Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat jättirintaiset muodokkaat (läskit) luulevat, että miehet

Vierailija
28.09.2013 |

katsovat heidän utareitaan positiivisessa mielessä ja naiset kadehtien? Useimmat katsovat järkytyksestä ja helpottuvat ettei sellaisten kanssa tarvitse olla tekemisissä ( koskea tai omistaa).

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon läski jonka kuppikoko on 80H (eikä muuten roiku). Oon ihan tyytyväinen, kivempaa se on olla isorintainen läski kuin lauta läski.

Vierailija
2/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 16:01"]

Täällä on kuppikoko 34J (UK koko, en tiedä mitä vastaisi suomessa, koska suomessa kokoani ei myydä).

Kyllä olen aina saanut ainoastaan positiivista kommenttia rinnoistani, jotka tosin aion viellä pienennyttää, mutta ainoastaan koska rintaliivejä on hankala löytää. 

Alottajan kommenttihan oli suorastaan typerä, joten en siihen sen enempää kommentoi. Mutta lähinnä se kateudesta viestii, että toisten rintavarustusta tarvitsee haukkua. Tyhmää olla asiasta kateellinen, koska tissit kun tissit aina joku niistä pitää =) 

Oma mielipiteeni on, että pienet rinnat on seksikkäämmät paljaana, mutta suuret rinnat on seksikkäämmät rintaliiveissä. 

Sitten viellä mitä tulee rintojen tuijotukseen, väitän että olemuksella ja pukeutumisella voi paljon asiaan vaikuttaa. Esimerkiks mun rintoja harvoin tuijotellaan vaikka ne onkin isot. Ja baarissakin suurin osa kommenteista tulee hyvästä pepusta tai silmistä, eikä rinnoista. Ruumiinosa ne rinnat on siinä missä muutkin, mutta en mä omia rintojani mihinkään vaihtais. Kyllä mä oon aivan helvetin ylpeä näistä ja pidän itse, oli muut mitä mieltä tahansa.

T: 2 lapsen äiti 24v

[/quote]

En haluaisi naista, joka nauttii seksististä kännikommenteista ja on helvetin ylpeä siitä, että mielestään herättää kateutta naisissa ja himoa miehissä. Missä ovat ne naiset, jotka eivät tuijota ja analysoi omaa ja muiden ulkonäköä, vaan ihan vain elävät tyytyväisenä siinä kropassa, joka syntymässä on annettu?

[/quote]

Jos tarkemmin luet kommenttini, ymmärrät varmasti sen, että jos nauttisin seksistisistä kommenteista pukeutuisin varmasti niin, että rintani varmasti huomataan, eikö? Ja en mielestäni missään vaiheessa sanonut herättäväni kateutta muissa tai muuta sen tapaistakaan. Päin vastoin mielestäni kommentissani totesin vaan, etten voi käsittää että toisten rintoja tarvitsee arvostella, oli ne pienet tai isot tai mitä vaan niin rinnat on kuitenkin rinnat ja aina joku pitää niistä.

Onko se nyt niin väärin, jos olen ylpeä omasta vartalostani? Olen mä yhtälailla ylpeä silmien väristäni ja hiuksistani, joten missä kohtaa se, että en vihaa rintojani vaan olen niistä ylpeä on väärin? 

Itse kysyt missä on ne naiset jotka on tyytyväisiä kroppaansa joka on syntymässä annettu eikä arvostele muiden vartaloita. Lueppa kommenttini uudelleen ja kerro mistä kohtaa en kyseiseen muottiin sovi? 

Sitten viellä ihan yleisesti näihin kommentteihin, että mikä se on kun pitää väitellä siitä minkä kokoisista rinnoista miehet pitää? Onko miehet todellakin niin yksinkertaisia, että pitävät aina samoista asioista? Pitääkö kaikki naisetkin tietyn kokoisista kaluista? Eiköhän asia ole niin, että on niin monta mielipidettä kun on ihmisiäkin. Ja eiköhän se niin mene, että se mies tykkää juuri niistä oman rakkaansa rinnoista, kyllä rintoja tärkeämpää on se missä ne rinnat on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:43"]katsovat heidän utareitaan positiivisessa mielessä ja naiset kadehtien? Useimmat katsovat järkytyksestä ja helpottuvat ettei sellaisten kanssa tarvitse olla tekemisissä ( koskea tai omistaa).[/quote]

Tämä aloitus todistaa sen, että asia on juuri kuten ap väittää meidän tissiliisojen luulevan. Jos ei ap olisi niin surkean kateellinen, hänellä ei olisi mitään tarvetta tehdä tällaista aloitetta.

Ei mulla ole mitään tarvetta tehdä aloituksia pienirintaisista, heidän puskurinsa tai sen puuttuminen ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.

T:85E

Vierailija
4/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintainen ei ole sama kuin läski.

Vierailija
5/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 13:16"]

Heh,piti ihan kysyä mieheltäni oliko nostanut tämän ketjun näkösälle hauskuuttaakseen minua. Juuri eilen pitkästä aikaa baarissa (hki kantakaupunki) ollessamme hän kysyi miksi läskit naiset nostavat säkkinsä lähes kaulaan ja paljastavat 2/3 varustuksestaan! Ja loppuosa vartalosta verhotaan joustavaan vähemmän tyköistuvaan kaapuun/trikooseen/kerroksellisuuteen :) Empirelinja rulaa ;) Se on varmaan joku trendi, että rinnat nostetaan esiin, kun se on se ainoa stereotyyppisesti jotenkuten siedettävä osa naisen vartaloa. Näyttää kyllä näin urheilullisen ihmisen näkökulmasta varsin possumaiselta, mutta siitä vaan, varmasti osa miehistä tykkää ja tärkeintähän on, että nainen itse kokee itsensä viehättäväksi :)

[/quote]

JOo, sun piilohomo miehesi varmaan tykkää rynkyttää sun lautapersettä kakkoseen samaan aikaan kun voi sun etumustasi kokeillessaan kuvitella sut naapurin Penaksi, kun tissejäkään ei löydy.

Mun mieheni just mietti kovasti, että eikö sellaisia kuivan kesän oravan näköisiä rasvattomia kuikeloita hävetä olla sellaisia ruppanoita, että miksi eivät edes hommaa silareita, että ne erottaisi kakkosnelosesta edes jostain kohtaa kroppaa.

Onneksi mun mies on niin fiksu, vähän kuin sun mies. Ja mä tässä tyytyväisenä myötäilen kun mun mies tekee seksistisiä idioottihuomioita muista ihmisistä. Koska mullakaan, kuten sullakaan ei selvästikään ole itsetuntoa omasta takaa. 

Vierailija
6/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavissakin on pienirintaisia. Tunnen yhden, jonka bmi on varmasti yli 30 ja kuppikoko varmaan joku A, niitä rintoja ei edes erota läskimahan takaa.

Pienirintaisuus ei tarkoita hoikkuutta.

Vierailija
7/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kateellinen siitä, että olet tyhmempi.

http://www.helium.com/items/2123745-women-with-large-breasts-are-smarter

Kyllä sultakin jotain avuja löytyy, esim. pillu.

Vierailija
8/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:53"]

no mun mies on hulluna isoihin tisseihin... itselläni on kokoa K80

[/quote]

Jaa. Typerintä koskaan mitä olen miehenä kuullut on toisen miehen kommentti "ihannenaisesta" eli tyypillinen peräkammaripojan unelma: "Sellainen isotissinen blondi". Fy fan!

Vierailija
9/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:04"]

Heh,piti ihan kysyä mieheltäni oliko nostanut tämän ketjun näkösälle hauskuuttaakseen minua. Juuri eilen pitkästä aikaa baarissa (hki kantakaupunki) ollessamme hän kysyi miksi läskit naiset nostavat säkkinsä lähes kaulaan ja paljastavat 2/3 varustuksestaan! Ja loppuosa vartalosta verhotaan joustavaan vähemmän tyköistuvaan kaapuun/trikooseen/kerroksellisuuteen :) Empirelinja rulaa ;) Se on varmaan joku trendi, että rinnat nostetaan esiin, kun se on se ainoa stereotyyppisesti jotenkuten siedettävä osa naisen vartaloa. Näyttää kyllä näin urheilullisen ihmisen näkökulmasta varsin possumaiselta, mutta siitä vaan, varmasti osa miehistä tykkää ja tärkeintähän on, että nainen itse kokee itsensä viehättäväksi :)

[/quote]

JOo, sun piilohomo miehesi varmaan tykkää rynkyttää sun lautapersettä kakkoseen samaan aikaan kun voi sun etumustasi kokeillessaan kuvitella sut naapurin Penaksi, kun tissejäkään ei löydy.

Mun mieheni just mietti kovasti, että eikö sellaisia kuivan kesän oravan näköisiä rasvattomia kuikeloita hävetä olla sellaisia ruppanoita, että miksi eivät edes hommaa silareita, että ne erottaisi kakkosnelosesta edes jostain kohtaa kroppaa.

Onneksi mun mies on niin fiksu, vähän kuin sun mies. Ja mä tässä tyytyväisenä myötäilen kun mun mies tekee seksistisiä idioottihuomioita muista ihmisistä. Koska mullakaan, kuten sullakaan ei selvästikään ole itsetuntoa omasta takaa. 

