Olen akateeminen nainen, ja aion äänestää persuja seuraavissa vaaleissa.
Olen saanut tarpeekseni nykyisen hallituksen toimista.
Kommentit (50)
Meno ei voi enää huonontua. Tervetuloa joukkoon ap ja muut!
t. tohtorisnainen, joka äänesti persuja jo edellisissä ek-vaaleissa.
Kylläpä joitakin pelottaa kovasti, että ihmiset innostuvat äänestämään persuja. Niinkuin tästä nyt enää pahemmaksi voisi mennä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:57"]
[/quote]
Ihanko tosissasi kuvittelet, että jokin muuttuisi, jos seuraavassa hallituksessa istuisivat myös persut? Jos kuvittelet, niin kerropa, mikä se konkreettinen muutos olisi.
[/quote]
Ihanko tosissasi sinä tiesit viimeksi äänestäessäsi miten tämä nykyinen hallitus tulisi toimimaan. Tuskinpa vain. Joten miksi ei välillä kokeiltaisi persuhallitusta. Ihan vain, jotta sitten tiedettäisi.
Sama täällä. Takana kaksi yliopistotutkintoa ja viimeksi ääni meni persuille. Kuten meni veljen ja vaimonsa + vanhempien. Hei, meillä kaikilla on akateeminen tutkinto. Sellaista se on. Protestia paljon mukana ja tekee niin hyvää lukea FB:stä tiettyjen ihmisten suunnatonta kiihottumista demokratian toimimisesta.:) On se vaan kamalaa, kun kansa äänestää väärin...
Mä olen tavis ei-akateeminen insinööri ja olen äänestänyt persuja.
Mikä muuttuu? Ei mikään, mutta nyt ollaan kyllä kovasti ajamassa yhteiskuntaa, missä opiskelu sallitaan vain hyvätuloisten lapsille: lainarahalla nopeasti, eli ei työssäkäyntiä opiskelujen ohessa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:16"]
Kylläpä joitakin pelottaa kovasti, että ihmiset innostuvat äänestämään persuja. Niinkuin tästä nyt enää pahemmaksi voisi mennä.
[/quote]Ei minua pelota yhtään mutta en halua että maailma muuttuu yhtään kurjemmaksi heikoimmille, kuten pakolaisille, romaneille, kotiiin alistetuille naisille, seksuaalivähemmistöille, työttömille. Minä haluan ihmisarvoisen elämän kaikille ja yhteiskuntarauhan. Soini ei sitä aja vaan esimerkiksi naiset hellan ja nyrkin väliin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:04"]Jos Persut menevät hallitukseen, tulee tähän maahan muitakin ministereitä heiltä kuin Soini. Keitä? Halla-ahosta puolustusministeri, Hakkaraisesta ulkoministeri ja Elomaasta kulttuuriministeri? [/quote]
Perussuomalaisissa on ihan yhtä lailla hyvää ministeriainesta kuin muissakin puolueissa. Esim. millä lihaksilla Arhinmäki istuu ministerin pallilla?
Näkisin persujen ministereinä Soinin lisäksi mm. Pirkko Ruohonen-Lernerin, Jussi Niinistön, Pietari Jääskeläisen, Laila Koskelan, Lea Mäkipään, Hanna Mäntylän...
Äänestän persuja.
Nykyiset eivät todellakaan aja kuin rikkaiden etuja. Tämän huonommin ei voi persuilla mennä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 12:16"]
[/quote]Ei minua pelota yhtään mutta en halua että maailma muuttuu yhtään kurjemmaksi heikoimmille, kuten pakolaisille, romaneille, kotiiin alistetuille naisille, seksuaalivähemmistöille, työttömille. Minä haluan ihmisarvoisen elämän kaikille ja yhteiskuntarauhan. Soini ei sitä aja vaan esimerkiksi naiset hellan ja nyrkin väliin.
[/quote]
Ai nykyiset päättäjätkö pitävät heikompien puolta? ;)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:57"]
[/quote]
Ihanko tosissasi kuvittelet, että jokin muuttuisi, jos seuraavassa hallituksessa istuisivat myös persut? Jos kuvittelet, niin kerropa, mikä se konkreettinen muutos olisi.