Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään leiriä minne teini-ikäisen voi lähettää?

Vierailija
23.10.2023 |

Muuta kun kesä- ja rippileirit. Haluaisin eroon tuosta hirviöstä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreassa on.

Vierailija
2/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukkaleirille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheytysleiri

Vierailija
4/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Anna hänelle omaa tilaa ja aikaa. Kohta hän lähtee opiskelemaan omaan kotiin. Keskity omaan elämääsi ja tekemisiisi.

Vierailija
5/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolasta löytyisi yks Auschwitz.

On tosin lakkautettu mutta eiköhän sen saa uudelleen viritettyä, 

Vierailija
6/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika ottaa ihan perinteinen kuri käyttöön teinin kasvatuksessa?

Vierailija
7/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mietinnässä sellainen orjatyöleiri/marganriinitehdas, jonne ylimääräiset teinit voi tuoda tekemään merkityksellistä työtä.

Vierailija
8/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Hankalan lapsen voi antaa sijoitukseen vai mikä sen nimitys onkaan, joka tapauksessa kyllä saat lapsesi muualle häiriköimästä!

Vierailija
9/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä on. Hankalan lapsen voi antaa sijoitukseen vai mikä sen nimitys onkaan, joka tapauksessa kyllä saat lapsesi muualle häiriköimästä!

Tekee lasun vaan, niin sossu tulee noutamaan.

Vierailija
10/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen täällä miettinyt viime päivät. Meillä tosin vasta esiteini, joten pahin lienee vielä edessä. Lapsi oli ennen aivan ylikiltti, nyt kokeilee ja yrittää venyttää rajoja aivan kaikessa. Ihan asiallisistakin jutuista sanominen saa aikaa raivoamisen. Tekee vastoin sääntöjä koko ajan. Edes pikkuisen yrittää venyttää. Narisee, kun asiasta huomautetaan. Seuraavassa hetkessä valittaa, kun en luota ja ei ole muka tehnyt mitään, joka aiheuttaisi epäluottamuksen. Väännetään murrosiän ikuisuusaiheista lähes päivittäin. Eli kunnollinen sään mukainen pukeutuminen (varretttomat sukat, revityt farkut ja tennarit ei kuulu enää tähän vuodenaikaan), huoneen siivoaminen ja omien jälkien korjaaminen kaikkialla talossa sekä kotiintuloajat.  Puuh! Onneksi koulussa on ilmeisesti kuin enkeli ja koulu sujuu muutenkin hyvin. 

Vierailija
11/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kurin pitäminen se vasta rankkaa onkin sen teinin kanssa, jos on paha vaihe menossa. Itse olen ainakin aivan loppu siihen, että joka asiasta pitää vääntää, jos haluaa edes yrittää pitää teinin  jotakuinkin kurissa. Tuntuu, että kapinoi vaan enemmän, jos huomauttaa ihan asiastakin. 

Vierailija
12/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan harmaat.

Vierailija
13/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä teiniä tarvitse leirille lähettää. Jätät teinin toisen vanhemman kanssa (joka toivottavasti kuvioissa mukana) ja lähdet itse johonkin rentouttavalle leirille/lomalle. Auttaa paljon paremmin=)

Vierailija
14/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kurin pitäminen se vasta rankkaa onkin sen teinin kanssa, jos on paha vaihe menossa. Itse olen ainakin aivan loppu siihen, että joka asiasta pitää vääntää, jos haluaa edes yrittää pitää teinin  jotakuinkin kurissa. Tuntuu, että kapinoi vaan enemmän, jos huomauttaa ihan asiastakin. 

Kunnon rangaistuksista on iso apu teininkin kanssa, kun se ei todellakaan halua sitä rangaistusta kokea. Siksi pysyy aika hyvin kurissa monta kuukautta kunnes joutuu uudestaan rankaisemaan.

Vierailija
15/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kunnon rangaistuksista on iso apu teininkin kanssa, kun se ei todellakaan halua sitä rangaistusta kokea. Siksi pysyy aika hyvin kurissa monta kuukautta kunnes joutuu uudestaan rankaisemaan.

Millaisia rangaistuksia pidät kunnon rangaistuksena?

Vierailija
16/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂Hirviö vaihe kuuluu jokaiselle teinille. Se menee ohi. Järjestä kunnon Halloween kemut. Niin hyvät pilat, että muistaa ikänsä. Ja hyvää ruokaa.

Vierailija
17/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun äitini uhkaili samalla. Olin ihan normi 16-17 vuotias, mutta jos äiti uhriutui/haukkui sukulaisia/sekaantui asioihin jotka eivät hänelle kuuluneet niin kerroin sen hänelle kyllä.

Eräänä päivänä sanoi että ilmoittaa sossuille että ei pärjää minun kanssani, ei kuulemma äitienkään tarvi kaikkea sietää.

Olen nähnyt hänet viimeksi syksyllä 2006 ja tuskin enää koskaan näen. Sai mitä halusi. 

Vierailija
18/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

😂Hirviö vaihe kuuluu jokaiselle teinille. Se menee ohi. Järjestä kunnon Halloween kemut. Niin hyvät pilat, että muistaa ikänsä. Ja hyvää ruokaa.

Ei muuten ole läheskään kaikilla mitään hirviövaihetta. Taitaa olla vain pienellä osalla todella vaikea uhmaikä.

Vierailija
19/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviöiden DNAlla syntyy hirviöteinejä.

Vierailija
20/41 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto-oppilaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä