuten: ylipainoiseksi lasketaan ihminen jonka painoindeksi on yli 25. Lihavuuden raja menee lukeman 30 kohdalla.

[/quote]

painoindeksi 25 on lievä ylipaino ja indeksillä 28-30 alkaa ylipaino/vakava ylipaino lähteestä riippuen (esim. hikipedia on toi hyvä)

T:Lt.lis

Vierailija
92/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:43"]

[/quote]

Se elämä lyhenee meillä läskeillä siitä paskimmasta päästä :) Te pääsette vanhainkotiin tmv. paskomaan housuunne.

Vierailija
93/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:53"]

Monet lihavat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu. Ilmeisesti ajattelevat että jos saa seksiä useammalta mieheltä he ovat siten jotekin parempia.

Oikeasti jättirinnat ovat terveydellinen ongelma: aiheuttavat selkä/niskavaivoja ja rinnan alle pesiytyy esim. hiivatulehduksia ja ihottumaa (hikoilusta aiheutuvan jatkuvan kosteuden seurauksena)

[/quote]

Lihavuus ja jättirinnat ovat kaksi eri asiaa.

[/quote]

Joissain harvoissa tapauksissa väittämä on totta ja silloin on kysymys anomaliasta mutta n. 98% naisista joilla on todella suuriksi määriteltävät rinnat ovat myös ylipainoisia eli painoindeksi yli 28. 

[/quote]Biologinen totuus on, että rinnoista suurin osa on rasvaa, joten isoissa on varmaan rasvaa enemmin kuin pienissä ja silloin sitä rasvaa on muuallakin, kun se harvoin osaa tiensä sinne rintoihin ainoastaan.

Vierailija
94/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kuppikoko 34J (UK koko, en tiedä mitä vastaisi suomessa, koska suomessa kokoani ei myydä).

Kyllä olen aina saanut ainoastaan positiivista kommenttia rinnoistani, jotka tosin aion viellä pienennyttää, mutta ainoastaan koska rintaliivejä on hankala löytää. 

Alottajan kommenttihan oli suorastaan typerä, joten en siihen sen enempää kommentoi. Mutta lähinnä se kateudesta viestii, että toisten rintavarustusta tarvitsee haukkua. Tyhmää olla asiasta kateellinen, koska tissit kun tissit aina joku niistä pitää =) 

Oma mielipiteeni on, että pienet rinnat on seksikkäämmät paljaana, mutta suuret rinnat on seksikkäämmät rintaliiveissä. 

Sitten viellä mitä tulee rintojen tuijotukseen, väitän että olemuksella ja pukeutumisella voi paljon asiaan vaikuttaa. Esimerkiks mun rintoja harvoin tuijotellaan vaikka ne onkin isot. Ja baarissakin suurin osa kommenteista tulee hyvästä pepusta tai silmistä, eikä rinnoista. Ruumiinosa ne rinnat on siinä missä muutkin, mutta en mä omia rintojani mihinkään vaihtais. Kyllä mä oon aivan helvetin ylpeä näistä ja pidän itse, oli muut mitä mieltä tahansa.

T: 2 lapsen äiti 24v

Vierailija
95/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ainaiset lihavuus aloitukset, on pakko kummuta jostain pelosta ja ainaisesta laihdutuskituutuksesta. En muuten ymmärrä yhtään, mikä ajaa ihmisen tälläiseen keskustelun aloitukseen???

Vierailija
96/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 16:01"]

Täällä on kuppikoko 34J (UK koko, en tiedä mitä vastaisi suomessa, koska suomessa kokoani ei myydä).

Kyllä olen aina saanut ainoastaan positiivista kommenttia rinnoistani, jotka tosin aion viellä pienennyttää, mutta ainoastaan koska rintaliivejä on hankala löytää. 

Alottajan kommenttihan oli suorastaan typerä, joten en siihen sen enempää kommentoi. Mutta lähinnä se kateudesta viestii, että toisten rintavarustusta tarvitsee haukkua. Tyhmää olla asiasta kateellinen, koska tissit kun tissit aina joku niistä pitää =) 

Oma mielipiteeni on, että pienet rinnat on seksikkäämmät paljaana, mutta suuret rinnat on seksikkäämmät rintaliiveissä. 

Sitten viellä mitä tulee rintojen tuijotukseen, väitän että olemuksella ja pukeutumisella voi paljon asiaan vaikuttaa. Esimerkiks mun rintoja harvoin tuijotellaan vaikka ne onkin isot. Ja baarissakin suurin osa kommenteista tulee hyvästä pepusta tai silmistä, eikä rinnoista. Ruumiinosa ne rinnat on siinä missä muutkin, mutta en mä omia rintojani mihinkään vaihtais. Kyllä mä oon aivan helvetin ylpeä näistä ja pidän itse, oli muut mitä mieltä tahansa.

T: 2 lapsen äiti 24v

[/quote]

En haluaisi naista, joka nauttii seksististä kännikommenteista ja on helvetin ylpeä siitä, että mielestään herättää kateutta naisissa ja himoa miehissä. Missä ovat ne naiset, jotka eivät tuijota ja analysoi omaa ja muiden ulkonäköä, vaan ihan vain elävät tyytyväisenä siinä kropassa, joka syntymässä on annettu?

Vierailija
97/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, siis että kaikki miehet on normaaleja, jos ne tykkää vain s koon naisista, joilla c-d-kupin rinnat, koska liian isot ei saa olla eikä tietenkään pienet. Stiisus, oisit vaan pitänyt avauksen omassa päässäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi