Olen akateeminen nainen, ja aion äänestää persuja seuraavissa vaaleissa.
Olen saanut tarpeekseni nykyisen hallituksen toimista.
Kommentit (50)
Mä olen akateeminen nainen joka äänestin Halla-Ahoa viime eduskuntavaaleissa :) Onhan meitä.
Hienoa, että on muitakin. Tuntuu siltä, että akateeminen ja etenkään nainen ei voisi äänestää persuja. Alan olla toista mieltä. En Halla-ahoa äänestäisi, mutta varmasti löydän itselleni sopivan ehdokkaan.
ap
Ok. Soimi pääministeriksi sitten, vai mitä? Ihanat ajat koittakoon. Naisille varsinkin.
Akateemisuus ei ole enää pitkään aikaan tarkoittanut sivistystä. Miksi haluatte naiset edelleen huonompaan asemaan?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:02"]
Ok. Soimi pääministeriksi sitten, vai mitä? Ihanat ajat koittakoon. Naisille varsinkin.
[/quote]
Mitä ajattelet huono naisille käyvän jos Soinista tulisi pääministeri? Soinilla on toki katolisuutensa takia ajatuksia joita en itse allekirjoita, esim. homojen ja abortin suhteen, mutta ei pääministeri mikään diktaattori ole.
Itselleni pääsyy äänestää persuja oli se, että kyllästyttää se että mitä tahansa näistä valtapuolueista äänestää, MIKÄÄN ei muutu, olipa vallan kahvassa SDP tai Kokoomus. Toivoisin että persut pystyisivät muuttamaan edes jotain, tuomaan jotain eloa Suomen poliittiseen kenttään.
t.2
Olen myös nainen ja akaateminen ja äänestin jo viime vaaleissa persuja. Luultavasti äänestän myös seuraavissakin.
Minusta nimenomaan on muuttunut, mutta huonompaan suuntaan: yritysten verotusta kevennetty, alvia nostettu, kotihoidontukea muutettu, kuntia kiristetään, opintotuesta tulossa lainapainotteinen, jne.
T.Soini pääministeriksi? Ettekai ole tosissanne?
Laittakaa tietokone kiinni, mietiskelkää asiaa viiisi minuuttia ja palatkaa sitten asiaan. Ei. Ei. Ei.
t. Akateeminen
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:12"]
T.Soini pääministeriksi? Ettekai ole tosissanne?
Laittakaa tietokone kiinni, mietiskelkää asiaa viiisi minuuttia ja palatkaa sitten asiaan. Ei. Ei. Ei.
t. Akateeminen
[/quote]
Tämä akateeminen voisi laittaa korkin kiinni.
Olen nainen ja akateeminen eikä mikään saisi minua äänestämään persuja enää. Oletteko ollenkaan huomanneet Soinin tahtoa lyödä läpi katolisuuden ajatuksksia? Hän yrittää lyödä läpi omat ajatuksensa huolimatta persujen omista periaatteitasta joissa aiemmin jokainen sai äänestää oman näkemyksensä mukaan. Näin oli persujen eduskuntaryhmässä alunperin. Menetit ääneni, Soini!
En halua haukkua persuja. Kannattaa ehkä kuitenkin ottaa huomioon, että ainakin viime päivien perusteella puolueessa on loppujen lopuksi vain yksi sallittu mielipide ja se on Timo Soinin mielipide. Eilenhän Soini ilmoitti, että puolueen kansanedustajilla on vain yksi tapa äänestää esimerkiksi sukupuolineutraalista avioiliittolaista. Enkä tosiaan tarkoita, etteikö muilla puolueilla olisi toisinaan tiukkakin ryhmäkuri. Ryhmäkurin vaatiminen tällaisessa tapauksessa kuitenkin todistaa, että kun kyse on Soinille itselleen tärkeämmästä asiasta niin eriäviä mielipiteitä ei puolueessa sallita. Timo on puhunut, pulinat pois!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:57"]
[/quote]
OK, ja mitä ihmeellistä tässä on ?
[/quote]
Rehellisesti sanottuna minäkin, akateeminen nainen olisin valmis katsomaan sen Soinin pääministerikauden ihan mielelläni. Mies on kuitenkin karismaattinen johtaja, joka uskaltaa ja haluaa sanoa oman mielipiteensä ja ajaa sitä.
Ei pääministeri tosiaan kuitenkaan loputtomasti päätä asioista, mutta olisipahan edes joku, joka kertoisi OIKEASTI oman näkemyksensä, eikä aina vaan sitä poliittista jargonia, mitä erityisesti nuoret kokkarit meille tarjoaa.
Ja kokoomus ei muutenkaan enää ole keskiluokkaisen puolue. Ei vaikka miten päin katsoo. Persut on. Kokoomusta äänestää ne keskiluokkaiset jotka kuvittelee tai haaveilee edelleen elävänsä suomessa, jossa omalla työllä oli mahdollista vaurastua. Nykyään niin ei enää ole, kiitos järjettömän verotuksen.
Jos Persut menevät hallitukseen, tulee tähän maahan muitakin ministereitä heiltä kuin Soini. Keitä? Halla-ahosta puolustusministeri, Hakkaraisesta ulkoministeri ja Elomaasta kulttuuriministeri?
Niin minäkin, ainakaan tämän huonommaksi ei voi enää mennä.
Demokratiassa eletään, joten onnea valitsemallesi tielle, kai...
[/quote]
Akateemisuus ei takaa älyä.
Tyhmätkin voivat kovasti puurtamalla saada maisterin paperit - ja aikanaan päätyä äänestämään persuja. Myös esim. pään loukkaaminen onnettomudessa tai mielenterveyden häiriöt voivat johtaa samaan tulokseen.
Akateeminen, hohoijakkaa! Av-mamman lempimääritelmä (itsestään).
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:54"]
[/quote]
Akateemisuus ei takaa älyä.
Tyhmätkin voivat kovasti puurtamalla saada maisterin paperit - ja aikanaan päätyä äänestämään persuja. Myös esim. pään loukkaaminen onnettomudessa tai mielenterveyden häiriöt voivat johtaa samaan tulokseen.
[/quote]
Kaikista tyhmimmät voi edetä jopa Suomen hallitukseen. Näköjään.
Persut osaavat kritisoida tehtyjä säästöpäätöksiä, mutta mitään konkreettisia keinoja säästämiseen ei heiltä saada. Miksi?