Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat jättirintaiset muodokkaat (läskit) luulevat, että miehet

Vierailija
28.09.2013 |

katsovat heidän utareitaan positiivisessa mielessä ja naiset kadehtien? Useimmat katsovat järkytyksestä ja helpottuvat ettei sellaisten kanssa tarvitse olla tekemisissä ( koskea tai omistaa).

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä lihavillakin on ottajansa. Usein ne on muut naiset, jotka katsoo kauhistellen. 

Vierailija
22/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai useimmat? :-D Oletko tehnyt galluppia vai tulitko juuri jätetyksi pienirintaisempana kuin exän nyxä? :-DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:45"]

Kyllä mulle on ottajia löytynyt ja enemmän kuin tarpeeksi kyrpää tarjolla.

[/quote]

Sama täällä. Sekä pulskemmassa että hoikemmassa kunnossa. Tosin en usko että kaikkia ovat kiinnostaneet rintani.

Vierailija
24/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin tuo unohtui, että niiltähän saakin helposti, kun vähän kehuu (sarkasmia oikeasti) muotoja :-D

Vierailija
25/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lauta siellä taas katkerana huutelee?

Vierailija
26/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis kamalaa, jos mieheni ajattelisi noin. Sellaisen miehen kanssa ei vanheta, eikä hankita lapsia. Yhteiselokin mahtaa olla melkoisen ankeaa, jos on noin pinnallinen ihminen...

Vierailija
27/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:48"]

Ainiin tuo unohtui, että niiltähän saakin helposti, kun vähän kehuu (sarkasmia oikeasti) muotoja :-D

[/quote]

Ja te ootte äiti-ihmisiä? Ihan hävettää sun puolestas.

Vierailija
28/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku tissihullu täällä jauhamassa tänään...

Vierailija
29/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mies on hulluna isoihin tisseihin... itselläni on kokoa K80

Vierailija
30/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lihavat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu. Ilmeisesti ajattelevat että jos saa seksiä useammalta mieheltä he ovat siten jotekin parempia.

Oikeasti jättirinnat ovat terveydellinen ongelma: aiheuttavat selkä/niskavaivoja ja rinnan alle pesiytyy esim. hiivatulehduksia ja ihottumaa (hikoilusta aiheutuvan jatkuvan kosteuden seurauksena)

Vierailija
31/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:53"]

Monet lihavat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu. Ilmeisesti ajattelevat että jos saa seksiä useammalta mieheltä he ovat siten jotekin parempia.

Oikeasti jättirinnat ovat terveydellinen ongelma: aiheuttavat selkä/niskavaivoja ja rinnan alle pesiytyy esim. hiivatulehduksia ja ihottumaa (hikoilusta aiheutuvan jatkuvan kosteuden seurauksena)

[/quote]

Lihavuus ja jättirinnat ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
32/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin siis enhän mä kateellinen oo. Onhan nää pienet terveydekin paremmat ja eipähän oo läskiä!!" 

Vierailija
33/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mies on hulluna isoihin tisseihin... itselläni on kokoa K80

[/quote]

Vierailija
34/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lihavat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu.

[/quote]

Onko sinulla linkittää lähdettä tuon väitteesi tueksi? Jos ei, niin väite on oma oletuksesi, eli luultavammin kateudesta tai katkeruudesta johtuvaa p*skaa.

Vierailija
35/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Monet hoikat/vaaleahiuksiset/brunetet/ristiveriset/kaljut/tummaihoiset/valkoihoiset/akateemiset/kouluttamattomat ovat myös seksuaalisesti yliaktiivisia ja haluavat kyrpää jatkuvasti välittämättä niinkään kenelle se kuuluu. Ilmeisesti ajattelevat että jos saa seksiä useammalta mieheltä he ovat siten jotekin parempia.

Oikeasti tyhmyys on terveydellinen ongelma: aiheuttaa kanssaihmisille päänsärkyä ja verenpaineen kohoamista ja tyhmän ihmisen aivokuoren alle pesiytyy esim. älyttömiä ajatuksia ja älyllisen toiminnan lahoamista (kusipäisyydestä aiheutuvan jatkuvan kosteuden seurauksena).

Vierailija
36/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin latelet mielipiteitäsi, määrittele käsitteet jättirintainen, muodokas ja läski. Ja kerro, kuinka suuri oli tutkimuksesi otos, kun pystyt vetämään noin yleistäviä johtopäätöksiä. Päätelmistäsi voisi sinun tutkimusmenetelmälläsi vetää myös sen johtopäätöksen, että pienirintaiset ja hoikkavartiset eivät saa eivätkä anna seksiä helposti. Eiköhän kuitenkin ole kyse muista kuin rintojen ja kehon koosta.

Vierailija
37/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hei ap, antaa läskien pitää illusionsa, eiväthän niihin haksahtaneet miehetkään mitään komistuksia ole ;-)

Vierailija
38/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain läskeillä on isot rinnat. Ihan minkä tahansa kokoiset silikonit hankkinut nainen on idiootti. Ainoa oikea kuppikoko on A tai korkeintaan B. Minä kävin alusvaateliikkeessä kerran ja väittivät että pitäis laittaa jotkut D-kupin rintsikat. Mittasivat rintojen altakin ihan väärin. Tyrmistyin ja menin Prismaan ostamaan B-kuppia. Kai minä itse tiedän.

Vierailija
39/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, mä katson kyllä jos jollain on valtavat tissit avokaulaisen paidan kanssa tyrkyllä. Siis katson väistämättä, vaikka en ole kateellinen enkä isoista tisseistä perusta. Se on huomiotaherättävää, vaikken ole edes naisista kiinnostunut. Koska se on poikkeuksellista, siksi. Katson myös joku on tosi pitkä, tosi lyhyt tai tosi laiha. Vaikka ei pitäisi.

Vierailija
40/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:55"]

[/quote]

Lihavuus ja jättirinnat ovat kaksi eri asiaa.

[/quote]

Joissain harvoissa tapauksissa väittämä on totta ja silloin on kysymys anomaliasta mutta n. 98% naisista joilla on todella suuriksi määriteltävät rinnat ovat myös ylipainoisia eli painoindeksi yli 28. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän