Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko voi laihduttaa viikossa.

Vierailija
27.09.2013 |

Kiva olis kuulla mikä on ennätys ja millä keinoin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ennätys on n. 12 sisällä about 6 kiloa, vähän yli. Tarvitsi vain saada kunnon ruokamyrkytys.. Mutta pysyvä painon pudotus sen yhden vuorokauden jälkeen oli hieman yli 2 kiloa, joka jäi pitkäksi aikaa. Tosin, ei ollut tarkoitus laihduttaa.

Vierailija
2/9 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut 6 viikossa  16 kiloa. Lähtö 78 pituus 162. Viikolla en syö lähes mitään. Viikonloppuisin syön kohtuullisesti, jopa herkkuja. Valkoviiniä juon niin paljon kuin haluan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a riippuu varmaan kuinka paljon on ylipainoa. Minä painoin 68kg ja laihduin 5kg kuukaudessa stressin/ahdistuksen takia. Olen 160cm pitkä. Reilusti ylipainoinen varmasti laihtuu enemmän.

Vierailija
4/9 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nesteen väheneminenkin lasketaan laihtumiseksi niin sitten ennätykset on aika isoja. Itsellänikin kerran putosi kovan ryyppy/juhlimisjakson jälkeen pidetyllä viikon sitruunamehu-vaahterasiirappipaastolla 7 kg viikossa. Toki oikeaa painonlaskua, siis rasvan menetystä siitä oli vain pari kiloa, suuri osa nestettä.

Vierailija
5/9 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätyksestä en juurikaan tiedä, mutta alkuunhan lähtee nesteet jolloin parin ekan viikon aikana varmaan joku -2kg/vk on ok. Mutta sen jälkeen suositeltu laihdutus vauhti pysyviin tuloksiin on -200-500g/vk

Vierailija
6/9 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan tosissani mietin että ap pohtii kuinka paljon voi, siis kermasta tehty aito tavara (meijeri-)voi laihduttaa ihmistä..

Vierailija
7/9 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekoina viikkoina lähtee nestettä niin voip laihtua paljonki.  

kilo läskiä sisältää 7000kaloria. päovittäinennkalorintarve on n 2000kaloria riippuen painost ka liikunnasta jne. jos ei mitään söis niin kalorivaje viikossa olis 14 000 kaloria joka siis vastaa kahta kiloa läskiä. Tuohon ne nesteet päälle niin ehkä alkuviikkoina voi se 2,5-3kg lähteä.

tosinnoman kokemuksen mukaan tiukalla nutrilett-dueetillä lähtee pidemmän päällekin lähes 2kg viikossa vaikka siinä tulee 600kaloria päivässä.

Vierailija
8/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut viikossa yli 10kiloa, vesipaastolla :) Lähtötilanne oli 155cm/88kg ja nyt alle 78kg! :) 

Vierailija
9/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5kg lähtee helposti viikossa. Itse pidin tuota tahtia yllä reilu kolme kuukautta.