Luin pätkän Kalevalaa ja pakko sanoa että se on surkeinta runoutta ikinä
Todella alkeellista ja kuin jonkun keskenkasvuisen kirjoittamaa. Ei muistuta yhtään runoja. Esim siitä puuttuvat kokonaan riimit ja se on muutenkin väkinäisen tekotaiteellista.
Kommentit (15)
joukkahaine mettäs väykkä tuli marjatta paksuna jne,.. XDD terkuin. suomen historia.
P"skaa täynnä koko kirja. Ei riimejä, ei sointuja, ei edes järkevää runomittaa. Amatöörimäistä jälkeä.
T. Ammatti runoilija
Olen lukenut koko kirjan kannesta kanteen jopa tulkiten!
Lue vaikka Mauri Kunnaksen Koirien kalevala tai Don Rosan Sammon salaisuus. Ne ovat varmasti sinulle viihdyttävämpiä. Kelpasivat ainakin minulle. =)
Kaikki 1800 luvulla kirjoitettu on paskaa.
T. Ammatti kirjailija
Käytit nyt viestissäsi ihan liian monta sellaista sanaa, joiden merkityksestä sinulla ei selvästi ole pienintäkään käsitystä.
Sehän on tarina, ei sitä ymmärrä ellei lue kokonaan.
Ja se on kansanrunoutta jonka yksi henkilö on sitten sorvannut itse teksteiksi.
Ei siinä mitään taiteellisuutta haetakaan.
Kukaan täysjärkinen ei lue Kalevalaa, tai kukaan sen lukenut ei pysy täysjärkisenä. Jatkuvia kirjoitus-, lause-, ja kielioppivirheitä. Lönnrotille olisi pitänyt lahjoittaa nykysuomen sanakirja ja antaa tukiopetusta suomen kielen oikein kirjoituksesta.
Provoja riittää tähän sunnuntai-iltaan.
Aku Ankka tavuviivoilla voisi toimia sinulle paremmin.
Tässä ketjussa ihmiset esittävät tietäväisiä, eivätkä osaa edes yhdyssanoja. Lukaiskaapa ketju huviksenne läpi.
Vierailija kirjoitti:
P"skaa täynnä koko kirja. Ei riimejä, ei sointuja, ei edes järkevää runomittaa. Amatöörimäistä jälkeä.
T. Ammatti runoilija
Sarkasmia?
Voi reppanaa.