Miksi useimmat jättirintaiset muodokkaat (läskit) luulevat, että miehet
katsovat heidän utareitaan positiivisessa mielessä ja naiset kadehtien? Useimmat katsovat järkytyksestä ja helpottuvat ettei sellaisten kanssa tarvitse olla tekemisissä ( koskea tai omistaa).
Kommentit (97)
Ai useimmat? :-D Oletko tehnyt galluppia vai tulitko juuri jätetyksi pienirintaisempana kuin exän nyxä? :-DDD
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:45"]
Kyllä mulle on ottajia löytynyt ja enemmän kuin tarpeeksi kyrpää tarjolla.
[/quote]
Sama täällä. Sekä pulskemmassa että hoikemmassa kunnossa. Tosin en usko että kaikkia ovat kiinnostaneet rintani.
Ainiin tuo unohtui, että niiltähän saakin helposti, kun vähän kehuu (sarkasmia oikeasti) muotoja :-D
Mikäs lauta siellä taas katkerana huutelee?
Mun mielestä olis kamalaa, jos mieheni ajattelisi noin. Sellaisen miehen kanssa ei vanheta, eikä hankita lapsia. Yhteiselokin mahtaa olla melkoisen ankeaa, jos on noin pinnallinen ihminen...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:48"]
Ainiin tuo unohtui, että niiltähän saakin helposti, kun vähän kehuu (sarkasmia oikeasti) muotoja :-D
[/quote]
Ja te ootte äiti-ihmisiä? Ihan hävettää sun puolestas.
Taas joku tissihullu täällä jauhamassa tänään...
no mun mies on hulluna isoihin tisseihin... itselläni on kokoa K80
Monet lihavat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu. Ilmeisesti ajattelevat että jos saa seksiä useammalta mieheltä he ovat siten jotekin parempia.
Oikeasti jättirinnat ovat terveydellinen ongelma: aiheuttavat selkä/niskavaivoja ja rinnan alle pesiytyy esim. hiivatulehduksia ja ihottumaa (hikoilusta aiheutuvan jatkuvan kosteuden seurauksena)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:53"]
Monet lihavat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu. Ilmeisesti ajattelevat että jos saa seksiä useammalta mieheltä he ovat siten jotekin parempia.
Oikeasti jättirinnat ovat terveydellinen ongelma: aiheuttavat selkä/niskavaivoja ja rinnan alle pesiytyy esim. hiivatulehduksia ja ihottumaa (hikoilusta aiheutuvan jatkuvan kosteuden seurauksena)
[/quote]
Lihavuus ja jättirinnat ovat kaksi eri asiaa.
"Niin siis enhän mä kateellinen oo. Onhan nää pienet terveydekin paremmat ja eipähän oo läskiä!!"
no mun mies on hulluna isoihin tisseihin... itselläni on kokoa K80
[/quote]
Monet lihavat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu.
[/quote]
Onko sinulla linkittää lähdettä tuon väitteesi tueksi? Jos ei, niin väite on oma oletuksesi, eli luultavammin kateudesta tai katkeruudesta johtuvaa p*skaa.
[/quote]
Monet hoikat/vaaleahiuksiset/brunetet/ristiveriset/kaljut/tummaihoiset/valkoihoiset/akateemiset/kouluttamattomat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu. Ilmeisesti ajattelevat että jos saa seksiä useammalta mieheltä he ovat siten jotekin parempia.
Oikeasti tyhmyys on terveydellinen ongelma: aiheuttaa kanssaihmisille päänsärkyä ja verenpaineen kohoamista ja tyhmän ihmisen aivokuoren alle pesiytyy esim. älyttömiä ajatuksia ja älyllisen toiminnan lahoamista (kusipäisyydestä aiheutuvan jatkuvan kosteuden seurauksena).
Ennen kuin latelet mielipiteitäsi, määrittele käsitteet jättirintainen, muodokas ja läski. Ja kerro, kuinka suuri oli tutkimuksesi otos, kun pystyt vetämään noin yleistäviä johtopäätöksiä. Päätelmistäsi voisi sinun tutkimusmenetelmälläsi vetää myös sen johtopäätöksen, että pienirintaiset ja hoikkavartiset eivät saa eivätkä anna seksiä helposti. Eiköhän kuitenkin ole kyse muista kuin rintojen ja kehon koosta.
mutta hei ap, antaa läskien pitää illusionsa, eiväthän niihin haksahtaneet miehetkään mitään komistuksia ole ;-)
Vain läskeillä on isot rinnat. Ihan minkä tahansa kokoiset silikonit hankkinut nainen on idiootti. Ainoa oikea kuppikoko on A tai korkeintaan B. Minä kävin alusvaateliikkeessä kerran ja väittivät että pitäis laittaa jotkut D-kupin rintsikat. Mittasivat rintojen altakin ihan väärin. Tyrmistyin ja menin Prismaan ostamaan B-kuppia. Kai minä itse tiedän.
En mä tiedä, mä katson kyllä jos jollain on valtavat tissit avokaulaisen paidan kanssa tyrkyllä. Siis katson väistämättä, vaikka en ole kateellinen enkä isoista tisseistä perusta. Se on huomiotaherättävää, vaikken ole edes naisista kiinnostunut. Koska se on poikkeuksellista, siksi. Katson myös joku on tosi pitkä, tosi lyhyt tai tosi laiha. Vaikka ei pitäisi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:55"]
[/quote]
Lihavuus ja jättirinnat ovat kaksi eri asiaa.
[/quote]
Joissain harvoissa tapauksissa väittämä on totta ja silloin on kysymys anomaliasta mutta n. 98% naisista joilla on todella suuriksi määriteltävät rinnat ovat myös ylipainoisia eli painoindeksi yli 28.
Kyllä niillä lihavillakin on ottajansa. Usein ne on muut naiset, jotka katsoo kauhistellen.