Miksi useimmat jättirintaiset muodokkaat (läskit) luulevat, että miehet
katsovat heidän utareitaan positiivisessa mielessä ja naiset kadehtien? Useimmat katsovat järkytyksestä ja helpottuvat ettei sellaisten kanssa tarvitse olla tekemisissä ( koskea tai omistaa).
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:31"]
Miehen näkökulmasta sopusuhtaiset kiinteät rinnat ovat kauneimmat, koskee myös koko vartaloa. En perusta isoista riippurinnoista, kuten en itsestään piittaamattomista lihavista naisistakaan. Turhuuttako, no ei. Kertoo vain naisen laiskuudesta ja välinpitämättömyydestä.
[/quote]
Joo, myönnän. Olen liian laiska kiinteyttämään vartaloani (olen ihan normaalivartaloinen, mutta en timmissä kunnossa) ja liian välinpitämätön välittääkseni muiden mielipiteistä. Myös olen liian laiska ja välinpitämätön mennäkseni rintojenpiennenysleikkaukseen. Shoot me.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:48"]
Ai useimmat? :-D Oletko tehnyt galluppia vai tulitko juuri jätetyksi pienirintaisempana kuin exän nyxä? :-DDD
[/quote]
Puuttumatta nyt muuten tähän koko aiheeseen, niin minusta olisi aivan kamalaa, jos mieheni olisi kanssani rintojeni koon takia. Oli koko suuri tai pieni. Ja jättäisi minut rintojeni takia, jos joku parempitissinen tulisi hänen elämäänsä ja joku toinen ottaisi minut rintojeni takia, jos exällään ei ollutkaan ihan näin isoja kuin minulla jne.
Kaltaisillesi naurajanaisille onneksi on pinnallisia teinin tasolle jääneitä miehiä tarjolla ja yhdessä sitten voitte keskittyä suhteenne tissisisältöön, mutta onneksi oma parisuhteeni on kaukana tuollasesta, vaikken pienirintainen olekaan.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:48"]
Ai useimmat? :-D Oletko tehnyt galluppia vai tulitko juuri jätetyksi pienirintaisempana kuin exän nyxä? :-DDD
[/quote]
Puuttumatta nyt muuten tähän koko aiheeseen, niin minusta olisi aivan kamalaa, jos mieheni olisi kanssani rintojeni koon takia. Oli koko suuri tai pieni. Ja jättäisi minut rintojeni takia, jos joku parempitissinen tulisi hänen elämäänsä ja joku toinen ottaisi minut rintojeni takia, jos exällään ei ollutkaan ihan näin isoja kuin minulla jne.
Kaltaisillesi naurajanaisille onneksi on pinnallisia teinin tasolle jääneitä miehiä tarjolla ja yhdessä sitten voitte keskittyä suhteenne tissisisältöön, mutta onneksi oma parisuhteeni on kaukana tuollasesta, vaikken pienirintainen olekaan.
[/quote]
Mä tulkitsin ton viestin niin että joskus exät voivat olla katkeria täysin ihmeellisistä asioista.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:29"]
Se on niiiin totta, että läskiltä saa ja helposti. Mutta kukaa haluu? Siis oikeesti läskit on karseita ihraolioita. Voiko joku nauttia sellaisista? Tai sellaisesta?
[/quote]
Kuulemma on myös totta että miehiltä saa helposti. Ehdotankin että teet testin: mene ehdottamaan seksiä lihaville miehille, vaikkapa kymmenelle. Tule sitten AV:lle raportoimaan kuinka monelta olisit saanut.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:33"]
Miehen näkökulmasta sopusuhtaiset kiinteät rinnat ovat kauneimmat, koskee myös koko vartaloa. En perusta isoista riippurinnoista, kuten en itsestään piittaamattomista lihavista naisistakaan. Turhuuttako, no ei. Kertoo vain naisen laiskuudesta ja välinpitämättömyydestä.
[/quote]
Ai rintojen koko korreloi laiskuuden ja välinpitämättömyyden kanssa?
[/quote]
Ei vaan lihavuus, jolle ei viitsitä tehdä mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitkä kaikki asiat ihmisen ulkomuodossa ovat mielestäsi sellaisia, joille pitäisi viitsiä "tehdä jotain"? Ja miksi vertaat toisiinsa välinpitämättömiä läskejä ja naisia joilla on riippurinnat?
Lihavat ovat veemäisiä sukupuoleen katsomatta.
Läski ja rinnat. Ai, että ne koskettaa niin monia:). Nämä on aina niitä järjenjättiläisten ketjuja... Kiitos!
Rasittaa sellaset rantautuneet valaat jotka kehuskelee "muodoillaan", että voi kun mul on niiiiiin isot tissit ja perse ;-)))). Eihän se oo mitään muuta kun ylimäärästä läskiä saatana. Laihduttaisivat normaaleihin mittoihin ja katsottais sit uudestaan onko aihetta ylpeilyyn.
Hei ap,
lääketieteen lisensiaatti lyhennetään LL.
Jos et tiedä tuota, toivottavasti tiedät edes sen, ettei tutkimustuloksia kannata etsiä wikipediasta tai suomi24-palstalta.
Mä mitään luule, vaan kokemuksella, että miehet mouruaa isorintas isorintaseksiä läskin kanssa. Laihdutin 23 kiloa, niin eipä ole enää vientiä niin paljon ollut. Etenkin nuoret miehet ovat hävinneet pulleemmille metsästysmaille. Kateellisista naisista en tiedä, kun en kyttäile.
Mun puolestani saavat utareita himoavat mennä navettaan.
Nämä ovat just niitä miehiä, jotka jättävät vaimonsa esim. kun tämä sairastuu rintasyöpään.
Oletko kovin keskustellut kyseisten kanssa? Itselläni isohkot, en kylläkään oo lihava, mut jotenkin on tuntunu, että minua pidetään tyhmempänä, kun isot tissit ja juteltaessa monet niitä tuijottavat, joka on alentavaa. Että ainapa se tuijottelu ei oo kivaa...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:58"]
Lihavat ovat veemäisiä sukupuoleen katsomatta.
[/quote]
Ääliöt ovat veemäisiä painoindeksiin katsomatta.
Heh,piti ihan kysyä mieheltäni oliko nostanut tämän ketjun näkösälle hauskuuttaakseen minua. Juuri eilen pitkästä aikaa baarissa (hki kantakaupunki) ollessamme hän kysyi miksi läskit naiset nostavat säkkinsä lähes kaulaan ja paljastavat 2/3 varustuksestaan! Ja loppuosa vartalosta verhotaan joustavaan vähemmän tyköistuvaan kaapuun/trikooseen/kerroksellisuuteen :) Empirelinja rulaa ;) Se on varmaan joku trendi, että rinnat nostetaan esiin, kun se on se ainoa stereotyyppisesti jotenkuten siedettävä osa naisen vartaloa. Näyttää kyllä näin urheilullisen ihmisen näkökulmasta varsin possumaiselta, mutta siitä vaan, varmasti osa miehistä tykkää ja tärkeintähän on, että nainen itse kokee itsensä viehättäväksi :)
Ap, olet siis lukenut tutkimuksen, jonka mukaan jättirintaiset muodokkaat läskit naiset luulevat miesten pitävän heistä. Kerrottiinko tutkimuksessa tosiaan vain tämä fakta? Itse olettaisin, että tutkijat olisivat myös selvittäneet luulemisen taustan ja syyt. Luepa siis lähteesi uudelleen ja vähän tarkemmalla silmällä, niin sinun ei tarvitse esittää Miksi-kysymystäsi täällä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:04"]
Hei ap,
lääketieteen lisensiaatti lyhennetään LL.
Jos et tiedä tuota, toivottavasti tiedät edes sen, ettei tutkimustuloksia kannata etsiä wikipediasta tai suomi24-palstalta.
[/quote]
Varmaan tarkoitat vähän erilaista lääketieteen lisensiaattia kuin ketjussa esiintynyt trolli?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:08"]
Joissain harvoissa tapauksissa väittämä on totta ja silloin on kysymys anomaliasta mutta n. 98% naisista joilla on todella suuriksi määriteltävät rinnat ovat myös ylipainoisia eli painoindeksi yli 28.
[/quote]
Muuten: ylipainoiseksi lasketaan ihminen jonka painoindeksi on yli 25. Lihavuuden raja menee lukeman 30 kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitkä kaikki asiat ihmisen ulkomuodossa ovat mielestäsi sellaisia, joille pitäisi viitsiä "tehdä jotain"? Ja miksi vertaat toisiinsa välinpitämättömiä läskejä ja naisia joilla on riippurinnat?
[/quote]
Unohdin että naisille pitää asia vääntää rautalangasta. Eli, kiinteät pienet rinnat ovat paremmat kuin isot roikkuvat riippurinnat. Timmi kroppa ja sirot kiinteät pienetkin rinnat ovat minun silmissäni kauniit. Välinpitämättömänä ja laiskoina pidän naisia, jotka ovat lihavia viitsimättä tehdä asialle yhtikäs mitään ja olettavat miesten automaattisesti kiinnostuvan paidan kauluksesta pursuavista rinnoistaan.
[/quote]