[/quote]

Eli oikeasti naapurin Tiinan pinkeistä tisseistä unelmoiva miehesi on omasta mielestäsikin idiootti ("Onneksi mun mies on niin fiksu, vähän kuin sun mies. Ja mä tässä tyytyväisenä myötäilen kun mun mies tekee seksistisiä idioottihuomioita muista ihmisistä. Koska mullakaan, kuten sullakaan ei selvästikään ole itsetuntoa omasta takaa. ) ???

Vierailija
10/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:53"]

no mun mies on hulluna isoihin tisseihin... itselläni on kokoa K80

[/quote]

Jaa. Typerintä koskaan mitä olen miehenä kuullut on toisen miehen kommentti "ihannenaisesta" eli tyypillinen peräkammaripojan unelma: "Sellainen isotissinen blondi". Fy fan!

[/quote]

Isoista rinnoista pitävät kyllä monet pärjäävät ja fiksut miehet. Sitä ei vain saa sanoa ääneen, sillä tuollaiset naisen ulkonäköä kategorisesti arvioivat kommentit eivät kerro sivistyksestä. Oma akateemisesti koulutettu mieheni pitää isoista rinnoista, mutta eipä hän sitä ääneen missään huutele. 

Preferenssi hiustenvärin suhteen on sitten vielä asia erikseen. Kaikki isoista rinnoista pitävät miehet eivät todellakaan erityisemmin pidä blondeista.

Vierailija
11/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa miehistä tykkää enemmän isoista kuin pienistä rinnoista.

http://static.iltalehti.fi/viihde/stodden1130929PP_503_vi.jpg

Vierailija
12/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki anatomian oppitunnille! :) Rinnat eivät ole pelkkää rasvaa, vaan siellä on myös maitorauhasta. Olen käynyt mammografiassa, jossa todettiin rintojeni koostumuksen olevan poikkeuksellisen vähärasvainen. Tämän takia ne eivät pienen, vaikka laihdun. BMI 23 (ennen 26), rinnanympärys 108 cm, vyötärönympärys 73 cm ja lantionympärys 108 cm. Kuppikoko 70 J (ennen 70 j). Olen myös kaunis ;)

Vierailija
13/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sä voit tietää että millälailla ne useat miehet kattelee vai oletko sä joku ajatustelukija? Joku tykkää ja joku ei. Älä suotta murehdi tuollaisia asioita pienessä päässäsi.

Vierailija
14/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:04"]

[/quote]

[/quote]

Eli oikeasti naapurin Tiinan pinkeistä tisseistä unelmoiva miehesi on omasta mielestäsikin idiootti

Joo ja se sun mies unelmoi niistä kaulaan nostetuista utareista, sen oli pakko vaan saada jotenkin purkaa se ulos, ja koska tiesi ettei sen lautamuija kestäisi jos sanoisi totuuden, tyytyi taivastelemaan. Saihan sentään tuijottaa hyvällä omallatunnolla niitä kunnon ötläkkeitä, kun vaimolla on samanlaiset kuin itsellä.

("Onneksi mun mies on niin fiksu, vähän kuin sun mies. Ja mä tässä tyytyväisenä myötäilen kun mun mies tekee seksistisiä idioottihuomioita muista ihmisistä. Koska mullakaan, kuten sullakaan ei selvästikään ole itsetuntoa omasta takaa. ) ???

[/quote]

Vierailija
15/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mites me normitissiset? -65E

Vierailija
16/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnat kokoa 90F. Olen todella muodokas ja aika jäntevä (myös luustoltani). Rintani eivät ole todellakaan mitään läskiä vaan kiinteää rintakudosta.

Ja miehet tykkää...Hajotkaa siihen 75B-laudat!

Vierailija
17/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja sentään.. ei mikään ihme,et suomella menee näin helvetin huonosti kun ihmiset täällä on noin idiootteja kuten voi juttujen tasosta huomata..

Vierailija
18/97 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti, että lihavilta saa helposti..jonkun ruman urpon kommentti, eikö? Saat ehkä helpommin lihavilta koska et itsekään ole mikään adonis? Jos olisit saisit keneltä haluat :D t.pieni tissinen lauta perse

Vierailija
19/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on ottajia löytynyt ja enemmän kuin tarpeeksi kyrpää tarjolla.

Vierailija
20/97 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:45"]

Kyllä mulle on ottajia löytynyt ja enemmän kuin tarpeeksi kyrpää tarjolla.

[/quote]

Tietysti on. Lihavilta saa helpommin, sehän on tunnettu tosiasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme